Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 27. juni 2012, 17:00

Forfatter: Renegade

Hjælp til valg af CPU og/eller bundkort

#13 Det kan jeg også sagtens forstå, men når jeg kigger rundt skriver flere uafhængige tests at der stort set ikke er den store forskel på hvor mange Mhz de kører samt for stramme deres timings er. Til spil i hvert fald.. Og når jeg kigger efter ram er stort set alle ram CL9 af 1866 Mhz, og CL9 eller 10 hvis det er 2133Mhz, så svært at forbedre, og når man så ikke ved om det vil give en forskel alligevel Kan mine Kingston 8 gb ikke clockes så de får strammere timings?

tirsdag, 26. juni 2012, 19:16

#11 Okay så kan jeg godt se der er mange ting at tage i betragtning. Som udgangspunkt vil jeg i hvert fald bruge mine nuværende Kingston HyperX 1600 Mhz, men heldigvis er ram ikke det aller dyreste at skifte ud med tiden Troede ikke rammenes CL-værdi havde så meget at sige mht cpu'ens potentiale, eller er det kun FX modellerne hvor det betyder så meget? Om valget står på 8120 eller 8150 er jeg stadig ikke helt klar over Heldigvis er prisforskellen ikke så stor

tirsdag, 26. juni 2012, 16:56

Citeret fra "Dnope" Citeret fra "Renegade" Tak for svar alle Men til spil er 8150'eren så værd at smide de flere penge efter til spil? kontra fx 4170? Er nu også glad for mit bundkort da det er OC-venligt og med fine features uden at være prangende Ja, det er absolut værd at smide penge efter en FX-8120/FX-8150 i forhold til en FX-4170. i mine øjne er en FX-4170 ikke meget bedre end en Phenom II x4 980, og dårligere end en Phenom II x6 1090T. Din CPU virker stadigt fint, men du bliver nød til a...

mandag, 25. juni 2012, 22:03

Tak for svar alle Men til spil er 8150'eren så værd at smide de flere penge efter til spil? kontra fx 4170? Er nu også glad for mit bundkort da det er OC-venligt og med fine features uden at være prangende

mandag, 25. juni 2012, 22:00

#2 Fordi efter "uheldet" med min cpu siden da har mine ram kun kunne køre single channel, og bruger kun halvdelen (6gb ud af 12). #4 Alle mine ram er ens, pånær deres kapacitet. Alle er Kingston HyperX 1600 Mhz med samme timings 9-9-9-27. Har et sæt 4gb og et sæt 2 gb. Det gør heller ingen forskel om jeg kun kører med mit originale sæt 2x4 gb de kører stadig kun dual. Har ligeledes opdateret bios, clearmet cmos m.m. for at udelukke noget, men intet hjælper. Så kan det næsten kun være memory cont...

mandag, 25. juni 2012, 18:42

Hej alle.. Da min cpu er delvist ødelagt (memory controlloren) står jeg og skal investere i en ny cpu, og måske et andet bundkort. Men efter at have læst en masse tråde og tests er jeg meget i tvivl. Jeg står og skal vælge imellem den billige løsning eller den dyre løsning. Skal siges omkostningerne skal helst holdes på et minimum uden man går alt for meget på kompromis Mit system er følgende: Mobo: AsRock 990FX Extreme3 AM3+ CPU: AMD Phenom ii x6 1090T RAM: 12 GB Kingston HyperX 1600 MHz GPU: M...

onsdag, 14. januar 2009, 00:28

Logitech Z5450, digital lyd til pc?

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho Din digitale SPDIF udgang er KUN digital. Har deværre ikke nogle spil installeret, men du burde kunne vælge lydkort inde i dine spil, kan du ikke det? Kunne jeg i hvert fald da jeg spillede ting som wow og brugte ventrilo, der kørte onboard-lydkortet ventrile og Creative spil-lyden =) Okay så lige meget hvad er jeg nød til at køre analoge kabler også, til de ting der ikke kan gengives digitalt.. Ikke noget at gøre ved... Og jo kan godt nok vælge hvilket outp...

tirsdag, 13. januar 2009, 23:58

Mener du dermed inde i opsætning af spillet? Er det umuligt at overføre analog lyd gennem min digitale opsætning, eller kan den kun håndtere digitalt? Sådan at jeg er nødsaget til at have analoge kabler sat til også?

tirsdag, 13. januar 2009, 23:21

hvis mine spil og musik ikke er digitalt gengivet, burde den så stadig ikke afspille det analog via min opsætning? eller skal jeg føre yderligere kabler for at få almindelig lyd?

tirsdag, 13. januar 2009, 23:19

Jeg er kommet nærmere en løsning.. Nu har jeg digitallyd hvis jeg sætter en DVD film i computeren, men stadig ingen lyd ved musik eller spil....

tirsdag, 13. januar 2009, 23:11

Ja det er også det jeg skulle mene at det er.. Derfor det giver mig grå hår at det ikke virker For under indstillingerne til lyd, der står spdif til aktiv, og sætter jeg fx musik på, så bevæger den bar sig også, der viser aktivitet.. Men min reciever får bare ikke signalet..

tirsdag, 13. januar 2009, 23:07

Citeret Oprindeligt indlæg af PsyCho Så tjekker du lige om dit SPDIF-udgang nu også er sat til at kører som SPDIF-udgang på et kort som mig kan den nemlig også sættes til at kører som mikrofon-indgang. Det kan du har er med 1 minijack stik i den ene ende og kun 1 RCA/Coax i den anden ende ikk? Hvordan tjekker man det? for det er nemlig mic og spdif udgang i samme stik.. Under audio devices i controlpanelet, står "digital audio devide" samt spdif til at være aktiveret... Ja det er nemlig sådan e...

tirsdag, 13. januar 2009, 23:00

Lydkort med SPDIF, kan de som standard bare plugges i og så kører det? eller skal der hentes nogle programmer, eller kobles stik eller lignende til bundkortet før at den fanger signalet?

tirsdag, 13. januar 2009, 22:57

Hej, og tak for svaret... Jeg har et coax kabel med jackstik i den ene ende, har prøvet både med et kabel, 2 kableromformer.. Resultatet er stadig det samme, min reciever bliver ved at skrive "no digital data" fungerer fint til min ps3, men som om den ikke kan fange en forbindelse til min pc

tirsdag, 13. januar 2009, 22:05

Hej alle.. Jeg har i noget tid haft et sæt Logitech Z-5450 surroundsystem, som har været koblet til min PS3, og det har fungeret upåklageligt.. Jeg ville så ha det koblet til min pc, og købte derfor 2 stk. Coaxial kabel med jack stik i den ene ende, samt en adapter fra optisk til coax.. For for at få 5.1 gennem pc, kræver det godt nok 2 stk coax kabler ikke? Men når jeg sætter en film på, afspiller musik eller spiller spil, kommer der ingen lyd ud, hverken analog eller digital.. Og på selve reci...

fredag, 7. november 2008, 15:15

SV: SV: Blå skærm, og problemer ved reboot

Okay, hvordan indstiller man den til det? Kører memtest helt automatisk, eller skal man indstille og sætte en hel masse op? Mine ram er godt nok næsten helt nye, men det betyder self ikke at de ikke kan fucke op..

fredag, 7. november 2008, 01:05

Blå skærm, og problemer ved reboot

Hey... Min computer er for nylig begyndt at give mig nogle vanskelige problermer.. Jeg får tit en blå skærm, men kan ikke nå at se beskrivelsen på den da min computer genstarter med det samme.. Og før jeg formaterede (for at se om det hjalp, og udelukke at det var windows der var skyld i det, samt efter et genstart hvor en vigtig fil i windows blev beskadiget, der når den genstartede kom der bare sort skærm og et lille _ <-- tegn blinkede øverst i venstre hjørne.. Har prøvet næsten alt mht softw...

onsdag, 27. august 2008, 22:13

E6600 70 grader varm idle.

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Prøv real temp og speedfan se om det er dt samme. Er det kunne du måske prøve cpuén i en anden computer. Det hele lyder hvertfald mystisk. Speedfan siger samme høje grader, ved ikke med real temp, da jeg ikke kan installere det.. Men alle de programmer jeg har prøvet har sagt ca 65-70 grader.. Skal også ha prøvet at smide min cpu i min brors comp her i weekenden, og se om vi kan fastslå om det er cpu, mobo eller noget helt tredje

onsdag, 27. august 2008, 20:14

Citeret Oprindeligt indlæg af Cyclups Hvis den viser 70c hele tiden lige meget hvad, så er det sikkert en død sensor. Den viser ikke præcis 70 hele tiden.. Men graderne ligger imellem 63-70 grader.. Derimellem ligger de hele tiden, på begge kerner. Uanset full load eller idle

onsdag, 27. august 2008, 19:37

Hej alle.. Jeg har en E-6600 og siden den begyndte at opføre sig underligt ville jeg lige teste temperaturen på kernerne. Og de lå på ca. 70 grader idle. Jeg prøvede så at skifte vand i mit vandkøling, rense kølehoved, cpu og fik sat nyt kølepasta på. Men det gjorde desværre ingen forskel. Men cpu er lige varm, har prøvet følgende temp programmer: Core temp, Everest, HWmonitor og de siger alle sammen ca. 70 grader. Men underligt nok så falder eller stiger graderne ikke om den idler eller kører f...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.