Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 28.

onsdag, 26. oktober 2011, 09:42

Forfatter: Jordanisa

SV: S: Silent Pro Gold 600W strømforsyning

500 inc afhentning! Er i Odense.

tirsdag, 25. oktober 2011, 11:45

SV: S: Komplet maskine(i5-2500k, HD 6970 mm.) + skærm

Det ville være fedt hvis du svarede.... Vil jo gerne vide hvordan det står til med salget.

mandag, 24. oktober 2011, 17:29

S: Komplet maskine(i5-2500k, HD 6970 mm.) + skærm

Hejsa Hvad prisleje havde du i sinde? Jeg ville være interesseret i at afgive et samlet bud, hvis du kunne give en ca. pris. og nogle flere informationer omkring alder mm. tlf 22 72 22 34 så kunne man måske få en snak.

onsdag, 8. juni 2011, 12:22

S: Stationær

Er den stadig til salg? Hvis ja må du gerne give et kald 22.72.22.34 Er fra Odense, så kunne sikkert arrangere transport dernede af!

torsdag, 19. maj 2011, 16:35

Samlet pris!

Se din PM

tirsdag, 26. april 2011, 17:30

5870 cf sælges

kunne du linke til det specifikke kort på edbpriser, eller hvor det nu er blevet købt? hvad er forskellen på kortene går ud fra der er kvittering og garanti med endnu?

onsdag, 13. april 2011, 19:54

Køreklar PC

kunne du lave links til det specifikke hardware du har til salg? da der jo er fler eudgaver af de forskellige ting på forhånd tak

tirsdag, 12. april 2011, 23:55

Køreklar PC

Sælger du også dele af pc'en? Tænker på ram, cpu, motherboard og evtl gpu Resten har jeg selv, så de ville være lidt spildte penge

tirsdag, 12. april 2011, 13:00

Venter også siden flere dage på et udspil fra trådkongen!

Hvad siger du til mit pm bud? det kan jo altid forhandles!

mandag, 4. juni 2007, 08:44

Tjah og jeg har truffet et valg

Så har jeg købt T07 silverstone kabinettet at happy her på tweak. Jeg har ikke fået bygget tingene ind endnu, men jeg må bare sige wow! Meget lækkert design, ser meget funktionelt ud, og er MEGET stor. ihvertilfald ifht mit gamle TT Xaser lanfire III. Jeg ser en masse muligheder i det, og synes det virker mere funktionelt "helt " i udføresle funktionalitet og design end Antecs 180/182.(Hvilke af denne grund jo ikke er nogle dårlige kabinetter! så nu glæder jeg mig til at se det i brug, og jeg vi...

søndag, 27. maj 2007, 14:32

S: Gamer PC ..

tilslutter mig..... ikke mere end 2k. jeg solgte en meget bedre maskine på qxl for ca 4k der var et leadtech 7800gtx med blandt andet..... men mest for pengene får du nok de hvor folk ikke aner hvad du egentlig sælger! Flot layout betyder alt!

tirsdag, 22. maj 2007, 21:37

Hvilket kabinet?

Citeret Originally posted by Svan Så er der et TJ09 på vej til mig... købt hvor .... link? Et brugt t07 til 1500 er vel ikke en dårlig ting!? Jeg synes ikke det virker somom der er meget plads i antec hvis man bruger alle 6 disk pladser! men hvad ved jeg! ligeledes virker det underlig med en blæser nede i bunden, at de ikke blæser ude til siden men langs kabinetbunden! Er der nogen der har erfaring med kabelføring bagved bundkort pladen i t07/09 er det muligt? jeg personlig vil meget gerne brug...

tirsdag, 22. maj 2007, 18:15

Hvilket kabinet?

Citeret Originally posted by DKsDEVIL jeg ligger inde med et Antec p180 sølv med 2 extra sorte sider. og et stacker med en extra hdd box. kan afhentes for 400.- stykket i århus gider ikke sende. som skrevet på din tråd har du nogle billedeR?

tirsdag, 22. maj 2007, 18:07

K: Raptor 36.7 GB

hvorfor lige 16 mb cache ?

tirsdag, 22. maj 2007, 17:48

RE: kabinet udsalg. stacker & p180

lyder da spændende nok, dog er det svært at bedømme om man vil købe dem, hvis ikke der følger billeder meD! lav nogle overall billeder samt nogle af de kritiske steder, så kunn jeg evt have interesse.

tirsdag, 22. maj 2007, 11:56

Hvilket kabinet?

jeg tror vægten på dem alle ligger nogenlunde på samme niveau. støjdæmpning er nice men ikke et must. Af de 5 kabinetter foroven tror jeg antec har det dårligste airflow, og temjin 07/09 har de bedste! Design, tjah kunne godt tænke mig at få det paintbrushed, men ved ikke hvad den slags koster?! Hvis kender nogen, eller noget til priser og personer på fyn der gør den slags må de gerne sige til ! Min pc skal mest af alt kunne performe, og have plads til det bedst mulige airflow, og derved skabe d...

tirsdag, 22. maj 2007, 11:39

K: 2 raptorer 36 eller 74

er der slet ingen der har nogen til salg?

tirsdag, 22. maj 2007, 11:37

S: Silverstone TJ07B - næsten nyt m.m.

hejsa kunne du ikke godt lukke din tråd og lave en ny med de rester af dit hardware der nu skulle være tilovers?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.