Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 58.

søndag, 22. oktober 2017, 03:26

Forfatter: Nat-Rygeren

trådløs router til fibernet hos Waoo

En asus ac66u til 929.00 f.eks. Har den selv og er godt tilfreds med den, sammen med mit waoo 100/100 internet. Rækkeviden på 5 ghz netværket er dog ikke super langt, men virker fint i min 2 værelses.

søndag, 27. august 2017, 12:34

Valg af NAS server

Kan se de xeon processorer koster en del, ca 2000,00 herhjemme, men kan fåes for ca 500 på ebay, hvor har i købt jeres fra ? Ligeledes ram, er der et billigere sted at få de skide ECC ram ?

fredag, 25. august 2017, 14:13

Valg af NAS server

;-) ja det er mindsanten en celeron, må have fået atom på hjernen et sted fra. Hvad bruger du af software på din, freenas eller noget andet ?

torsdag, 24. august 2017, 23:56

Valg af NAS server

Ville en atom processor som denne kunne gøre det eller skal man op i de større ?

torsdag, 13. april 2017, 19:42

Freesync virker ikke?

Måske det skal slåes til på monitoren, er en indstilling on /off.

tirsdag, 28. marts 2017, 20:46

Ny gaming monitor

Det var da også bare et godt tilbud pga. cdon holder fødselsdag, en tilsvarende asus skærm pg278q koster jo så lige 1200 mere, og det er det ikke værd i mine øjne. Har man et gtx 1070 syntes jeg det er synd kun at vælge FULL HD 1980*1080, det kunne et gtx 1060 jo trække. Har selv brugt tilbuddet fra Acer/CDON og er såmænd meget fornøjet med skærmen, og har sparet en del penge samtidigt. Og skærmen har også en lille fiks detalje, der er usb hub i venstre side til hørebøfferne, så man slipper for ...

tirsdag, 28. marts 2017, 04:42

Ny gaming monitor

Hvad med en acer 27" til 500,00 mere måske ?

torsdag, 16. marts 2017, 16:48

Ny Build, intet signal til monitor

Er jo indbygget gpu på bundkortet / CPU, så hvis der ikke er liv i kortet, som er testet, burde den jo stå på den indbyggede GPU i bios. Er der ikke liv nogen steder, må mistanken jo så falde på bundkortet.

torsdag, 16. marts 2017, 03:58

Ny Build, intet signal til monitor

er der signal i det indbyggede stik på bundkortet måske ? Burde jo kunne starte uden gpu kortet, så havde du mulighed for at se hvad den har lavet, hvis der er liv i den.

søndag, 26. februar 2017, 03:20

Jeres Baggrund

Her er min for tiden.

lørdag, 28. januar 2017, 13:28

Husk at opdatere dit Windows.

Citeret fra "HerrMansen" Det kan jeg jo så faktisk hvis du læste mit indlæg. Jeg har fint med plads - Jeg gider bare ikke SPILD af plads pga. All Apps menuen. Som fuldskærms tilstand minimere til et lille ikon, på linie med de i forvejen placerede ikoner til slukning m.m. Men vil du ikke bruge fuldskærms tilstand, så må du jo bare lade den menu irritere dig, syntes bare det var en løsning på dit problem: "start menu med tiles, men uden All Apps delen." - check "Jeg gider bare ikke SPILD af plad...

lørdag, 28. januar 2017, 01:16

Citeret fra "HerrMansen" Du kører så også fuldskærmstilstand. Det kunne jeg aldrig finde på personligt. Ja så kan du jo heller ikke brokke dig over plads, kan så bare ikke se hvorfor du ikke vil det ??

lørdag, 28. januar 2017, 01:13

Citeret fra "Igel" Jeg kan godt lide det som det er nu. Hvem bruger også start menuen? Et tryk på windows tasten og så en hurtig tastning af de første tre bogstaver i det program man vil åbne, så kommer der et link op med det samme. Det kunne da ikke være nemmere Men kan også godt være at jeg, modsat mange andre, efterhånden bare har accepteret at intet varer for evigt i software, og at udviklere elsker forandringer. Så kan man lige så godt ride med på bølgen. Jeg vælger så at smide det på star...

lørdag, 28. januar 2017, 00:31

Citeret fra "HerrMansen" Citeret fra "Nat-Rygeren" Fatter så ikke rigtigt at folk ikke kan bruge win 10 start menu'en, når man nu kan lave den lige som man vil have den. Skide nemt ! Ja det kan man jo så bare ikke lige som jeg er inde på. Som jeg har sat det op har jeg en lille linie med luk m.m. og i den linie ligger all app delen også, er da vist meget tæt på hvad du efter spurgte ? her er den lille linie udfoldet, kan blive så lille som i første billed, så kun ikonerne er der. Desuden kan ma...

fredag, 27. januar 2017, 19:23

Fatter så ikke rigtigt at folk ikke kan bruge win 10 start menu'en, når man nu kan lave den lige som man vil have den. Skide nemt !

lørdag, 14. januar 2017, 13:50

Hjælp med at komme ind i Bios

plejer at være F2 man trykker på

lørdag, 14. januar 2017, 09:14

S : Aquastream XT + DDR 3 - 1333mhz

Aquastream XT - Ultra version med vibrations dæmpning samt tilslutningsskruer, rpm kabel og USB til USB tilslutning til bundkortet, samt brugsanvisning og kassen. Nypris ca. 800,00, sælges for 400,00 Aquainlet XT 150 ml with fill level sensor and LED holder, G1/4 - res. til Aquastream pumpen . ny pris euro 73,00 sælges til 200,00 mangler en lukke skrue foroven. DDR 3 ram - 240 pin - 1333 mhz 2 x 2 GB - nypris ca 150,00 stykket, sælges for 75,00 stykket. Kan afhentes i 6705 Esbjerg, eller sendes ...

torsdag, 12. januar 2017, 09:07

S : Acer Aspire 5730ZG

Aspire 5730ZG - 2ghz intel, 4 gb ram, mangler retur tasten, men kan bruges uden tasten. Er med win 10 - 64bit. 1280 x 800 opløsning på skærm. 220 gb hd. har lige fået ny kølepasta på CPU / GPU. Ingen kvittering Nypris : ? Sælges for 500,00 Sendes ikke, men kan hentes i 6705 Esbjerg Ø SOLGT

tirsdag, 10. januar 2017, 15:45

Ny skærm, hvilken

Mit synspunkt var egentligt også at sweet spottet for 1070'eren var de 2560 * 1440, men man hører jo en del på nettet ;-) I Martin Elliot Jensens test her på Tweak, som han kørte med en 1070'er siger han bla. under konklusionen følgende : "Der blev skaffet et nyt kabel og så kørte den med 100 Hz. Jeg må indrømme nu at der er virkelig stor forskel på spil oplevelsen; ikke fordi det grafisk er noget helt nyt, men selve bevægelserne og spillets gang er meget mere flydende. Sammen med en opløsning p...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.