Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 855.

tirsdag, 5. august 2008, 19:42

Forfatter: joatim

LED skærm

Jeg skal til at købe bærbar (Dell XPS 1330 bliver det nok til), men til computeren kan man vælge imellem den normale skærm og så en LED skærm og det er her jeg bliver et stort spørgsmålstegn. Hvilke fordele har sådan en LED skærm? og har den nogen ulemper man bør kende til udover at den er dyrere? Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde nogen test eller artikler der fortæller om LED skærmen, så hvis i har set nogen må i meget gerne linke til dem

torsdag, 5. juli 2007, 12:36

Fladskærm?

Er på jagt efter en fladskærm så der kan blive mere plads på mit skrivebord (CRT fylder alligevel en del) og har lige nogle spørgsmål til jer kloge hoveder som højst sandsynligt har en del mere forstand på det end mig. Først og fremmest ved jeg ikke rigtigt hvad man skal gå efter, skal man fx tage 19" eller skal man nøjes med 17" de har jo for det meste samme opløsning, så er 19" reelt andet end blær? og hvad med widescreen har det nogen specielt stor nytte hvis man ikke har tænkt sig at bruge s...

onsdag, 8. november 2006, 00:15

windows opstart

Hvor gør man lige sådan at man ikke skal skrive kode når man tænder sin computer men bare den bare selv logger på når den startes? (har ikke noget kodeord på lige nu, men man skal stadig trykke ok)

onsdag, 16. august 2006, 23:31

Core 2 Duo vs. AMD 64athlon??? (helt ærlig)

computeren kommer ikke til at blive OC'et da den er til en vens søster (og hun skal have en gaming computer)... bugdetet (stav det som i vil) hedder 8K og i det skal der være mobo, cpu, gfx, dvd-brænder, ram, windåse, kabinet, hdd og montering (skal helst være hos shg for vil helst ikke samle hendes computer og så lave fejl og komme til at betale en masse penge for det, har nemlig ikke den store erfaring med at samle dem selv)

onsdag, 16. august 2006, 16:29

Core 2 Duo vs. AMD 64athlon??? (helt ærlig)

Jeg ved udemærket godt at hvis man havde uanede mængder penge ville Intels Core 2 Duo være klart at foretrække, men er Core 2 Duo så overlegn at selvom den koster meget mere end fx en AMD 4000+ og bundkortet også lige ligger en prisklasse over. at den stadig vil være bedre trods det billigere grafikkort? fx hvad ville i vælge hvis valget stod mellem: AMD Athlon 4000+ Abit KN8 Ultra NForce 4 XFX 1900GT 3769,- eller: Intel Core 2 Duo E6300 MSI P965-neo-F MSI 7600GT 4079,-

lørdag, 5. august 2006, 11:02

CS 1.6 vha. Half Life 2?

Altså lige nu har jeg HL2 first episode, som jeg har modtaget ved en fejl, hvis den kode som ligger deri ikke virker har jeg jo spildt de penge for så kan det ikke byttes (så er den jo åbnet). Men kan da godt være jeg bare skal prøve, om ikke andet kan jeg jo bare spille HL2 første episode det har jo trods alt ikke kostet mig så meget som det koster i butikkerne... Henter man CS 1.6 over steam?

torsdag, 3. august 2006, 22:08

CS 1.6 vha. Half Life 2?

Citeret Originally posted by Fragman når du har installeret steam kan du jo prøve at hente cs 1.6 og så prøve at aktivere det med den key..mit gæt er nej, men du kan prøve..det koster jo intet..... Hmm det koster jo da at jeg skal købe en key et andet sted i stedet for at få det byttet som jeg har lige nu! Men hvor meget koster en kode når man køber dem på internettet? (kan ikke komme ind på noget der har med steam etc at gøre lige i øjeblikket da jeg sidder ved en computer med et filter der næ...

torsdag, 3. august 2006, 18:27

CS 1.6 vha. Half Life 2?

hmm det ser ikke rigtig ud til at i har forstået mit spørgsmål, for meningen var jo netop at købe HL 1, men så fik jeg HL2 first episode. og jeg ved godt at det ikke følge med de skiver der ligger i æsken, men kan man hente det over internettet og spille det over internettet med den nøgle der følger med? for så gider jeg ikke have besvær med at sende det tilbage. PS: Nej jeg gider ikke spille CS

onsdag, 2. august 2006, 20:49

CS 1.6 vha. Half Life 2?

Jeg bestilte half life 1 her for et par dage siden for at kunne hente steam/ CS 1.6 men da jeg så modtog pakken lå der Half Life 2 first episode i. Men kan man godt logge på steam og så hente CS 1.6 med half life 2? for så gider jeg ikke have bøvl med at sende det tilbage etc. eller skal jeg sende den tilbage og få sent den orignale half life?

mandag, 24. juli 2006, 18:53

Intern vs. ekstern trådløs netkort

Nu har et internt kort jo s?dan set ogs? en antenne der sidder uden for computeren, s? ved ikke om det er grund nok. Har du erfaringer med noget netv?rk som du kan anbefale?

lørdag, 22. juli 2006, 19:30

Intern vs. ekstern tr?dl?s netkort

Ja er der nogen som har erfaringer med om det er bedst at have et intern eller et ekstern netkort? Jeg t?nker mest af alt p? r?kkevide.

fredag, 24. marts 2006, 16:40

RE: Skærm, how about strøm?

Citeret Originally posted by jesdals Det kan du godt, det er bare gennemløb, du skal bare bruge samme kabeltype som til din PC OK tak, ville bare lige være sikker på at jeg ikke brændte den af når jeg satte deni stikkontakten

fredag, 24. marts 2006, 15:35

Skærm, how about strøm?

Jeg har fået en skærm hvor den i den computer den sad i før fik strøm fra PSU'en er der nogen der ved om jeg bare kan sætte et "normalt" powerkabel i? eller kører sådan en skærm ikke på 220v?

onsdag, 15. februar 2006, 15:47

netværk? hvordan?

Jeg skal måske snart til at sætte et netværk op derhjemme men da jeg er rimmelig newbie til netværk har jeg lige en masse spørgsmål: hvis man for en internetfirbindelse ind i sit hus skal den først forbindes til en router. herfter skal den i en switch og så kan man sætte computerne i den switch. er det sandt eller mangler jeg noget? i routeren kan man have en firewall liggende, men hvad er en firewall helt præcist? udover det kan en router så føre log? jeg har hørt at professinal og home ikke ka...

mandag, 13. februar 2006, 18:13

hvor lang tid vil det her holde?

ellers er der sådan en som denne her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=95530 en virkelig god køler, til den pris er det næsten latterligt, dog skal der også lige købes en blæser med i købet. og din CPU er kendt for virkelig at blive VARM så det er en god ide med en rigtig god køler! men til det du spørger om: hvis det virker med din ventilator kan det vel holde ligeså lang tid som hvis du havde en "normal" køler, dog er det jo ikke så praktisk

mandag, 13. februar 2006, 17:57

Hvordan skal jeg "behandle" mit batteri på min nye Zitech Z8011?

NiCd skla aflades helt og oplades helt for at holde længst. NiMh har ikke så meget imod at blive ladet lidt på selvom de ikke er i bund. dog skal NiMh ligge halvt opladt hvis de skal ligge stille i længere tid, ellers går de i stykker. Li-Ion batterier er jeg ikke helt sikker på, alt jeg ved er at de for alt i verden ikke må aflades helt for så går de i stykker på stedet og de må heller ikke overoplades for så springer de i luften! men sådan nogle forholdsregler er der højst sandsynligt taget fo...

lørdag, 11. februar 2006, 17:53

Ny computer

Citeret Originally posted by Don_Jabbe Citeret Originally posted by joatim Citeret Originally posted by Yilar 3500+ til 1237kr hvor? ups min fejl den koster 1495,- (kom til at skrive prisen for en 3200+ men den samlede pris bliver den samme. men hvad siger i til det? ser det ok fornuftigt ud? Giv hellere et par hundrede mere og køb en 3700+ og hvorfor ikke bare tage et Asrock dual sata2 bundkort? i mine øjne er AsRock noget man skal holde sig langt fra, har ikke så meget tillid til dem. sådan v...

lørdag, 11. februar 2006, 16:31

Ny computer

Citeret Originally posted by Yilar 3500+ til 1237kr hvor? ups min fejl den koster 1495,- (kom til at skrive prisen for en 3200+ men den samlede pris bliver den samme. men hvad siger i til det? ser det ok fornuftigt ud?

lørdag, 11. februar 2006, 16:28

Ord fra det danske sprog vi bare bruger for lidt!

kan ikke forstå følgende ord ikke er blevet nævnt: Ergo og ingenlunde dem bruger jeg ofte! Edit: stavebøf

lørdag, 11. februar 2006, 15:57

6600GT Temp.

hvis temperaturen falde meget hurtigt når du går ud af spillet kan det vel tyde på at køleren ikke sidder 100% som den skal? eller er jeg gal på den? så prøv da lige at tjekke den. udover det kan et GPU holde til mere end en CPU (så vidt jeg ved).

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.