Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 38.

torsdag, 20. september 2007, 08:27

Forfatter: kramer

S: Sony Bluetooth Stereo Headset

hamsjael... hvis du v ha det for 300 kan du lige sende mig en mail...

mandag, 17. september 2007, 15:42

ok.. Men sys altså at jeg vil ha 350 for det minimum.. ellers taber jeg også for mange penge på det... du kan bare skrive hvis du skifter mening...

mandag, 17. september 2007, 14:10

350 kontant så er det dit...

fredag, 14. september 2007, 12:08

hamsjael: hvornår kan du evt komme forbi hvis det er ?

torsdag, 13. september 2007, 16:27

S: SilverStone Zeus 650W PSU

Citeret Oprindeligt indlæg af dMITIj Citeret Oprindeligt indlæg af kramer Jeg bød da de 300 først på hol? mener han havde skrevet HBO: 300kr på HOL.dk og hvis folk byder højre andre steder er det dem den bliver solgt til, HBO = Højst Bydene Over xxx Ja men som du kan se hvis du læser tråden igennem bød han først 300kr hvilket var nøjagtig det samme som jeg havde budt.. Så ville jeg jo mene at siden jeg bød det først måtte jeg ha det højeste bud stadig.... men det er jo lige meget nu...

torsdag, 13. september 2007, 09:00

S: SilverStone Zeus 650W PSU

Jeg bød da de 300 først på hol?

onsdag, 12. september 2007, 15:20

noteret... lader den lige køre lidt...

tirsdag, 11. september 2007, 19:49

Slet ikke nogen der kunne bruge dette headset?

tirsdag, 11. september 2007, 11:41

Nordjylland.. postnr 9510.. kan selvfølgelig også sende hvis det er...

tirsdag, 11. september 2007, 10:58

hmm.. har ikke helt styr på alderen.. tjekker når jeg kommer hjem... tror det er omkring et halvt år... sælger da jeg ikke får det brugt... Har ikke kassen men har manualer, kvittering og lader(dvs alt undtagen kassen)...

mandag, 10. september 2007, 19:21

Har dette Bluetooth Headset: Sony wireless stereo headset DR-BT30Q Headsettet kan ses her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260821 Som det kan ses af link til EDBpriser koster headsettet lidt over 800kr fra ny... Der medfølger self manual samt lader... kom med et bud!

mandag, 27. august 2007, 22:37

s/v: Komplet VIA epia system

Har fået bestilt mig en xbox premium så det har ikke nogen interesse mere.. desværre.. men du skal vre velkomen til at byde..

søndag, 26. august 2007, 22:22

Har et bud på 1500pp inde på hol.dk

søndag, 26. august 2007, 22:22

Hej.. Følgende system sælges SAMLET hvis prisen er god nok Bundkort: VIA epia EN1500G 1,5ghz c7, ddr2 support, 2 sata stik mv. link: http://www.via.com.tw/en/products/mainbo…herboard_id=399 (det er som sagt den store model på 1,5ghz) Ram: 1gb corsair ddr2 ram hdd: 250gb Maxtor Kabinet: Antec New solution med 300w psu og plads til 3 hdd Link: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=231541 Har den tilsluttet til en 15" fladskærm som også kan medfølge.. Det er en hvid fujitsu siem...

tirsdag, 10. juli 2007, 17:46

B: Alpine Anlæg til JBL (eller sælges) *edit*

hehe ok.. så er det lidt for dyrt for mig.. ikke fordi prisen er uretfærdig vidste bare ikke hvilket prisleje vi var i... så må takke nej desværre...

tirsdag, 10. juli 2007, 17:06

kun den ene forstærker som jeg har haft spurgt efter tidligere.. jamen jeg kan ikke li finde det i dk så kender ikke nyprisen.. kan du ikke bare angive et prisområde så?

tirsdag, 10. juli 2007, 17:04

S: Diverse Xeon

hvad socket er opteron processorne og hvad havde du tænkt dig for sådan en? Hvad ska du ha for en xeno + et mobo til den?

tirsdag, 10. juli 2007, 16:51

Jamen hvad vil du ha for den forstærker så?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.