Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 29. november 2017, 20:25

Forfatter: BPM

Min Cpu Er For Varm....

temp er på ingen måde høj som de andre er inde på, så ingen bekymringer der. dog vil jeg lige indskyde at spillet jo stadig er i beta indtil den endelige udgave bliver udgivet om måske en lille måned, du er ikke den eneste der har problemer med lag i spillet, så det må man leve med til den endelige udgave kommer og forhåbentligt har fikset det. jeg ville nok også genstarte min pc lidt oftere end hva du gør

søndag, 26. november 2017, 17:24

Hvilken Mus har i ?

er nu på min nr 3 Roccat Kone også har jeg selvfølgelig en MX510 liggende som backup

mandag, 30. oktober 2017, 16:46

Opgradering af min pc ... (Graffikort)

hvis du skal vælge noget ud fra de 2 du har linket til skal det være GTX 1050... at opgraderer ram til 2x8gb er skam ikke en dum ide bare du sætter dem i samme channel men når det så er sagt hvor meget har du så kørende i baggrunden ? jo mere der kører jo mere belaster du jo også din cpu...

tirsdag, 24. oktober 2017, 19:45

Samsung Galaxy S9 Koncept - hvad synes I?

tja den minder jo lidt om S8, men syntes faktisk S8 er noget pænere, men igen det er jo også kun et koncept indtil videre så vi må se hva de finder på

søndag, 22. oktober 2017, 17:27

Ny High-end gaming pc

Citeret fra "RootDen" Hvorfor købe en outdated CPU? Til den pris???? Ryzen 1600 har 6-cores / 12-threads og koster halvdelen. Vidste ikke der var folk i 2017 der stadig købte quad-core CPUs hvorfor ikk og lidt sen tjek ind på den når delene er købt tilbage i slut september men det vel i sidste ende smag og behag hva man køber

tirsdag, 19. september 2017, 22:51

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

er der gang i blæseren på det ? hvis ja så prøv evt nogle af de andre HDMI/DVI/DisplayPort stik inden da... har du fået sat det rigtigt i så det sagde klik, jeg ved godt det er lidt lang håret men nogle gange er det slet ingenting der skal til...

tirsdag, 19. september 2017, 20:59

er du sikker på du har sat Power kontakten i de rigtige stik ? bliver nød til at spørge... din maskine skulle gerne boote op selvom dit grafikkort evt skulle være dødt du for bare intet billede på skærmen...

mandag, 18. september 2017, 19:55

Vis os din seneste købte vare i 2017

er kommet til at købe den ny Samsung Galaxy S8 og et sæt Black Widow Hexagonal Carbon Fibre Silencers som er knapt så stille og et stk Shoei GT-Air og har forudbestilt Assassins Creed Origins Gods Edition

fredag, 15. september 2017, 17:10

jeg tror hvis du for sat det hele rigtigt til så kan du være heldig at det hele stadig virker... ud med bundkortet og læg det på kassen til bundkortet og se om du ikke kan få liv i det derefter tjek om du har fået sat alle afstands skruer på i kabinettet, hvis du har det og alt virkede så det bare stille og roligt i med tingene igen, ingen stres og gerne dobbelt tjekke ellers hvor bor du i landet kunne være der var en som var flink til at komme ud og hjælpe

torsdag, 7. september 2017, 14:34

Erfaringer med harddiskfabrikanter efterlyses…

Jeg har både kørt med WD, Seagate, Hitachi og Samsung og jeg har aldrig oplevet nogen problemer med nogen af dem... Jeg tror i sidste ende at det er et personligt valg hvilket mærke man bedst kan lide da dem du nævner jo alle er fine gode mærker, nogen har eksisteret længere end andre og har derfor større erfaring mens andre nyere sagtens kan hamle op med dem uden problemer... De har jo alle deres "specielle" ting de gerne vil fremhæve som være hvorfor du skal købe lige præcis deres HDD... Jeg h...

onsdag, 2. august 2017, 19:48

Sælges: Samsung Gear VR SM-R324

Hej jeg har fået sådan en fætter Samsung Gear VR med controller, men har ingen anelse om hva jeg skal bruge den til, den er sprit ny og har ikke været åbnet... som sagt fået den så har ingen kvit på den... byd realistisk har den også til salg andre steder

mandag, 31. juli 2017, 21:22

Postnord forsendelse

det er en "pakke" med LX nr forvent lang leveringstid, bliver håndteret som et brev...

mandag, 10. april 2017, 21:20

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Citeret fra "Uber" Sjovt nok ser jeg slet ikke HwT som konkurrent :-) det der vidst heller ingen grund til

lørdag, 8. april 2017, 22:14

Solgt: Msi 970 Gtx

evt billeder og hvor i landet ?

mandag, 3. april 2017, 16:05

Lyd problemer

Citeret fra "Shamanji" Ingen der har prøvet dette før eller har haft et lignene problem som har en løsning? nu det ikk for at være flabet, men har du sat stikkene rigtigt i, alle kan jo lave en stik brøler... men ellers prøv at tjekke i lyd indstillinger om du har valgt det rigtige lydkort, prøvet med en ældre driver ? eller se om der er en driver kun til lydkortet... hva med før der virkede det fint ? og med hvad ?

fredag, 31. marts 2017, 10:09

Operation: konfirmations nybyg

jeg ville købe en AIO vandkøler og smække i toppen på det kabinet... evt en Corsair H100i men det kan også gøres lidt mindre men stadig effektivt så en Corsair H80i , valgte dem i RGB så de passer sammen med resten af lysshowet eller skal det være lidt anderledes så en Cooler Master V8 det godt nok en alm luftkøler som er lidt anderledes...

fredag, 24. marts 2017, 23:27

PC slukker under load

dooh fandt den simple fejl at pumpen i AIO vandkøleren var stået af eller i hvert fald havde mistet effekt, når den ramte 100 grader lukkede skidtet ned... en ny Cooler Master Hyper 212 Evo så faldt temp 40 grader under load

torsdag, 23. marts 2017, 15:59

PC slukker under load

er det i øvrigt nogen der har erfaringer med den AIO vandkøler som man fik med når man købte en i2700k, har den nogle svagheder for fik lige målt temp under load, temp på cpu 98 grader så måske det jo nok er fejlen, den bliver overophedet og lukker ned...

torsdag, 23. marts 2017, 15:33

PC slukker under load

Citeret fra "HerrMansen" Kunne godt lyde om en Mobo fejl alderen taget i betragtning. Har haft en ven med lign. problemer på en 3570K baseret maskine, hvor vi endte med at skifte alt ud del for del uden at finde en konkret fejl. tja det jo lige det der giver de grå hår for nogen gange er de skide bundkort forbandet svære at finde fejlen på... næste bliver så at finde et nyt bundkort til ham

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.