Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 26. september 2017, 18:53

Forfatter: AT0MAC

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

Det er det her Gigabyte kort

tirsdag, 26. september 2017, 18:43

1x GTX 1060 2x 144 Hz skærme

En af mine kammerater har investeret i 2 144Hz skærme, til at bruge sammen med sit GTX 1060, men selv på Windows Desktop laver det problemer, den ene skærm ser meget besynderlig ud og vil kun køre 60 Hz. Den ene er sat til med DP den anden med DVI, de kabler der fulgte med i begge skærme, tænker lidt det kunne være derfor - bedre kabler er løsningen? eller er der noget jeg overser?

søndag, 27. august 2017, 19:09

Problem med trådløs signal styrke

Citeret fra "Tissie" Kender ikke inSSIDer. Jeg brugte wifi analyser til android og Airport til iOS. Men tak for tippet, det ser lidt mere avanceret ud. Et lille inssider tip der er værd at huske er at inSSIDer finder alle kanaler i de respektive frekvens områder, men i 2.4GHz båndet bør man kun bruge 1, 6 eller 11, da det er de 3 kanaler alt udstyr garanteret virker med (vælger man kanal 5 eller 10 f.eks. så kan man være uheldig ens wifi printer eller en anden obskur enhed ikke længere kan gå o...

søndag, 27. august 2017, 17:40

Hvor godt er dette build til 5000kr?

Til et maks på 5.000,- ville jeg kunne anbefale de her dele fra Computersalg: Fordelene her sammenlignet med det bud over er at det her system er lille, meget nemt at tage med til venner/LAN og den slags. 1TB hybrid harddisk, så den er hurtigere end en alm. harddisk, men med hukommelse nok til en god del spil (husk at nye spil typisk fylder 50GB+ så med en SSD på kun 240GB inkl Windows løber man lyn hurtigt tør. Jeg ved RAM kører med lavere hastighed end det andet bud, men i et low budget build ...

søndag, 27. august 2017, 16:51

Gaming pc til en ven, er dette ok ?

Citeret fra "MichaelRdk" CPU: I5-7600K 3.8GHz. CPU Vandkøl: Corsair Hydro Series H60 MB: Asus Strix Z270F Gaming. Ram: Corsair Vengeance LPX DDR4 3000MHz 16GB (2x8GB) GPU: Asus Geforce GTX 1060 6GB Strix Gaming. PSU: EVGA SuperNOVA650 G3, 650W. Kabinet: Corsair Obsidian 750D. 2 meget vigtige spørgsmål jeg ikke ser besvaret noget sted: * Vi snakker om en maskine der skal kraftigt opgraderes så vidt jeg forstår, så hvilke dele skal genbruges? * Hvad er budgettet?

søndag, 27. august 2017, 16:45

Problem med trådløs signal styrke

til en anden gang, kender du inSSIDer? Genialt program der kan vise hvilken kanal der er mindst benyttet i det trådløse område både for 2.4GHz og 5GHz. Ellers så kan jeg anbefale Ubiquitihvis man bliver træt af de halv fesne trådløse routere/modems ens udbyder giver væk, pro udstyr koster ikke alverden men gør pokkers til forkel.

søndag, 27. august 2017, 16:39

Valg af NAS server

RAID er IKKE backup, for lige at slå det fast! Data kopiering til flere medier er derimod den bedste form for backup. Jeg er selv ved at ombygge en gammel HP Z220 SFF workstation til en lille data server herhjemme, med SSD boot, 8 GB ECC RAM, 2x4TB Seagate IronWolf drev og en Intel Celeron G3220 som hjernen bag operationen. Den kommer til at køre Windows 10 Pro, mest af alt fordi jeg allerede havde en ubrugt licens liggende, men også fordi der så ikke er noget jeg ikke kan. Min plan er at have m...

søndag, 16. juli 2017, 20:43

Battlegrounds Player Unknown crasher hele tiden?

jeps, det spil kan ikke lide OC. OMG det er til at sk**de grønne grise over det spil, det er nervepirrende på et helt nyt plan!

søndag, 16. juli 2017, 18:58

Citeret fra "TheisBP" Jeg havde problemer med at spillet crashede, fordi jeg havde oc'et min CPU. Efter jeg har fjernet det, så har jeg ikke oplevet problemet. Computeren kunne dog stå tændt i 2 døgn på 100% cpu samt, andre spillede fejlede ikke. Det var kun PUBG der ikke kunne lide det. Hmm lyder sansynligt. Er ret nemt at teste, takker for ideen

søndag, 16. juli 2017, 18:56

Citeret fra "ShoutingSeeker" Kunne være fordi du kører med et så gammelt OS. Ellers kan det være fordi du måske lige har skiftet GFX og der dermed er noget driver konflikt. Andet kan jeg ikke lige pt komme på. Hvad skulle være nyere end Windows 10? Er der noget her jeg er gået fuldstændigt glip af?

søndag, 16. juli 2017, 17:19

Jeg har idag endelig taget mig sammen og købt Battlegrounds Player Unknown, men det er endnu ikke lykkedes mig at spille mere end ca. 2 minutter af gangen - og nej, det er ikke fordi jeg dør, det er fordi spillet kort efter start crasher og min computer vil genstartes før noget som helst virker igen. i5 6500@4,320 GHz, 16 GB DDR4 @2400, 240GB Intel 540 SSD som game drive, Samsung 128GB nVME boot drive, Windows 10N og et GTX 1070. Skulle da mene det ikke skulle være noget problem at spille spille...

lørdag, 4. februar 2017, 23:21

V: Silverstone FT03 S1155 PC

Jeg har en ektra PC bygget af dele udskiftet fra mine andre computere. CPU: Intel G1610T 2.3GHz S1155 CPU køler: AlphaCool EisBerg Solo vandkøling m. 120mm dobbelt blæser MB: MSI Z77MA-G45 Micro ATX RAM: 4x2GB Kingston HyperX DDR3 Grafik: Inno3D GT710 2GB HDD: Toshiba 500 GB Strømforsyning: SeaSonic X400 passivt kølet 400W Gold Kabinet: Silverstone FT03 Hvad er det værd samlet set? Maskinen er uden Windows men kører lige nu ElementaryOS uden problemer, ret stille maskine da det meste er passivt ...

lørdag, 4. februar 2017, 23:05

Hitachi HDD tabt partitions tabel?

Jeg gav op, via PMagic 2017 fandt jeg en uoprettelig sektor fejl i en af de første sektorer på disken, så det lyder i mine ører som en RMA... Den er ihvertfald på vej til Tyskland nu og er ellers imellem tiden blevet erstattet af en IronWolf 4TB som spinder som den skal

lørdag, 28. januar 2017, 16:28

Hitachi HDD tabt partitions tabel?

Jeg har et Hitachi drev der er blevet forvirret. Det er et rent data drev og alt kan erstattes derpå så ingen problemer, det er bare møg irriterende. Windows kunne pludselig ikke finde drevet efter en genstart og inde i disk manager står den fulde størrelse som not initialized (jeg bruger US Windows 10). Prøver jeg at oprette en partition eller andre måder at tilgå drevet på, så får jeg en I/O input fejl. Jeg prøver lige nu at lede efter forsvundne partitions tabeller, med det her program, men d...

lørdag, 28. januar 2017, 16:22

Alternativ til Samsung 960 drev

Samsung SM961 er samme drev uden helt det samme flashy udseende, OEM udgave. Jeg bruger selv den lille 128GB udgave som mit boot drev i min gaming maskine og den flyver afsted, det totalt forvirre windows når windows skal tælle ned til noget, er ret sjovt at se den nogen gange kan gå fra f.eks. 10 minuter til færdig på under 1 sekund

søndag, 18. december 2016, 22:15

Surround headset?

Nogen der kan anbefale et surround headset til gaming? Jeg har en upåklagelig DAC/hovedtelefon combo til alm. musik og film lyd, men ville egentlig gerne have surround på mine spil. Med 2 børn og en kone i huset er surround højttalere ikke en mulighed selvom pladsen er til det, så tænker det må holde sig indenfor surround hovedtelefoner... Gaming hovedtelefoner er ikke et område jeg tidligere har erfaring med, så her må I lige hjælpe mig lidt Et krav er at de bruger USB kabel, da computeren står...

lørdag, 10. december 2016, 17:16

PCIe 16x til grafik?

Citeret fra "bimsen5000" Hvor mange hardware dele skal du have siddende? Og hvilke dele? Vis det er 3 ting. PCIE1 X16: Gfx PCIE2 X1: Som Gfx fylder PCIE3 X8: Til ssd x4 kort PCIE3 X4: Til pcie x1 kort Du har jo også mulighed for at smide en m.2 ssd i bungkortet De lanes jeg har skrevet er, hvad portene kan gå op til. Håber du kan få det til at være der. Ok på den måde skal det jo være slot 1. Har nu sat det nye GTX1070 i og hold da op det er gigantisk! Der er lige plads til et eneste ektra PCIe...

fredag, 9. december 2016, 07:52

PCIe 16x til grafik?

Som jeg lige læser jeres svar (uden at have talt ben i slotsene) så hvis jeg bruger slot 3 burde det være det samme som at bruge slot 1?? Ville give god mening, da det typisk er de to slots man ville bruge i SLi. Jeg skal kun bruge 1 GFX men vil selvfølgelig køre det med fuld 16x hastighed. Alternativt, nogen der kender/kan finde en høj kvalitet 16x PCIe flex forbindelse? Aller helst i sort, så resten a mit frankenstein system ikke bliver endnu mere rodet at se på end det allerede er...

torsdag, 8. december 2016, 20:24

PCIe 16x til grafik?

Jeg har et Asrock Z170M Extreme 4 micro-ATX motherboard, her er 3x PCIe 16x pladser. Har lige bestilt et Zotac GTX 1070 AMP EXTREME graffikkort og kommer nu i tvivl om hvodan jeg bedst kan brruge de to sammen. Jeg har 1 PCIe 1x kort jeg er nød til at bruge, muligvis faktisk også en PCIe 4x baseret SSD (udover den der allerede sidder i slottet på bundkortet). Så vil det være muligt at flytte grafikkortet til den sidste af de 3 PCIe 16x pladser og stadig bruge det med samme båndbredde som hvis det...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.