Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 151.

lørdag, 5. august 2006, 00:08

Forfatter: deaz

Sata harddisk problemer

Tak for svaret Teddy. Har planer om at bygge en filserver, men økonomien holder ikke til det lige nu, så et harddisk kabinet til 200 kr er fint nok indtil videre. Billigste SATA Harddisk kabinet bestilt

fredag, 4. august 2006, 22:08

Sata harddisk problemer

hey lidt tyndt emne men her er mit lille problem. jeg har i min stationær med en 120gb sata harddisk i, den har stået til side ½ år og nu når jeg tænder den virker grafikkortet ikke mere (har ikke et ekstra grafikkort jeg kan bruge). øv hva? ja men jeg har min bærbar og jeg skal bruge noget data på harddisken. Nogle forslag til hvordan jeg kan få den harddisk koblet op på min bærbar? Eller om maskinen kan starte uden grafikkort? Har prøvet at starte den og logge på gennem VNC men den ser ikke ud...

torsdag, 1. juni 2006, 18:14

Hvilket .pdf program bruger i?

OpenOffice Gratis og kan eksportere dokumenter til pdf, samtidig med at den helt fint åbner Microsoft Office 2003 dokumenter. http://download.openoffice.org/index.html

søndag, 28. maj 2006, 02:58

Vis jeres desktop!

Citeret Originally posted by Morten Citeret Originally posted by deaz For det meste køre jeg bare windows classic theme 100%... Andre gange får jeg lyst til lidt flashy layout og installeret nogetl lig det her, men er tilbage til windows classic i næste uge med garanti :p kan bedst li det simpelt.. Deaz, smider du ikke lige link til din baggrund? Det er mega fedt! http://www.deviantart.com/deviation/10199358/ Her

lørdag, 27. maj 2006, 13:19

Jag känner en bot

Jeg synes det er morsomt at se alle stå og danse og synge med (også selvom de ikke kan teksten) og vil gætte på det er 3% til en technofest der ved hvad sangen egentligt handler om :p

lørdag, 27. maj 2006, 01:46

X-Men : The Last Stand

Var inde og se X-Men marathon i går, fed film! 3'eren. Jeg giver dig ret, men det var også nødvendigt at Mystique mistede sine kræfter for at filmen hang sammen osv. Vildt fed film men jeg synes den er fin som den er

fredag, 26. maj 2006, 15:16

internet browser

Citeret Originally posted by EdgarBaba Citeret Originally posted by TheMarc BitTorrent lyder Ulovligt ? eller ? Det kan selvfølgelig bruges til ulovlige ting, men har opnået stor anerkendelse pga. den høje hastighed og bruges i dag til en lang række filer, bl.a. Linux-distributioner. EB notepad, telnet, en browser osv. kan også bruges til ulovlige ting

fredag, 26. maj 2006, 00:38

iPod Shuffle NES mod

Haha genialt mod! ;D

torsdag, 25. maj 2006, 11:53

Firefox reeseter sig selv hele tiden?

Prøv at gå ned i start -> kør Citeret firefox.exe -profilemanager Husk at lukke firefox før du gør det. Opret en ny profil og brug den. Kan ikke sige det løser dit problem men det er et forsøg værd. http://www.mozilla.org/support/firefox/profile

onsdag, 24. maj 2006, 13:50

Vis os din hjemmeside!

www.deaz.dk programmeret i php designet med css, dreamweaver & photoshop Indeholder en personlig blog / news, alt hvad jeg føler der skal op på siden. Mangler dog stadig de andre sider.

onsdag, 24. maj 2006, 13:00

Hvem vil købe Bornholm?

Synes stadig den med luftguitaren var bedre Men god griner!

onsdag, 24. maj 2006, 12:07

Forældre-Kontrol

Kan ikke se nogen grund til at betale 600-700 kr for et program der kan storset det samme som en gratis keylogger/trojan. Sjovt nok får de til at lyde mere "lovligt" ved at kalde det "Internet Monitoring and Surveillance Software". Det er en trojan/keylogger. Man mister fornemmelsen af at det er et "snuske" program :p

onsdag, 24. maj 2006, 09:55

Forældre-Kontrol

Citeret Originally posted by GrillRotten Nej det ikke over netværk at der skal styres noget. Det er bare et program der skal indstalleres lokalt og så logge al aktivitet ... både udgående og indkommende. Det sidste bliver jo nok et lille problem kunne jeg forstille mig, men sådan et program findes vel. ...Så nej ingen "fjernsupport", oldschool keylogger eller trojan. Keylogger bruges også tit lokalt ? Den behøver ikke sende logfilerne til en mail osv...

onsdag, 24. maj 2006, 02:40

Forældre-Kontrol

Citeret Originally posted by Fragman Citeret Originally posted by GiZzZa Citeret Originally posted by deaz Puuuha nu ved jeg ikke lige om jeg tør svare på sådan noget. Men jeg ville sige brug en trojan, de er jo programmeret til formålet? Bifrost PoisonIvy OptixPro Google eller tillad mig at poste links ;P Men mener ikke det her forum handler om hacking med trojans såe... Tror du er kommet på den forkerte spor... faktisk ikke....han har helt ret..trojans kan være programmeret til netop det form...

onsdag, 24. maj 2006, 01:15

Forældre-Kontrol

Puuuha nu ved jeg ikke lige om jeg tør svare på sådan noget. Men jeg ville sige brug en trojan, de er jo programmeret til formålet? Bifrost PoisonIvy OptixPro Google eller tillad mig at poste links ;P Men mener ikke det her forum handler om hacking med trojans såe...

tirsdag, 23. maj 2006, 21:48

Hostel

Bare en ny gyser, en god en! Men saw 1 & 2 er stadig mine favoritter :p De kan få mig til at grine haha ;p Lider nok af at jeg ikke kan leve mig ind i den slags film

tirsdag, 23. maj 2006, 14:11

Kvit smøgerne nemt !

Så er den bestilt fra mit lokale bibliotek

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.