Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 216.

mandag, 5. marts 2007, 12:17

Forfatter: cass

Holly dolly song????

Citeret Originally posted by Morpheuz1986 der er en cd med en masse forskellige mix på tdc mega underholdende musik, især hvis man skal gøre rent eller lignende kedeligt arbejde har også sangen osv men skal have det link der.. for en fra mit arbejde skal lige se

mandag, 5. marts 2007, 12:07

Holly dolly song????

Citeret Originally posted by JuiCe prøv at gå ind på www.youtube.com og søg på "holly dolly"... Det efterhånden en meget gammel sang ja i know men mere den orginale hjemmeside hvor man kunne høre den ? det er vel 1.5 år siden jeg hørte den der ..

mandag, 5. marts 2007, 12:04

OC E6600 med MSI P965 Neo-F

Eller bare hvordan man kan opdatere sådan en bios ? For det har min ven lige gjort og det fungerede..

mandag, 5. marts 2007, 11:55

Holly dolly song????

Hejsa.. For meget lang tid siden hørte jeg den der holly dolly song på et link på nettet.. det var sådan lidt japaner agtig lavet... ville høre om der var nogle af jer der kendte det link ? takker

lørdag, 3. marts 2007, 21:16

OC E6600 med MSI P965 Neo-F

Hejsa.. Jeg sidder og prøver at OC min cpu (E6600). og jeg har et MSI P965 Neo-F bundkort.. ( http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=236814 ) Problemet ligger at den "blokker" mig ved OC... kan give den 333 mhz eller hvad det hedder og det er max jeg kan give den.. standard er 266 som i nok allerede ved.. den ender på 3.0 med 333 mhz.. jeg vil gerne have den længere op for at se hvor meget bedre det yder i forskellige test osv. kan det være bios der ikke er opdateret ? og hvis det er...

fredag, 17. november 2006, 17:14

Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by HuleFanden Counter Strike er en sport. IMO men hvorfor ?

fredag, 17. november 2006, 13:52

Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by Berleburg Men naturligvis er golf da en sport. Man bruger jo hele sin krop når man spiller golf. At man ikke få så meget sved på panden er da en anden ting. Sport behøver absolut ikke have noget at gøre med, at få sved på panden. Det drejer sig udelukkende om, at bruge sin krop på en eller anden måde. Dermed siger jeg ikke, at fx at skrive på tastatur er en sport. Tilgengæld kan jeg også sætte spørgsmålstegn ved, at man betegner skak som en sport. Så handler det jo ...

fredag, 17. november 2006, 13:36

Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by Berleburg Nu betegnes computerspil jo heller ikke som sport, men som esport. Helt konkret betyder sport jo fysisk udfoldelse. Men der er nogle karakterer ved sport som tydeligt går igen i andre sammenhænge: konkurrence, evner mv. Synes det er helt fint at kalde computerspil for esport, til den grad, at man deltajer i turneringer og spiller spillet på et vist plan. Ellers synes jeg blot det er hobby. Men det er jo meget difust, og svært at nå frem til nogen konsensus...

fredag, 17. november 2006, 13:17

RE: Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by MvK Citeret Originally posted by cass Citeret Originally posted by MvK Citeret Originally posted by cass Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by cass Jamen hejsa derude.. så vil jeg starte en debab om hvad i synes Computer spil? kan det være en sport? Har spurgt mig selv om det mange gange og er kommet frem til jeg synes det er det. Hvorfor: Ja, fordi der er begyndt at komme mange penge ind i det. bla. ved jeg der er nogle counter-strik...

fredag, 17. november 2006, 13:11

Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by Butcher Citeret Originally posted by cass Citeret Originally posted by Butcher Jeg mener det er en sport. Ligesom Ishockey, fodbold, golf, skak, osv... oki cool men hvorfor ? Ehm vel noget med at i det øjeblik at man tager det fra singleplayer og til multiplayer bliver det en slags konkurrence mod andre mennesker, og så er det en sport imo. jep ... den holder jeg også på sjovt at se hvad folk mener og hvorfor synes jeg =)

fredag, 17. november 2006, 13:10

Citeret Originally posted by MvK Citeret Originally posted by cass Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by cass Jamen hejsa derude.. så vil jeg starte en debab om hvad i synes Computer spil? kan det være en sport? Har spurgt mig selv om det mange gange og er kommet frem til jeg synes det er det. Hvorfor: Ja, fordi der er begyndt at komme mange penge ind i det. bla. ved jeg der er nogle counter-strike hold der får penge for at sidde og spille 8 timer om dagen. jeg s...

fredag, 17. november 2006, 13:08

Computerspil en sport?!

Citeret Originally posted by Butcher Jeg mener det er en sport. Ligesom Ishockey, fodbold, golf, skak, osv... oki cool men hvorfor ?

fredag, 17. november 2006, 12:21

FPS i Spil

Citeret Originally posted by MvK Citeret Originally posted by recruit Ja efter det blev slået fra så ligge mine fps i cs:cz på 99 konstant. I CS ligger den på mellem 150-300. Svinger meget. BF2 ligger på 90-100. Alle i 1680x1050 men alt på max. Så det kan jeg vel godt være tilfreds med. Jeg er midsundelig, du kunne få den ypreste fps i source hvis du brugte et fps config, men hvad skal man bruge 500 fps til ? jeg har også en e6600... og jeg rammer de 1000 fps i stresstest hvis jeg bruger tweake...

fredag, 17. november 2006, 12:17

Citeret Originally posted by GrillRotten Citeret Originally posted by cass Jamen hejsa derude.. så vil jeg starte en debab om hvad i synes Computer spil? kan det være en sport? Har spurgt mig selv om det mange gange og er kommet frem til jeg synes det er det. Hvorfor: Ja, fordi der er begyndt at komme mange penge ind i det. bla. ved jeg der er nogle counter-strike hold der får penge for at sidde og spille 8 timer om dagen. jeg spiller selv counter-strike source på højt plan og vil da sige at je...

fredag, 17. november 2006, 12:08

Computerspil en sport?!

Jamen hejsa derude.. så vil jeg starte en debab om hvad i synes Computer spil? kan det være en sport? Har spurgt mig selv om det mange gange og er kommet frem til jeg synes det er det. Hvorfor: Ja, fordi der er begyndt at komme mange penge ind i det. bla. ved jeg der er nogle counter-strike hold der får penge for at sidde og spille 8 timer om dagen. jeg spiller selv counter-strike source på højt plan og vil da sige at jeg går op i det med liv og sjæl.. men er det nok til jeg kan sige jeg dyrker ...

fredag, 10. november 2006, 08:30

forslag til ny gamingmus

hey .. først ! Det er dig der skal spille med musen, så tjek ca. din egen håndstrørrelse og se hvad du synes de der behageligt.. G5 musen, er til gaming! og den er lækker nok selv om mange siger drivere stinker.. men den er blevet langt bedre! man kan skifte vægt i den mm. og derfor er den super smart! Til gaming ville jeg ikke anbefale G7 da den er trådløs og det NOGLE gange, siger nogle gange godt kan være lidt fucked så er der microsoft de har lavet en ny 3.0 bare i sort den har jeg selv lige...

mandag, 2. oktober 2006, 13:40

Hvad er det værste du har gjort i vrede over din pc?

har aldrig ødelagt noget.. men råbe kan jeg.. min overbo har været nede et par gange for lige at høre hvad der var galt.. for slår hårdt i bordet og råber men det går aldrig udover hardware.. men har forstuet mit håndled engang fordi jeg slog hårdt i bordet.. men har heldigvis en Qpad så den kan ikke gå i stykker

mandag, 2. oktober 2006, 13:29

[22" TFT] ViewSonic VX2235wm vs. Samsung SyncMaster 225BW

Citeret Originally posted by Berleburg Samsung SyncMaster 225BW er bestilt! well... synes dog viewsonic var federe design men det er nok fordi jeg altid har haft viewsonic og holder mig til det men vil du ikke lige skrive hvordan den er herinde ? evt. i en pm.. for står selv og skal vælge en skærm på de ca. 22 til 25 tommer og ville gerne lige høre hvad du synes om den

søndag, 1. oktober 2006, 12:48

hivlket gfx

Citeret Originally posted by Elegance 7950GX2 yder det meget mere end 7900 gtx f.eks ? i spil... understøtter spil det gtx endnu ?

søndag, 1. oktober 2006, 12:32

hivlket gfx

hejsa nu sidder jeg her og skal lave en ny computer.. og næsten alt er på plads.. mangler dog et gfx.. jeg har tænkt lidt på 1900 xt eller 7900gt eller 7950 gt.. ved ikke helt hvad jeg skal vælge.. det må også gerne være dyere.. men kan det betale sig ? de gfx kort der ? er det ikke nok lige nu? takker for hjælpen gerne send links med til svarene..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.