Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 91.

mandag, 27. november 2017, 17:16

Forfatter: Ronin2300

Tweak News Uge 47

Citeret fra "MacGarlic" Hehe. Tvivler på de overhovedet vil overveje det. Ha ha YouTube er heller ikke glade for den slags

lørdag, 25. november 2017, 17:55

Cyber Monday 27 november, slår den Black Friday

Avancen på hardware er i forvejen så lille i DK at det er svært at smide det ret meget mere ned uden at sælge med tab for forhandlerne. Hvis man kunne hive ind i mængder som nogen amerikanske kæder gør kunne det måske rykke lidt ved det men når det ikke er tilfældet er det svært at rykke ret meget om det så er Black Friday eller Cyber Monday.

tirsdag, 31. oktober 2017, 13:43

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

#5 Damn... Ja så kan jeg godt se der er lidt bedre GPU at hive ind der. Kun fedt der er sket lidt på pris fronten siden jeg samlede sammen sidst

tirsdag, 31. oktober 2017, 08:35

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Hvis det er ren gaming så tror jeg, at jeg ville holde mig til en Intel platform og sigte efter noget omkring en i5-8600k, det lader lidt til at det er den nye gaming value king hos Intel. De flere kerner er en god sikring fremadrettet, når spiludviklerne forhåbentligt begynder at understøtte det lidt mere end nu. Med dit budget lander det nok i forhold til graffikkort omkring et GTX1060 eller måske GTX1070, hvis man kan finde gode tilbud. Med det burde du være fornuftigt sat til stort set alt i...

mandag, 23. oktober 2017, 17:08

Destiny 2

Fedt initiativ! Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg ender med at hoppe med på bølgen

onsdag, 18. oktober 2017, 09:52

Hvad er jeres erfaringer med trådløse hovedtelefoner?

Jeg har personligt et Logitech G933 sæt og det er jeg rigtigt glad for og kan næsten bevæge mig frit rundt i hele lejligheden uden problemer. Kun i ydrepunkterne giver det lidt knas.

onsdag, 11. oktober 2017, 16:32

Hjælp til min første byg selv pc

Med mindre du har noget lager fra en tidligere PC vil jeg anbefale dig at få noget mere. 500GB holder ikke længe med styresystem + spil

tirsdag, 10. oktober 2017, 15:37

Hjælp til køb af gaming computer

Som minimum et GTX1050ti men optimalt set en GTX1060 hvis man skal være en god del mere fremtidssikret men så kommer der også et hop i prisen jo.

tirsdag, 10. oktober 2017, 15:24

En færdig samlet PC som den jeg linker til her kan fint køre CS Go og lign. spil men er jo så uden skærm. Med et par opgraderinger kommer den med skærm, mus, tastatur og opgraderet grafikkort og er så lidt mere sikret til fremtiden og får en samlet pris på lidt over 6500 kr Komplett PC

tirsdag, 10. oktober 2017, 15:18

Citeret fra "Mor" Citeret fra "Michael Hermansen" Du skal starte med at skrive et budget Tænker 4.000,00-5.000,00 kr. hvis man da kan få noget nogenlunde til de penge :0) Hvis det skal være med skærm og det hele så kommer det nok til at knibe til den pris. Hvis skærm osv er noget I har så kan det godt klares og så kan den også sagtens trække ting som CS GO og spil i den kategori men personligt vil jeg nok ikke regne med at der er SÅ meget fremtid i den da det er lidt i den nedre ende af hvad mo...

tirsdag, 10. oktober 2017, 14:25

Hej Mor! Først og fremmest handler det meget om hvilket budget du er ude i? Det spiller jo meget ind på hvilket spillerum der er at gøre godt med.

tirsdag, 10. oktober 2017, 10:12

Tweak.dk tester Intel i5-8600K Coffee Lake

Det må være min febervildelse der har været med inde over og så måske fordi jeg jo sad og testede imod i7-7700K CPUen Producenterne gør det heller ikke let med de navne der ligger lige op og ned af hinanden. Men som gode folk allerede har rettet var der naturligvis tale om i5-8600K i testen. Jeg er dog heldigvis ved at være frisk igen

mandag, 2. oktober 2017, 21:08

Opgrader fra 980Ti til 1080Ti

Altså hvis du vil op i nærheden af 144Hz på 2560x1440 så er et GTX1080ti eneste rigtige bud hvis ikke du vil ud i Titan kort og så kommer det stadig an på dine indstillinger. I mine benchmarks med GTX1080ti kort kører jeg typisk med Ultra indstillingerne og her lander jeg omkring de 140-150 i spil som Doom og Battlefield 1, Prey osv så det er en god indikation på at det er omkring man skal op. Et alm. GTX1080 kan naturligvis også gøre det men så skal man regulerer indstillingerne tilsvarende. Mi...

onsdag, 27. september 2017, 08:49

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

Skift væk fra DVI og hold jer til DisplayPort.

fredag, 22. september 2017, 19:04

Tweak.dk tester ASUS ROG Crosshair VI Extreme

Resultaterne på tværs af forskellige bundkort inden for det samme chipset er efterhånden så små at vi er gået væk fra at ligge tests op ned benchmark resultater da vi ville ende med en lang række test med noget nær identiske grafer. I stedet for tester vi nu primært med fokus på de forskellige features og ekstra ting der følger med da det er her den betydelige forskel imellem kortene ligger. Kortet bliver stadig sat til, testet og sat under load for at se om der er noget der falder helt igennem....

torsdag, 21. september 2017, 13:57

Ekstern skærm

Citeret fra "bauner" Du skal ikke bruge USB. Du skal tjekke om skærmen bruger samme interface som din laptop. Altså HDMI, DisplayPort eller VGA. Man kan sagtens bruge USB. Har en ASUS ekstern skærm af samme type til test tilsluttet min computer lige nu så det virker skam fint nok. Man skal bare huske at få de rette drivers installeret så kører det fint. For at svare på spørgsmål et så er en af forskellene ihvertfald panel typen hvor det ene er TN og det andet IPS. TN giver en lidt bedre lysstyr...

torsdag, 21. september 2017, 13:47

Vis os din seneste købte vare i 2017

Citeret fra "HerrMansen" Det sidste jeg har købt må være et par spil til Benchmark og review (PUBG, DOOM og Tomb Raider), samt mit vandkølingssystem til den ringe sum af ca. 4,3 kilo Moar Water!

mandag, 18. september 2017, 17:45

streaming problemer (ved ikke hvor jeg skal slå det her op)

Er din PS4 forbundet til det netværk via kabel eller Wi-Fi? Der kan jo være en anelse knas med begge dele som kan føre problemer med sig. Selv om man gennemsnitligt har et højt up eller download kan små mikro udfald pga en halvdårlig forbindelse godt betyde et skidt stream.

lørdag, 16. september 2017, 11:02

Ultra lav FPS i WoW, nogen idéer til hvorfor?

Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg selv har spillet WoW men medmindre noget har ændret sig meget så tænker jeg du har mere end rigeligt hardware kraft til at trække det. Et problem kan være at du med 1080 i SLI simpelthen sparker så mange frames ud at din CPU ikke kan følge med og du får en flaskehals der. Så noget af det samme da jeg testede MSIs GT83VR Titan SLI der kører 1080 i sli. Her så jeg markant dårligere FPS ved lavere opløsninger på spil som fx Overwatch fordi CPUen endte s...

mandag, 4. september 2017, 21:57

M-atx bundkort til Ryzen

Citeret fra "SenZer" Så den store forskel er i hvor meget man vil kunne oc det? Jeg tænker kun at oc mildt. det vil nok sige 4,0 ghz 4 GHz er i den øvre ende af hvad Ryzen kan overclockes til bare sådan lige for at være opmærksom på det. Jeg har ikke fået nogen af de chips jeg har testet op på mere end 4.1 GHz Kan naturligvis godt være at nogen af de seneste BIOS opdateringer kan have ændret lidt på det. Det er et stykke tid siden jeg har leget med Ryzen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.