Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 304.

mandag, 6. november 2006, 20:09

Forfatter: -=TDB=-@ligator

Hvor langt er DIT guild?

Zg: Snake bat og panther boss nede mc: der farmer vi bare mobs er ikke nok til og tage nogle bosser endnu desværre :-( Frozen er en tidligere slagger guild som er begyndt og raide så derfor er vi ikke kommet så langt endnu

tirsdag, 24. oktober 2006, 17:06

Burning Crusade beta

hej ville lige hører hvordan ser det ud med instance er mc til og gøre 20 mand nu eller har de bare sat sværhedsgraden op?? kunne også godt tænke mig og hører om de andre instances er blevet ændret. er ok hvis du ikke vil fortælle om det kan forstå at dem der tester skal gå stille med dørene

mandag, 23. oktober 2006, 10:59

Onyxia 4 man, done

hmmm entener de præstes manatik meget høj ellers er der cheat med i spillet for de broger jo slet ingen mana i forhold til hvad de healer

mandag, 9. oktober 2006, 15:28

Frozen på deathwing søger spillere

Hej med jer. Vi er en allaince guild, på deathwing der hedder frozen som søger spillere. Vi har længe kørt med at vi kun ville være en dansk guild og at vi ville have 18+ i alder i guilden. Men da vi kan se at det er alt for umuligt, har vi ændret lidt i vores regler. Vi er 26 accounts med 57 car. Hvor 80% af dem er level 60. Vi er mange i guilden der har stor erfaring med mc, blw, onyx, zg og aq20, da vi har spillet i større guild's. Vi er fleste danskere i guilden, men som sagt er vi nødt til ...

mandag, 25. september 2006, 12:04

klaner?hvem hvad hvor?

vi er en dansk guild på deathwing der hedder frozen du kan lave en ansøgning på www.frozen.org.uk hvis det har nogle int. vi er pt 52 medlemmer hvor der er 32 level60 og 8 fra level 50-59 og resten ligger fordelt på andre levels

mandag, 25. september 2006, 12:00

hvad er den nemmeste Epic 2H man kan få ?

det nemmeste er at få de 2 1 handed sword i zf combind dem og wupti et stk. epic

søndag, 20. august 2006, 22:35

Hvilket lir har du fået fornyligt?

fik den her i fredags http://www.thottbot.com/?i=27740

torsdag, 10. august 2006, 20:35

Hmm nyt realm etc..

spiller i guilden frozen på deathwing er en ren dansk guild som har folk i alle levels vi spiller allied

lørdag, 29. juli 2006, 11:47

Hvilket lir har du fået fornyligt?

Var med i mc for første gang i går, det var faneme fedt. vi tog alle bosserne og den var rykket rundt på 5 timer. jeg fik da også lidt gear dernede http://www.thottbot.com/?i=36347 http://www.thottbot.com/?i=36808 http://www.thottbot.com/?i=37396

tirsdag, 20. juni 2006, 11:52

Blacksmith ???

Citeret Originally posted by ekkedude Citeret Originally posted by -=TDB=-@ligator Citeret Originally posted by guGGe Vil give jer ret I at man brude skrive ordenligt, da totalt ligemeget om du har tralvt, er også ligeglad med om du får karakter for det >_< Men gør det for at vise respekt, for at vise os at det ikke bare lige er noget plat lort du sidder og skriver, det tager sgu da ikke lang tid at skrive det ordenligt med lidt kommaer what ever.... Personlig ville jeg havde smuttet forbi en s...

søndag, 4. juni 2006, 14:15

Hvad siger i til min pug?

Citeret Originally posted by -=WOF=-^XavieR^ Citeret Originally posted by -=TDB=-@ligator Citeret Originally posted by -=WOF=-^XavieR^ så ville den dø a skræk hvis den mødte min fars volvo S80 T6 LOL ja wuk det er jo en volvo den er af panser og der er airbag i Hvaså @li er du nu stiv igen.. ja altid skal jo holde den kørende

lørdag, 3. juni 2006, 23:48

Citeret Originally posted by -=WOF=-^XavieR^ så ville den dø a skræk hvis den mødte min fars volvo S80 T6 LOL ja wuk det er jo en volvo den er af panser og der er airbag i

fredag, 2. juni 2006, 14:30

meget fed elsker selv peugeot såååå total respekt herfra men hvis det er i orden vil jeg da lige smide et billede af min http://www.designercars.dk/directory/vis&hellip;?retbil_id=1942

lørdag, 15. april 2006, 01:06

Blacksmith ???

Citeret Originally posted by guGGe Vil give jer ret I at man brude skrive ordenligt, da totalt ligemeget om du har tralvt, er også ligeglad med om du får karakter for det >_< Men gør det for at vise respekt, for at vise os at det ikke bare lige er noget plat lort du sidder og skriver, det tager sgu da ikke lang tid at skrive det ordenligt med lidt kommaer what ever.... Personlig ville jeg havde smuttet forbi en sådan tråd da jeg syntes den er for barnlig.... hmmm det er sjovt som folk kan brokk...

tirsdag, 11. april 2006, 14:34

træt af hordes

lol det er vel en del af spillet at man skal smadre hinanden spiller selv allaince men smadre da lige så mange som dem

lørdag, 8. april 2006, 11:37

Lave en Quest ?

jeg tror ikke det er Quest du mener men proffessions dem kan han få ved forskellige træner i de store byer

lørdag, 8. april 2006, 11:34

Paladin Assistant

har du link til de screenshot

fredag, 7. april 2006, 18:40

Weaponsmith

ja nemlig ja men ellers brug todboth der kan du se det hele på

torsdag, 6. april 2006, 16:47

Weaponsmith

2 af dem kan du lærer i bootibay ved goblingen den 3 kan du få ved en vendor i bootibay den 4 købte jeg på ah til 1g

tirsdag, 4. april 2006, 20:21

Alliance hvor spiller i??

deathwing 50 paladin Guild frozen cirka 90 % dansk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.