Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 97.

onsdag, 2. december 2009, 22:45

Forfatter: waskustobaskus

EVE ONLINE

Jeg har en gammel account hvis det skulle være noget. Der er vist 800mill isk. Kan flyve en masse ting. Mener han har 1.2mill af de der points. Har ikke spillet i laaang tid. prisen et par hundrede kr.

onsdag, 18. november 2009, 17:27

L4D2 demo

Så er spillet kommet. Jeg er kæmpe fan af L4D og 2eren levet fuldt ud til mine forventninger. Mange flere våbnen, nye zombies og endnu bedre grafik. Kanont zombie shooter

mandag, 19. oktober 2009, 21:47

Låsesmed Kbh

Konen måtte give 6 eller 700kr her i Frederikssund på en hverdags eftermiddag. Hun ville lige råbe efter postbudet og så klap

fredag, 9. oktober 2009, 22:13

Operation flashpoint2: rise of the dragon

Det minder bare for meget om en konsol shooter! Endnu ikke lykkes mig at joine et multiplayer spil, enten crash eller så hænger den bare. Har også prøvet ingame at ville kravle over en mur og hvorefter jeg befandt mig 20 meter oppe i luften og faldt ned med efterfølgende død til følge.

torsdag, 8. oktober 2009, 23:42

Operation flashpoint2: rise of the dragon

Et spil jeg virlig havde glædet mig til og fulgt på nettet. Købte det så idag via steam. Første indtryk: FUCK det stinker.... Det er lavet så arcade agtigt at det minder om alle andre shooters. Jeg spillede ofp1 og gamer nu Arma2. Man kan ikke dreje hovedet, man kan ikke læne sig ud tilsiderne. Når man sprinter virker det bare som hmm lidt hurtiger gang. Grafikken er fed men efter lidt tid så falmer den virklig, virker somom alt græs er 1 1/2 meter højt!!!. Første mission klaret, den Blackhawk s...

mandag, 5. oktober 2009, 22:51

Arma 2 demo i forhold til det fulde spil ?

Arma2s force er klart multiplayer delen. Jeg er vild med koop delen og i starten virker det meget forvirrendet osv, efter en uge så har man vendet sig til det og lært at spotte fjener fra venner

torsdag, 1. oktober 2009, 10:59

The Venus Project - vi skal ændre verdenssamfundet

Jeg skal fanme ikke skydes ud i rummet medmindre de garentere god internet hastighed uden lag.

onsdag, 23. september 2009, 23:13

Resident Evil 5

Lidt offtopic: Kan det virklig passe at benchmark delen man kan downloade ikke virker med windows xp 64 bit? Den loader, viser capcom, intel og nvida logoerne og så sker der ligesom ikke mere udover at der er en musemarkør som kan bevæges! Så har jeg vist ingen intresse i det spil.

mandag, 31. august 2009, 20:33

PUNKBUSTER

Da jeg brugte windows 7 var jeg nød til at bruge http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php for at kunne game BF2 online. Singleplayer virkede fint men uden PB manuel setup blev jeg kicket af BF2 konstant og nogen gange kunne jeg slet ikke connecte til servers.

lørdag, 29. august 2009, 19:33

HASTER!!!!! ingen harddisk

Hvis du har en boot diskette(cdrom) Så boot op i DOS med fdisk og format. Kør Fdisk. Kan det lade sig gøre kan din computer finde harddisken. Efter det så brug format så er den klar til det.

søndag, 23. august 2009, 15:34

K: scsi harddisk(e)

Leder desværre kun efter 1 stk maxtor atlas 15k 36gb.

lørdag, 22. august 2009, 00:28

Aion server?

Semper Danica. Holda kæft jeg har spillet SWG for 5 år siden med jer

torsdag, 20. august 2009, 21:49

K: scsi harddisk(e)

Jeg søger 1 maxtor atlas 15k 36gb scsi harddiske så jeg kan få fyldt mit kabel helt op.

torsdag, 20. august 2009, 21:46

Waskus handel med MainBrain

Jeg købte en maxtor atlas 10k scsi harddisk af MainBrain. Handlen fungere upåklageligt. Den var pakket ind i mere bobblewrap end jeg kunne forstille mig Betalte via bankoverførsel med netbanken.

søndag, 9. august 2009, 17:46

Mineralolie, el. lign klar væske til submerged pc :)

Nu sprøger jeg nok dumt men hvad er fordelen? Bliver olien ikke stille og rolig varmere og varmere eftersom der ikke er nogen oliekøler eller kan den virklig lede varmen effiktivt væk? Det link Wombat6328 linkede til ser da alt for fedt ud, jeg får sku lyst til at lave sådan et setup.

søndag, 9. august 2009, 17:37

Waskus handel med baloo

Købte en PSU af bruger baloo. Det hele forløb fint og den virker Tak for handlen.

søndag, 9. august 2009, 00:03

K: SCSI HDD Maxtor Atlas 10K IV 36 GB

Jeg søger sådan en(1) harddisk så jeg kan smide 4 af dem i raid0 og se om det giver lidt ekstra.

lørdag, 8. august 2009, 23:59

S: SCSI HDD Maxtor Atlas 10K IV 36 GB

Har 2 af dem i raid0 PT. Så mangler jeg bare 1 til. PMer dig lige med detaljer.

lørdag, 8. august 2009, 13:41

K: strømforsyning LUKKET

Søger en strømforsyning omkring 500watt. KBH eller nordsjælland. Er købt

lørdag, 8. august 2009, 13:35

S: SCSI HDD Maxtor Atlas 10K IV 36 GB

Jeg kunne godt bruge 2 af dem så jeg kan få 4 i raid0. Byder 200kr.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.