Søg i resultater

Søg i resultater 1-2 af 2.

søndag, 1. januar 2017, 18:42

Forfatter: Doktoren

Assasins Creed Black Flag - FPS er heeeelt nede!?

Mange tak for hjælpen, jeg kan godt se at kortet så ikke er heeelt det som der kræves. Det var sgu en skam, nu har jeg fået det op på 50fps hvilket egentligt virker ok flydende, men det er jo så kun med alle grafikvalg slået fra og aller-laveste opløsning (som I foreslog) og så det ligner jo faktisk noget fra min gamle Amiga 500. Nå'. Jeg ved ikke om jeg skulle oprette en ny tråd, men når nu I har været hjælpsomme allerede, ved I så om det giver mening at få én til at sætte fx det nævnte GTX 750...

torsdag, 29. december 2016, 23:33

Forfatter: Doktoren

Assasins Creed Black Flag - FPS er heeeelt nede!?

Hej, jeg håber meget at nogen kan hjælpe Jeg har købt en pc til datteren, fundet ud af Steam og Ubisoft og købt Assasins Creed Black Flag og - endeligt - fået det installeret færdigt. Men! FPS-tælleren (som jeg måtte google) er nede på 6-8 og det hele kører jo så RET sløvt og kan ikke sammenlignes med traileren for spillet... Så, er der nogen der kan fortælle hvad jeg kan gøre? Jeg har kigget på deres spec-krav og dér skulle følgende pc'en her være rigeligt/anbefalet: https://support.ubi.com/da-...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.