Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 28. maj 2009, 17:33

Forfatter: Yilar

Den første bøde og klip i kortet

Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Citeret Oprindeligt indlæg af Firedog Citeret Oprindeligt indlæg af urbananen Har haft 2 klip, men de er væk nu, så jeg "stemte" ingen klip. Men ja, det er sgu altid surt at få både bøde og klip, men som du selv har været inde på, er man jo selv ude om det. Fik 2 klip på en uge.. Super godt klaret.. Stort set alle kører for stærkt en gang imellem. Ekselmpelvis må man kun køre 40 igennem Vinderød. Fra Asserbo af er en okay stejl bakke, hvorfra man kommer m...

mandag, 16. marts 2009, 18:22

Opgradering - mest for 1500-2000 kr

Citeret Oprindeligt indlæg af GoztR1der Ville meget gerne overclocke min CPU men sidst jeg prøvede gik det ikke. Jeg tror det er ram'en? Tror I jeg vil kunne hvis jeg køber noget hurtigere ram? Evt. nogle forslag til ram modtages gerne... Du har vel husket at indstille ram timings når du overclocker? 4-4-4-12 og overclock det nemlig ikke alle ram der klare.

mandag, 16. marts 2009, 13:01

er 14 dages returret rimelig?

Ordningen burde være valgfri, kan ikke være rigtig at os der godt ved hvad vi køber skal betale for andres dumhed.

onsdag, 11. marts 2009, 19:21

Opgradering af computer

Køb en brugt Q6600 (koster 500-700) og overclock den til 3ghz. Resten af pengene kan du sætte i banken og gemme til næste gang du skal opgrade, for du får ikke særligt opgradering for 2000kr med dit nuværende setup...

mandag, 23. februar 2009, 19:22

VisaDankort Design :)

Hvad med et billede af dig selv?

mandag, 23. februar 2009, 00:57

Design af Tweak forum

Det er en klar ommer... Hvorfor ikke forsøge med google adds i begrænset omfang mellem posts istedet for at "ødelægge" bredden på forumet. Jeg har set andre fora'er anvender sådanne reklamer som kun er 25 pixels høje.

søndag, 22. februar 2009, 12:38

mest brugte skærm opløsning

1280x1024... Ikke særligt højt, men tilgengæld kan jeg køre med alt det der eye candy på i spillene

tirsdag, 17. februar 2009, 20:13

opgradering - ekspert-råd søges

Tjah, du kan vel godt køb en Q9550 eller Q9650, men det er betydeligt billigere at overclocke din cpu til 3ghz...

søndag, 8. februar 2009, 18:56

Søger råd: Ny computer

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Citeret Oprindeligt indlæg af Yilar Hvis du ikke skal overclocke eller køre SLI/CF burde 550watt være rimeligt. Hvem køber core i7 og ikke vil OC? Citeret Oprindeligt indlæg af Phoenixtt Jah, indrømmer blankt at jeg ikke er så fag kyndig inden for OC så det bliver bare stock speed.

søndag, 8. februar 2009, 10:00

Søger råd: Ny computer

Hvis du ikke skal overclocke eller køre SLI/CF burde 550watt være rimeligt.

lørdag, 7. februar 2009, 19:33

LANs Her i ferien!

Citeret Oprindeligt indlæg af pingomann Citeret Oprindeligt indlæg af Brtlsn Er sku også blevet for gammel til LAN Det var sku sjovt nok engang, men jeg orker seriøst ikke at pille alt fra hinanden og tage med et eller andet sted for at spille computer i et døgn eller to, og så tage det hele med hjem igen og rode med kabler Så ingen lans mere for mig, det er sku slut Hehe, har det på samme måde. Men det er så der min bærbar kommer ind i billedet som lan-gamer Blasfemi!!! Man tager ikke bærbar m...

fredag, 6. februar 2009, 14:18

Hjælp til ny PC!

Skift P35 motherboard ud med et billigt P43 motherboard Skift 1x2gb ddr3 ram ud med 2x2gb ddr2 ram

fredag, 6. februar 2009, 14:09

Hvor finder jeg de ram hende :s ?

Citeret Oprindeligt indlæg af nickmename amen de ser så store ud, forhold til dem jeg har.. Det er samme størrelse. Det eneste du skal være opmærksom på er at nok kun har 2 ram sokkels i din bærbar, dvs. hvis vi du køber en 1gb ram blok bliver du nød til at pille en af dine eksisterende ram blokke ud, og du får derved 1,5gb ram istedet for 1gb.

onsdag, 4. februar 2009, 22:34

Micro-ATX kabinet?

Nogle der kan anbefale et kabinet i micro-atx størrelsen, som ikke koster en formue(-500kr), og ikke ligner en HTPC box?...

fredag, 19. december 2008, 12:13

S: Helt nyt Asus RadeonHD 4850 512

Hvor er det købt? Hvorfor sælger du et helt nyt kort?

fredag, 19. december 2008, 12:10

SV: SV: SV: SV: S : Pc

Citeret Oprindeligt indlæg af Triple1.6 KBH? BUMP!!!!! Glostrup er en forstad til København

onsdag, 17. december 2008, 11:40

Magnetkort

Ja, der er nok en grund til at de har kortet. Hvis du virkelig gerne vil af med kortet kan du arguementere i mod grundlaget for kortet.

onsdag, 17. december 2008, 00:25

Veksle nu, eller vente..

Behold dem i banken til du skal bruge dem. Man kan ikke forudsige fremtiden, og hvis du veksler dem nu kan du ikke trække renter af dem.

fredag, 12. december 2008, 14:02

S/B 8800gt

Hvis du er villig til at gå lidt ned i pris byder jeg 600, men så skal du sørge for porto...

fredag, 12. december 2008, 12:42

S/B 8800gt

Du kommer vel ikke til kbh snart?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.