Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 684.

tirsdag, 27. november 2007, 16:20

Forfatter: Elmdulf

Muskel træning supplerende drikke

Jeg har trænet i over 2½ år nu og i perioder har jeg taget kreatin. Jeg synes det hjælper lidt, og jeg tog små 5 kilo på i en perioder på 2 måneder, mens jeg tog kreatin. Det skal dog sige at 1-2kilo er væske, som man især tager på i loadupfasen. Ellers spiser jeg også godt med tun og mælkeprodukter, og hvis jeg så ellers kan holde mig fra spritten, synes jeg det går hurtigt frem ad med god kost og lidt kreatin som supplement. Men det er også svært at sige hvad der lige netop hjælper for dig, fo...

lørdag, 10. november 2007, 16:19

Europas største fester?

Hvad med karneval i Aalborg?

onsdag, 7. november 2007, 19:16

Amerikansk Mad

måske spareribs?

fredag, 31. august 2007, 17:07

Træt af bilister uden for din dør?

Han bliver godt nok gal da han bliver spurgt om hvor han har de fra hehe

søndag, 5. august 2007, 16:43

PS3 på qxl.dk til 3.300 kr.

Tjaaeh, eller os er det hælervare.

onsdag, 1. august 2007, 17:34

To x 20års fødselsdag!

Meget muligt

tirsdag, 31. juli 2007, 17:19

To x 20års fødselsdag!

Politi og røvere? fx kunne pigerne være politi :

lørdag, 30. juni 2007, 20:14

65 mil. Lotto! Edit* 70 MIL!!!!

Sådan!! Vandt 76 kroner.

tirsdag, 19. juni 2007, 16:35

Søger sko fra sidste år.

For at være ærlig synes jeg de er grimmme. Hehehe men hver mand sin smag

lørdag, 2. juni 2007, 18:27

Gode råd til eksamen?

Tag en masse brugbare, men korte noder til det du læser, og så gennemgå dem kort før eksaminationen. Det hjælper lidt i fx. historie hvis du skal huske årstal og hvad nummer konge og lign.

søndag, 13. maj 2007, 22:19

Prag - Det gule marked?

Citeret Originally posted by DK-RedLion - Jeg blev tilbudt marjiuana i byen.. 2 gange købte du så noget?

tirsdag, 1. maj 2007, 23:30

Skudning med luftgevær

Hey Tweakers Tænkte på, om der var nogen af jer der lå inde med viden om hvor man må affyre sit luftgevær. Var nemlig inde og købe et i dag med en kammerat, men er kommet i tvivl om hvor man må skude. Fx må vi godt gå ned til en mark ved fjorden og så at skyde lidt til måls eller er det ulovligt og skal al skydning foregå på en skydebane? På forhånd tak. Hvis nogen kan finde paragraffer vil det være helt fint

mandag, 30. april 2007, 17:47

GULD til FCK

Aab komer sgu og napper guldet Aab slår dem helt ud af kurs her i weekenden og så får de ellers gummiben. Forza AAB!

tirsdag, 10. april 2007, 16:04

Sabbatår med arbejde i USA? Erfaring søges.

Hey. Har en storebror på 19 som er i Australien. Han er helt bidt af det og har indtil videre haft en fantastisk tur. Mener han fik et arbejdervisum i et år, vist gennem Kilroy. Han har indtil videre arbejdet som Tomatplukker, på en kebabbar og nu som frugtplukker. Der skulle vids t være masser af arbejdsmuligheder, i hvert fald dernede, samt billig og udmærket overnatning på hosteller. Ved godt det ikke hjælper dig helt vildt, men det skulle være vildt fedt, så det var bare en positiv oplevelse...

fredag, 23. marts 2007, 22:01

Hvilken velkomstdrink?

Kan også anbefale Mojito. Den er bare nice

torsdag, 22. marts 2007, 13:28

18 år :D

Tillykke med det! Fylder selv 17 i morgen, så nu er der også kun et godt år tilbage

mandag, 12. marts 2007, 22:05

Poker

Kan rigtig gode li' at spille poker og spiller lidt af hvert. Gerne med venner for penge, øl eller andre sjove eller ydmygende ting. Ellers spiller jeg på nettet. Som regel freerolls eller borde med rigtige penge, men små blinds

søndag, 11. marts 2007, 20:44

Hvor er Tweakeren fra?

9000 Aalborg - Hasseris Gym

fredag, 16. februar 2007, 17:07

Genoplukkelige plastikposer

De bliver jo også tit brugt til at have skruer i osv. Måske en computerbutik eller sådan Ellers må du bare besøge den lokale pusher

tirsdag, 30. januar 2007, 17:48

Amazon.com, bestilling fra USA, TI-89?

Jeg købte en af præcis samme model ind på ebay. Tror jeg kom af med små 700 i alt. Den lå bare i postkassen en dag, betalte hverken told eller skat, men det kan også være jeg bare var heldig.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.