Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 206.

lørdag, 27. maj 2006, 21:07

Forfatter: archiem

Nogen har kedet sig i Oblivion

Citeret Originally posted by AnDeN_DK Der er sku intet der slår den her i kedsomhed http://video.google.com/videoplay?docid=…q=rube+goldberg Elsker sådan noget! Men hva fanden sker der senere i klippet? Prøv og spol hen til 9:08.

tirsdag, 9. maj 2006, 14:22

Sommer musik - Jeres yndlings track?

Citeret Originally posted by tRuz Jeg elsker The Underdog Project - Saturday Night. Den kom vist ud sidste sommer eller året før. Ligemeget, den er stadig mega sommerparty-hot. Det var det nummer jeg mente.. Ved ikke om det var et kæmpe hit så..

tirsdag, 9. maj 2006, 14:14

Den nye Alliance race - Ingen joke

http://www4.ncsu.edu/~bmshea/draenei1.jpg Ligner sgu mest af alt Horde, men det er okay..

tirsdag, 9. maj 2006, 14:09

Den nye Alliance race - Ingen joke

Damn det er fedt imo. Draenei's er så pisse fede!

tirsdag, 9. maj 2006, 14:06

Nyt bug fundet.

Citeret Originally posted by -Sandman- Omg... SeePee i din situation havde jeg nok svinet en gm tror jeg Archie & jakorik.. Hold jer til topic og undgå ligegyldige kommentarer, det gør det til et meget bedre forum for os alle sammen! Du mener vel så at din kommentar var langt bedre?

tirsdag, 9. maj 2006, 14:04

spil gratis?

Hvis du kun spiller cs:source så har du alligevel et sygt spec

mandag, 8. maj 2006, 17:01

RE: spil gratis?

Citeret Originally posted by cass hejsa herude Da jeg er HELT ny i wow.. eller har spillet det et år men aldrig er kommet igang... ville jeg høre om det kan lade sig gøre at spille gratis ? altså på en gratis server? for er ligeglad med om pingen er iorden osv. så længe det er gratis jeg hørte en fable om at man kunne. så nu ville jeg lige høre jer hvordan man kan spille gratis da jeg simpelthen nægter at betale hver måned for måske at spille 1 time om ugen evt. lav en lille "guide" i hvordan j...

mandag, 8. maj 2006, 16:55

Sommer musik - Jeres yndlings track?

Hvad hed det der Summer track sidste år der hele tiden blev spillet på The Voice og i det hele taget var årets største og mest spilte Summer track?

mandag, 8. maj 2006, 16:53

Syrede drømme?

Nice one Elmdulf :p

mandag, 8. maj 2006, 16:52

Kæmpe WoW problem!

Er der nogen der har en rigtig god scanner? Bruger nemlig bare Norton Internet Security til at scanne, og det er jeg ikke så begejstret for.

mandag, 8. maj 2006, 16:51

RE: Kæmpe WoW problem!

Citeret Originally posted by Asus3 kør en virus og adaware scan ellers ved jeg det ikke. er det dig der har added mig på msn?? Jep, det er mig Men jeg scanner lige.

mandag, 8. maj 2006, 16:10

Syrede drømme?

Ja det kender jeg også - havde engang et med en nøgen chick og et vandfald.. Men det snakker jeg ikke om Det fede ved drømmen var at det skete næste dag.

mandag, 8. maj 2006, 16:09

Kæmpe WoW problem!

Jeg har et kæmpe problem, siden i forgårs så er mit WoW begyndt at fryse og jeg kan intet gøre, der er intet på computeren der reagerer og efter 10-20 sekunder hvor billedet er fryst genstarter min computer bare sådan ude videre.. Det sker efter jeg har spillet i 10-20 min. Nogen der kender problemet eller har et råd til hvad jeg kan gøre for at få det væk?

mandag, 8. maj 2006, 14:14

Musik det gør noget specielt.

Citeret Originally posted by ScratchY dem er der dælme mange af Doky Brothers - Hope Andreas Lund - Tvivler et hjerte Rasmus Nøhr - Ring Nu Daniel Bedingfield - If you're Not The One Enya - Sheperd Moons Mark Knopfler - Wild Theme osv. osv. osv. og Sade - by your side er lige blevet tilføjet Rasmus Nøhr er min kusines kæreste Det skulle jeg lige sige..

mandag, 8. maj 2006, 14:11

Syrede drømme?

Citeret Originally posted by Claes Jeg selv har haft nogle meget uhyggelige drømme. De fleste foregår i mørke. Engang drømte jeg dette: (det her foregår i drømmen) - Jeg vågnede med et sæt og satte mig op i min seng. Jeg kiggede rundt i mit værelse, og lod mærke til at der var usædvanligt stille. pludselig kan jeg mærke ubehag i min mave. I starten tror jeg at jeg er blevet syg, men det er meget værre end som så. Jeg føler at jeg lige har mistet noget meget meget værdifuldt i mit liv. Og jeg ka...

søndag, 7. maj 2006, 11:50

Hvor skal jeg spille?

Okay oliver22.. Men det gør jeg så ikke.

søndag, 7. maj 2006, 09:05

Hvor skal jeg spille?

Hey Jeg bruger meget tid på at lave nye characters på forskellige realms hver uge, men nu har jeg besluttet mig for at spille Tauren Warrior. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvor jeg kunne få noget hjælp både i instances og lidt ca$h. Mine venner spiller Alliance på Silvermoon, men da jeg ikke gider at spille Alliance håber jeg at I kan hjælpe mig

søndag, 7. maj 2006, 08:30

Mandril

Kun 635 signs.. Det går sku langsomt.

søndag, 7. maj 2006, 08:28

Til moderator ang. nickname

Hey Jeg undskylder at jeg skal lave en tråd for at få det her spurgt, men siden jeg ikke har fået nogen bekræftelses email kan jeg ikke PM'e. Men nu står det sådan til at brugernavnet Morten er optaget, og personen der har lavet den bruger har vist aldrig være aktiv på forumet, så jeg tænkte om I kunne slette brugeren Morten så navnet ikke var optaget, så laver jeg nemlig et nyt brugernavn hvor jeg også får sendt en e-mail. Tak på forhånd!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.