Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 19. november 2006, 19:09

Forfatter: Niller

K: Komplet AMD maskine ca. 4500kr

du kan købe min..

torsdag, 16. november 2006, 16:25

Deltag i lodtrækningen om præmier

´heh var da dejligt den er blevet stabil igen..

onsdag, 15. november 2006, 16:38

Er der et max beløb?

når du er 15 er 45,- minimums lønne og 16 er det 50,- men når du når over 27.000 så skal du betale skat.. ligesom mig..

tirsdag, 14. november 2006, 22:17

Dinitrogenoxid // (NOS til biler?)

man må heller ikk ramme omdejngings begrænseren så sprænger dit topstykke..

mandag, 13. november 2006, 22:49

Søvnbehov

i hverdagene får jeg 5-7 timers søvn og i weekenderne alt efter hvor sent det blev.. her i weekenden gik jeg ik seng halv 3 efter en tur på druk og stod op lidt i 2 om eftermiddagen.. men også som hulefanden er jeg også kronisk træt.. er træt uanset hvor meget jeg sover..

mandag, 13. november 2006, 16:20

Spil afvikling på 14" hvorledes?

til ps, kunne du evt. købe en 20.1 widescreen skærm som du kunne have stående ved siden af.. det er bare en kanon lækker skærm..

fredag, 10. november 2006, 16:14

Hjælp til logo til band

der mangler bare nogle ting rundt om det brtlsn ellers er det møgfedt..

fredag, 10. november 2006, 15:18

Hvad ryger du?

Citeret Originally posted by Angel-Lover Jeg ryger LD da det er det billigeste Hvis jeg har penge bliver det Cecil.. Det er helt klart de bedste! Jeg ryger omkring 20 smøger om dagen.. Det er pænt mange desvære.. La er lige så billige.. add.. camel smøger ka je sku ikk li´..

onsdag, 8. november 2006, 16:45

Spyware program.

Lavasoft Ad-ware , Superantispyware, Spybot SD, Ewido, Spysweeper, CCleaner, og regcleaner og så norten antivirus.. alt dette bruger jeg til og beskytte min computer..

tirsdag, 7. november 2006, 22:23

Et lille tip til bil ejere. Billige vinterdæk + Alufælge

har en kammi der skiftede fra nogle fælge fra 22KG til mener det var 10kg og der fik han lidt bedre acc, og styreevne..

mandag, 6. november 2006, 16:44

Hvad ryger du?

Happy^> jeg har allerede hunden... Nonsens> Rød LA koster kun 23.50 hehe.. og smager fint..

søndag, 5. november 2006, 21:15

Hvad ryger du?

Citeret Originally posted by Burger Citeret Originally posted by Niller Hulefanden> hvorfor ikk..? må du ik eller har det noget med religion? forstår ik hvordan du overlever.. drikker i gennemsnit en halv kasse bajere hver eneste weekend ryger ca. 15-20 smøger om dagen.. Kunne jeg ikke overleve uden øl, eller ikke forstå hvorfor nogen har det fint uden at drikke alkohol, så ville jeg da for alvor overveje om jeg havde et problem. Jeg har da prøvet at ryge et par gange, men det sagde mig egentli...

søndag, 5. november 2006, 21:07

Hvad ryger du?

Hulefanden> hvorfor ikk..? må du ik eller har det noget med religion? forstår ik hvordan du overlever.. drikker i gennemsnit en halv kasse bajere hver eneste weekend ryger ca. 15-20 smøger om dagen..

søndag, 5. november 2006, 20:51

Hvorfor en gyser vil i anbefale

den med kloven hedder "IT" eller "Det Onde" Imo er Hostel så ekstremt kedelig og det samme med Texas Chain saw massacre.. sådan nogle film hvor de bare går tæt på hvor der er masser af blod siger mig sku ikk så meget.. er mere til det psycholiske gys mere uhyggeligt.. sådan nogle film som blair witch project pænt scary.. men igen det er jo smag og behag..

søndag, 5. november 2006, 20:47

Hvad ryger du?

Citeret Originally posted by celfa Niller: Er du ikke 15 år gammel ? og ryger allerede........ Og for det andet er MIN mening at vi ikke behøves at diskutere emmner som dette, da rygning er yderst usundt, og der er ingen grund til at "friste" nogen. For det er jo hverken sejt/smart at ryge, i hverfaldt ikke noget man behøves at råbe højt om.. Ja og det har jeg gjordt i lang tid..! Nej jeg vil jo heller ikk prale med det, jeg var bare lige nysgerrig om hva andre røg.. og stadig jeg kunne ikk sæt...

søndag, 5. november 2006, 20:07

Hvad ryger du?

ja undskyld men man kan maks have 14 valgmuligheder..

søndag, 5. november 2006, 20:03

Hvad ryger du?

hehe.. ville bare lige høre hva i forskillige røg, kan ikk huske om vi har haft en lignende tråd før I må godt give en begrundelse hvorfor i ryger det forskillige.. jeg ryger selv Rød LA eller Rød Cecil kommer an på penge pungen..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.