Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 11. juni 2007, 18:13

Forfatter: LarsK

hvilken bil ville i helst eje ?

Citeret Originally posted by Henrik- Lars hvis du regner sammen hvor mange penge du har brugt på hardware og køling de sidste 5 år er det da tæt på at være halv vejs til en Aston Martin er det ikke ? Hehe, har godt nok brugt mange slanter på hw, men en halv Aston Martin er det nok ikke helt

mandag, 11. juni 2007, 17:45

hvilken bil ville i helst eje ?

Sådan en M5 Touring (som vel nok er tæt på at være den ultimative "familie-bil") kan det faktisk lade sig gøre at betale, hvis man vel at mærke ikke lige bor i Danmark. Jeg overvejer seriøst at rykke over Øresund når min søn er færdig med 9. klasse næste sommer. Ok, den er stadigvæk meget dyr i Sverige, men sedanen koster trods alt "kun" 856.000 SEK, hvilket er under 700k danske. Så som brugt skulle det da være til at have med at gøre. Men mit hjerte tilhører stadigvæk Aston Martin DB9, jeg havd...

fredag, 18. maj 2007, 20:04

Winrar benchmark-battle

Ser ud som om 383 MHz fsb, 575 Mhz ram er performance sweetspot, 2:3 divideren virker ret effektiv på P5B kortene IMO. Max jeg kan tvinge cpu'en op på her er 11x (kan boote @ 12x, men den crasher når Windows starter op), så jeg mangler Vcore for at få den derop og køling for at holde den kold deroppe.... Anyway, at skifte fra 10x multi til 11x multi (og dermed øge cpu speed 370 Mhz) gav ca 40 MB/s ekstra, ca. 2370 MB/s. Så jeg lod multi stå på 11x og så satte jeg fsb op til det jeg ved er max 3d...

fredag, 18. maj 2007, 06:29

Winrar benchmark-battle

Citeret Originally posted by hot_fifty Citeret Originally posted by LarsK Citeret Originally posted by hot_fifty nice, så kan du jo lige kører en uden at mulig og vente 12sek til resultscoren kommer. den er nok 50-100 højere Det er ikke meget ved siden af, den gik fra 2244 til 2327 på et friskt genstartet system uden andet kørende. er de 3700 på luft/vand eller SS Det er på SS og er lige præcis hvad de 200W køleevne kan klare @ 1.38V. Jeg kan sagtens køre 4.2 Ghz @ 1.60V stabilt i alle spil og ...

torsdag, 17. maj 2007, 22:17

Winrar benchmark-battle

Citeret Originally posted by Carpe^Diem Det ser sku nice ud Lars Jeg kan nok først lege med dig når jeg om en 14 dages tid får min kompressor. Så skal jeg nok lige smide et resultat eller to.. Jamen i lige måde da. Du scorer jo stort set det samme som jeg gør. jeg har kørt med op til ~470 Mhz fsb 1:1, men her scorer jeg lavere. Det 965 chipset og memory hastigheder (dividere) er ikke til at holde styr på Forskellen ligger garanteret mere i chipset timings end i cpu hastighed, men hvis du får ko...

torsdag, 17. maj 2007, 20:55

Winrar benchmark-battle

Citeret Originally posted by hot_fifty nice, så kan du jo lige kører en uden at mulig og vente 12sek til resultscoren kommer. den er nok 50-100 højere Det er ikke meget ved siden af, den gik fra 2244 til 2327 på et friskt genstartet system uden andet kørende.

torsdag, 17. maj 2007, 20:31

Winrar benchmark-battle

Citeret Originally posted by ivan måske er striker slet ikke godt til dette test ? ramne kører 3 3 3 6 og 430 .har også prøvt med ram 560 5 4 4 15 gav enu mindre Mit er kørt på et P5B Dlx. Tror nu egentligt Striker burde ha' en mindst ligeså god score, men det har det så tilsyneladende ikke.

torsdag, 17. maj 2007, 12:28

Winrar benchmark-battle

Citeret Originally posted by hot_fifty lol Lars. kørte du benchen 7min Hehe, ja jeg var midt i en masse andre ting, sad og redigerede billeder, havde 3 samtaler igang på msn og så ringede arbejdstelefonen også lige, så den stod og summede lidt

torsdag, 17. maj 2007, 11:52

Winrar benchmark-battle

Score @ 3.7 Ghz på min QX6700 pt, men det er memory hastighed der tæller mere end cpu speed. Fsb er 370 Mhz, ram hastighed er 555 MHz (2:3 divider) cas 4-4-4-8

tirsdag, 8. maj 2007, 15:50

Ny alliance

Det skal blive spændende at følge partiet i de kommende måneder, og se hvad et endeligt partiprogram ender med. De første takter lyder dog lovende i mine ører, og der er IMO potentiale til at dagen i går kan gå hen og blive Danmarkshistorie. Personligt rammer de meget i tråd med mine synspunkter, og jeg har meget stor respekt for alle 3 personer, da de konsekvent har fulgt deres egen overbevisning og har taget konsekvensen af de begrænsede muligheder de hver især har haft i deres tidligere parti...

mandag, 9. april 2007, 11:48

Mega Meet Viborg

Hehe. Billedet minder mig om en AX Sport jeg havde engang i mine "unge dage", som naturligvis var tunet og stylet og hele svineriet. Gode minder Meget fed video, masser af folk der godt kan li at style deres biler, det synes jeg er fedt. Jeg har selæv brugt rigtig mange penge på det for mange år siden, det var så inden jeg blev far... Jeg kører ikke så meget på træf mere, en kombination af alder og arbejdspres sætter sine begrænsninger, men jeg har dog været på ferie i Tyskland i stedet for. Der...

torsdag, 15. marts 2007, 14:56

Restskat

Bare det var mig der fik penge tilbage... Godt 9K i restskat her

lørdag, 24. februar 2007, 19:26

mach 2 gt ingen billede

Citeret Originally posted by kanock ja i bios har jeg også -50c ved default det er mere ved full load Ja klart nok, men det var nu også mere for at pointere at den reelle interne cpu temp nok er en del højere end de -50 bundkortet siger i bios. Hvad har du fået clocket den til efterhånden?

lørdag, 24. februar 2007, 16:21

mach 2 gt ingen billede

Hehe, mit Asus P5B-Dlx er ikke meget bedre til det med temps end mit Mach II GT er..... Og nej, billedet er ikke manipuleret, der er IKKE specielt koldt i rummet overhovedet (ses også på chipset temp) og det er min E6700 @ default speed/volt.

fredag, 23. februar 2007, 09:45

mach 2 gt ingen billede

Citeret Originally posted by kanock ved 4ghz @ 1.55v evapo -49 mbm -30 springer din mach 2 også meget i cpu / evapo temp eller er det bare fordi jeg bruger gfx kølepasta Det kommer meget an på hvilket bundkort jeg bruger. Mit P5B kan ikke finde ud af at læse temp på min QX6700 ES. Men det er ret typisk med en temmelig stor forskel på cpu intern temp og evap temp, især fordi Mach'ens temps sensor nok er en smule optimistisk. Jeg bruger Arctic Silver Ceramique kølepasta, det virker rigtig godt ve...

torsdag, 22. februar 2007, 19:55

mach 2 gt ingen billede

Hehe, du skal være så velkommen... selv om jeg nu ikke er helt sikker på at jeg har ydet meget andet end en smule psykologisk førstehjælp....

torsdag, 22. februar 2007, 19:19

mach 2 gt ingen billede

Citeret Originally posted by kanock Citeret Originally posted by LarsK Ja ok, så lyder det altså som om Mach'en ikke virker som den skal. okay nu virker den lige pludselig aner ik hvorfor tror det er fordi den updater firmware efter jeg tog strømmen fra den ved ik men nu virker den.. Jamen det er da godt at den virker så.... Lad os så krydse fingre for at den bliver ved med det.....

torsdag, 22. februar 2007, 18:38

Test af bredbåndssnøvl

Det er meget sjovt hvordan TDC og flere andre leverandører forklarer at der er et "tab" undervejs. Den tekniske del af forklaringen med "retur pakker" etc. er jeg da sådan set også med på, men IMO er den forklaring bare for tynd. Andre leverandører gør det så bare på en anden måde. Jeg har f.eks. en 6/6 Mbit forbindelse hos ComX, og der får jeg 6.5 Mbit begge veje når jeg tester. Og det er så faktisk mens fruen ser noget live stream på den anden pc. Typisk downloader jeg med ca 820-830 kB/sek nå...

torsdag, 22. februar 2007, 18:15

mach 2 gt ingen billede

Ja ok, så lyder det altså som om Mach'en ikke virker som den skal.

torsdag, 22. februar 2007, 17:30

mach 2 gt ingen billede

Citeret Originally posted by kanock men du skriver jeg skal starte den op omkring de -50 jeg sidder jo bare inde i windows og starter den op efter de secunder der er gået men det hjælper vel ikke og vente med og starte computeren til den er tæt ved de -50 ? Ok, der tabte du mig godt nok lige..... Det jeg mener er at du skal starte mach'en op, helt alene. Og når den er i nærheden af de -50 kan du starte det bundkort den er monteret på op manuelt. Hvis mach'en er tilsluttet en psu der er tændt (o...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.