Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

søndag, 24. januar 2016, 11:11

Forfatter: Neujahr

PC vil ikke starte.

Hejsa. Fredag aften sad jeg på min PC og gamede med et par kammerater, alt i den skønneste orden. Lørdag formiddag da jeg står op og vil tænde den igen vil den ikke starte op. Det der sker er, når jeg trykker på start knappen så kommer der lys i knappen, maskinen larmer som den altid gør under opstart og blæseren starter i ca. 2 sekunder hvorefter den slukker. Efter ca. 5 sekunder går den i omdrejninger og laver det samme nummer igen og igen og igen, indtil jeg slukker for strømmen. Er der nogen...

fredag, 28. februar 2014, 17:28

Mid-range Gamer PC.

Citeret fra "Sakkura" Citeret fra "Neujahr" Hvordan ser det ud i forhold til den fra MM-vision som Dnope linkede? Går ud fra at denne fra MM-vision også skal have opgraderes SSD til 120 MB? Så den med SSD og windows kommer til at koste: 7.800. Du får ikke så meget ud af at tage en Core i5-4670K. Der betaler man ekstra for at kunne overclocke, men bundkortet understøtter alligevel ikke overclocking. En Core i5-4570 ville være bedre til prisen. En Corsair CX500 ville også være rigeligt. Et Corsai...

fredag, 28. februar 2014, 17:10

Mid-range Gamer PC.

Nu bliver jeg i tvivl igen. Haha :-) Den får lige en weekend i hovedet også beslutter jeg mig en af dagene. Mange tak for den store hjælp, much apprieciated!

fredag, 28. februar 2014, 16:41

Mid-range Gamer PC.

Ja okay, så de 800 kr ekstra lyder til at være godt givet ud nu når det alligevel skal være. Jeg siger igen mange tak for hjælpen og lader den lige ligge i hovedet hen over weekenden, så kan jeg tjekker nogle flere samle selv videoer ud og beslutte mig for om jeg har mod på det.

fredag, 28. februar 2014, 16:24

Mid-range Gamer PC.

Har lige siddet og kigger lidt video af samle selv - kan man godt gøre det uden nogen erfaring overhovedet? Hvad skal jeg være opmærksom på - der er vil nogle ting der passer sammen alt efter hvor nye modeller det er og mærke måske også? Har fået lidt mod på det nu.... Måske....

fredag, 28. februar 2014, 16:16

Mid-range Gamer PC.

For det første synes jeg det er super fedt og lækkert at der er nogle der gider at tage sig tid til at hjælpe! Mange tak! Jeg har desværre ingen erfaring med at samle selv, selvom jeg ved man kan få en del mere for pengene er jeg ikke selv helt go på at prøve det i tilfælde af at det kunne gå galt - så helst ikke uden hjælp - kender vidst heller ikke rigtigt nogen der har styr nok på det. Jeg har prøvet at opgradere den til 5000 lidt bla. Kabinet: Corsair Carbide 300R Midi Tower Sort Blæsere: 1x...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.