Søg i resultater

Søg i resultater 1-19 af 19.

fredag, 1. januar 2016, 23:18

Forfatter: xmathiasx2

Ny stationær

Det er ikke det jeg kommer til at bruge mest, så jeg tager bare i7-6700k.

fredag, 1. januar 2016, 20:00

Ny stationær

Jeg går med ideen om at bygge en stationær, da min gamle bærbar er ved at halte lidt bagefter. Den skal bruges til at spille nyere spil på og noget Photoshop og videoredigering. Og nok også noget 3d redigering senere hen på min uddannelse. Jeg har et forholdsvist stort budget på 15-16k, men inklusiv i det skal der også være 2 skærme og et tastatur. Jeg har selv kigget på det og er kommet frem til det her build: Kabinet: NZXT H440 Processor: I7-6700k CPU køler: Noctua NH-D15 Bundkort: ASUS Z170 P...

torsdag, 30. oktober 2014, 18:47

Problemer med skype

Her da jeg skulle opdatere skype sagde den at der var en fejl og kom frem med denne meddelese. Jeg har prøvet at afinstallere skype men der kommer den samme meddelse. Hvad skal jeg gøre??

mandag, 30. juni 2014, 17:56

Hjælp til bygning af gamingcomputer 10k

Min lillebror skal have ny gamerstationær. Han har 10000 kr til computeren og en skærm. Den skal kunne køre spil som Battlefield 4 i høj/ultra og skal også kunne bruges om 2-4 år. Jeg har kigget lidt omkring på nettet men har ikke rigtig kunne finde noget. Vi har snakket om noget selvbyg, men hvor mere for man for det.

fredag, 4. april 2014, 23:47

Nyt headset.

Jeg havde et Corsair veangeance 2000 og det syntes jeg var ret godt. (Undtagen lyden af den statiske elektricitet i mikrofonen, når man både ladede headsettet og brugte mikrofonen) Men det gik i stykker, og nu har jeg fået pengene tilbage, og skal have fundet mig et andet headset. Det skal være 5.1 eller 7.1 (eller noget så jeg kan høre hvor fjenderne går.) Det må MEGET gerne være trådløs. Ca 700-800 kr Jeg har overvejet at købe den opdaterede version af corsair veangeance 2100, men det koster c...

onsdag, 23. oktober 2013, 22:46

battlefield 3 crasher

Eller download det program der hedder Geforce experience, det kan holde styr på alle driver til grafikkortet (også beta) også kan det tilmed finde de bedste indstillinger at spille i med netop dit setup.

tirsdag, 22. oktober 2013, 22:55

Ultimativ bærbar til 8000-13000

Jeg ved ikke om det har interesse men sharkgaming lancere snart et samarbejde XMG, og der skulle komme nogle gode bærbare ud af det. Men jeg kan godt anbefale en MSI gaming bærbar, jeg har nemlig selv en.

onsdag, 9. oktober 2013, 22:44

Battlefield 4 Beta Chrasher

Det var det jeg gjorde og nu virker det.

tirsdag, 8. oktober 2013, 16:49

Jeg har haft det geninstalleres et par gange, men jeg vil da lige prøve at gøre det du siger.

tirsdag, 8. oktober 2013, 07:55

Når jeg prøver at starte battlefield 4 betaen op på min pc chrasher den inden jeg kommer ind i spillet. Også når at jeg går ind på battlelog skriver den dette: error Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'xmathiasx2' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.exe initialization failed Jeg har også prøvet at overvæge hvor meget cpu og gpu kraft den og det har jeg vedhæftet et billede af. Kan det være fordi at min co...

lørdag, 14. september 2013, 13:45

Opgradering af Gamer PC

Citeret fra "SenZer" Jeg kender en som har fået dette. og han er rigtig glad for det. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=750936 Det er så trådløst. Det er et rigtig godt headset!

lørdag, 10. august 2013, 23:21

Haswell mobile cpu's

MSI bruger også haswell...

torsdag, 18. juli 2013, 20:06

High end bærbar - where to buy?

Så vil jeg anbefale MSI, jeg har selv købt den til 10.000 Kr og jeg er rigtig glad for den. Den har 2 ssd på 64 gb sat sammen i raid og 1 tb harddisk. Og jeg syntes at den har en "lækker indpakning". Jeg ved ikke hvad du mener en højt opløselig skærm er for dig, men den har 17.3" Full HD (1920x1080) anti-glare LCD Og MSI har også nogen med bedre (og dårligere) grafik og større (og mindre) harddisk hvis at det er det du vil have!

søndag, 16. juni 2013, 23:10

Hjælp til Gamer bærbar løsning. en bærbar til 7-9 K

Den har næsten fuldstændig det samme hardware som den jeg linker til, den eneste forskel er at den fra mm-vision har en ssd på 250 gb og msi'en har en hdd på 750 gb Men lige en bemærkning MSI'en er lavet til at spille på, det ved jeg ikke om den fra mm-vision er.(Kølingen)

søndag, 16. juni 2013, 19:00

Det er næsten fuldstændig den samme bærbar, den eneste forskel der er, er mærket og harddisken. (Efter hvad jeg lige kan se)

søndag, 16. juni 2013, 18:48

Den du linker til tror jeg godt kan køre Battlefield 3 på middel til høj grafik. Jeg ved at den her kan køre det på ultra: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781359 (men den bliver rigtig varm) Og her for du noget af det nyeste hardware. Jeg har selv denne her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781358 den eneste forskel der er på de to er at nummer to har to ssd på 64 gb

lørdag, 4. maj 2013, 09:50

Gamer bærbar 8-9k

Det er en hybrid harddisk så den har en lille ssd og en almindelig harddisk i det samme.

lørdag, 4. maj 2013, 00:18

Gamer bærbar 8-9k

Hvad er bedst: To NVIDIA GeForce GT 650M - 2 GB i sli. Eller det her: NVIDIA GeForce GTX 660M / Intel HD Graphics 4000 - 2 GB GDDR5 SDRAM Og hvor meget gør rammene for den ene har 8 og den anden 16 gb.

fredag, 3. maj 2013, 21:35

Gamer bærbar 8-9k

Jeg mangler en bærbar som kan bruges til at spille de fleste nye spil. Jeg har omkring 8-9k. jeg har kigget lidt på den her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=775046#extra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.