Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 916.

mandag, 26. august 2013, 15:48

Forfatter: klovnemanden

Hvilke forskellige grafikkort har du haft?

MX420 Ti ATI 9800PRO 7800GS 8800GTX GTX280 GTX280 SLI GTX480 GTX480 SLI GTX480 Tri SLI GTX670 Tri SLI ______________ Til at ligge ved siden af har jeg/ har haft: 2 * ATI 4870 3 * GTX285 1 * Titan 1 * GTX770 4 * ATI 3870x2 Ens for dem alle sammen er at de på et tidspunkt at siddet i min primære maskine - men de sidste på listen, har været til test eller har ikke været tilfredsstillende...

lørdag, 2. februar 2013, 14:34

Nyt setup - overclock potentiale?

Citeret fra "Skjold" Hey Klovn, Jeg har prøvet at reseate HS et par gange. Men resultatet er det samme. Den ene core er konsekvent 10-12 grader varmere end de andre. Eller ligger de på omkring 70. Har læst af de benytter TIM mellem core og IHS hvor de før var loddet sammen. Men jeg har ikke mod på at fjerne IHS og erstatte pastaen. Okay - 70 lyder også mere rigtigt Du fik det bare til at lyde som om det var samtlige cores der blev så varme. TIM kan sagtens hjælpe på det - men det bedste ville v...

lørdag, 2. februar 2013, 01:49

Nyt setup - overclock potentiale?

Citeret fra "Skjold" Du skal huske, at 3770K bliver latterligt varm bare ved stock settings. Men et 100mhz OC, så du rammer 4ghz burde du kunne klare uden at ændre noget udover multi. Tror dog ikke du kan mærke nogen forskel på 3900mhz og 4000mhz. Men hvis du skal meget over 4ghz så bliver den en ren kogeplade. Min gør i hvert fald. Den bliver 80 grader på den ene core allerede ved 4.4ghz og 1.275vcore. Det lyder godt nok som om din IHC er skæv eller sådan noget. Jeg ved godt at Ivy generelt er...

lørdag, 26. januar 2013, 14:18

Nyt brugt grafikkort til meget gammelt system

Hej Peter Jeg har 4*1GB Kingston HyperX ram til at ligge, som har kørt i et tidligere AMD setup lign. dit... Hvis du er interesseret, kan du få dem for halvanden liter coca cola Jeg bor lige udenfor Århus, så der er ikke så langt imellem os - skriv en PM hvis du er interesseret Jeg har også noget gammel bundkort og cpu, kan ikke huske hvilke, som du kan få for endnu en cola EDIT: CPU : Athlon 64 3500+ Bundkort: Asus A8N-SLI Deluxe Ram: Kingston HyperX - KHX3200AK2/1G * 4

tirsdag, 22. januar 2013, 10:56

Min underlige frustration med high end X79 bundkort

Citeret fra "kasper1233" Og "kun" 4 ram slots Det ændrer ikke på at det er eVGA... ? Ellers må du jo gå efter toppen af poppen - http://www.evga.com/products/pdf/270-SE-W888.pdf

mandag, 21. januar 2013, 17:15

Min underlige frustration med high end X79 bundkort

eVGA fåes ved shg - http://www.proshop.dk/Bundkort/EVGA-X79-SLI-2318002.html Du kan også købe deres kort igennem evga.com under deres EU afdeling i Holland - der skal ikke påregnes told, moms, etc. - så eVGA er tilgængeligt her i DK...

lørdag, 22. december 2012, 21:12

Alka boks 2012 - Erfaring?

Gjensidige kan klart anbefales - jeg har en Skoda Octavia 1.9 TDI elegance (105 HP) i eget navn; jeg er lige blevet 24 - har haft bil i eget navn i 3 år og ingen skader. 6000 kr. - Jeg har været ved Alka og fået en gratis bilvask af dem - de kunne give et tilbud på 9k - med et fald på 1500 kr. hvis jeg kunne køre skadesfrit det første år.. Selvsagt sagde jeg nej

lørdag, 22. december 2012, 19:47

Asetek Waterchill -- kan det stadig bruges til noget?

Og den befinder sig i kbh ? Det er lidt træls, da jeg ikke gider at køre til Sjælland, fra Århus, for at hente den Men hvis vi kan lave en aftale om at du får noget for besværet med at sende den, og porto på den. er det så noget der kan lade sig gøre ?

lørdag, 22. december 2012, 17:57

Asetek Waterchill -- kan det stadig bruges til noget?

Det kan da stadig bruges til lidt Men hvor meget havde du regnet med at det skulle koste hvis man nu skulle hente det ? Her i denne juletid er det jo ikke penge det flyder med

lørdag, 15. december 2012, 21:47

Gigabyte GTX 680 SOC

Citeret fra "Tjansen" Nej problemer med at pladsen, da jeg kunne forestille kortet's køler vil gå ned og ramme de nederste stik som sidder i bundkortet. Ved ikke om det vil give problemer, at der er kontakt mellem grafikkortet og ledningerne. De nye 680 kort skulle ikke fylde mere end dine nuværende 570'ere - hvis de ikke rammer, så gør de nye heller ikke

mandag, 10. december 2012, 15:26

SOLGT! Xilence Interceptor Pro - Sælges uhørt billigt

Den her burde nok lukkes eftersom jeg lige har hentet kabinettet

fredag, 7. december 2012, 18:52

datatekniker?

Du får det lige i PM også Icylaw

torsdag, 6. december 2012, 23:03

datatekniker?

Jeg er lige blevet færdig med min her d. 5/11 - så jeg kan sagtens svare på dine spørgsmål - hvornår skal du bruge besvarelserne ? For jeg når nok først til at svare imorgen formiddag

mandag, 12. november 2012, 00:01

Hard disk viser sig ikke, lidt mere kompliceret.

http://technet.microsoft.com/en-us/libra…5(v=ws.10).aspx Første hit på google

søndag, 11. november 2012, 00:09

Hard disk viser sig ikke, lidt mere kompliceret.

Hvis du nu laver en diskpart i CMD og formaterer den som NTFS igennem den, så burde du kunne få adgang til den. MMC'en burde stoppe med at fejle når din disk bliver formateret korrekt

mandag, 5. november 2012, 18:37

Servere, Storage enclosures og tilbehør

Citeret fra "beansman" Citeret fra "klovnemanden" Well - jeg bor i Århus, så jeg har desværre ingen interesse for noget af dit hardware - held og lykke med salget Hvad kunne have interesse? Kunne jo finde en løsning. Det var sådan set kun din UPS der havde lidt interesse - men jeg har fundet en anden som jeg fik for at hente den Ellers tak

torsdag, 1. november 2012, 22:46

Well - jeg bor i Århus, så jeg har desværre ingen interesse for noget af dit hardware - held og lykke med salget

torsdag, 1. november 2012, 22:15

hvor befinder det sig ? Det er jo noget rimelig tung hardware - så afhentning er da klart at foretrække for begge parter

søndag, 21. oktober 2012, 13:19

bilbasen købt af eBay ?

Citeret fra "Phoque" Citeret fra "gaming-king" Interessant. Men skal jeg være ærlig, så har dba været dårlig siden Ebay tog over. Der er alt for mange forhandlere der inden. Altså som sælger nyt. Jeg vil kun have brugte vare når jeg kikker på DBA, eller nye vare som er meget nedsatte. Jeg kommer kun derind for at finde ting jeg kan spare penge ved, så hvorfor skal jeg kikke på ting som bare er fyldstof! Det er også SKRÆKKELIGT svært at klikke på knappen "Private" for at sortere det hele Og lige...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.