Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 660.

tirsdag, 24. juli 2012, 15:10

Forfatter: natch

S:Playstation 2 nostalgi lir

Jeg har tilfældigvis denne gamle herlige sag liggende, som alligevel bare ikke bliver brugt. Der medfølger standard kabler, 1 joystick og følgende spil: Tekken Tag Tournament (klassikeren) Hitman 2 Gran Turismo 3 Airblade Rez Salt Lake 2002 Ace Combat: Distant Thunder Afsættes hurtigt for 450,-

tirsdag, 29. maj 2012, 22:15

S:Billig Dell D630 Laptop

Den er solgt.

fredag, 11. maj 2012, 16:57

lukket

Hvad tænker du af pris?

torsdag, 10. maj 2012, 17:27

S:solgt

SOLGT

lørdag, 28. april 2012, 18:36

S: Mac G4 1.42GHz 1GB-RAM 80GB-HD

Hey Tweak Jeg sælder denne Mac, som er ideel til mediecenter og andet brug. Derudover har den et pænt design som vi kender det fra Apple. Den er magen til denne: LINK Der medfølger alm. strømforsyning. Bud starter på 1200,-

fredag, 27. april 2012, 13:32

S:Billig Dell D630 Laptop

Hey Tweak Jeg har sådan en ældre bærbar til salg. Den er ideel til surfing og alm. hverdagsting. Jeg har formateret den og installeret Windows, og kan se at den kører fuldstændig perfekt. Derudover har jeg lige skiftet harddisken ud. Personlige billeder kan fremsendes hvis det har interesse. Specs kan ses HER Køb nu pris: 1500,- Ellers spørg og byd løs (:

onsdag, 1. februar 2012, 13:42

Købes DDr 2 ram

Har sendt PM til dig.

søndag, 29. januar 2012, 21:36

Købes DDr 2 ram

Jeg ved ikke om det har nogen interesse, men jeg har 2*1Gb Ballistic PC8500 liggende.

tirsdag, 24. januar 2012, 21:43

S: Diverse Hardware, delt eller samlet

@Henrik, @Unicorns, @Morpheuz Jeg har sendt en PM til jer.

tirsdag, 24. januar 2012, 17:27

@Quick Jeg bor i KBH. De fleste af tingene kan selvfølgelig sendes med Post DK, men ved ikke hvor overkill det bliver at sende Tower hvis det er. Noget bestemt af tingene der har interesse?

tirsdag, 24. januar 2012, 11:25

Hey Tweak Jeg har købt mig en ny computer da PSUen i den gamle stod af. De andre dele der sidder i computeren fungerer ganske udemærket. Toweret er 5 år gammelt, og de andre dele er omkring 3 år gamle. Hvis du køber det samlet kan du få det hele meget billigt, ellers byd på de enkle dele. Det drejer sig om følgende: Scythe Ninja køler: Crucial Ballistix 2GB (2 x 1GB) 240-Pin DDR2 SDRAM DDR2 1066 (PC2 8500) 4Core Dual VSTA bundkort Intel Core 2 Duo E4300, BOX, LGA775 1, 8 Ghz (Er blevet overclock...

onsdag, 9. november 2011, 19:15

S: Lenovo T60

Hey Tweak Jeg sælger min ældre arbejdscomputer Lenovo T60, som jeg ikke bruger mere. Ny formateret, og fungerer ganske udemærket til almindelige hverdagsting. Den fejler intet. Specs findes her: Specs I specs står der at den har 1 gb ram, men denne her har 1,5 Gb. Hvis i vil have et par billeder siger i bare til, så skal jeg gerne uploade. Pris: 1700,- Skriv hvis du har et bud. /natch

tirsdag, 25. oktober 2011, 15:46

S: Xbox 360

Hey Tweak Jeg vil gerne sælge min Xbox 360 med 60 Gb harddisk. Den er knap 2 år gammel. Der er 2 stk. controllers og følgende spiltitler med: Fifa 09 Fifa 10 Fifa 11 UFC Undisputed Grand theft auto 4 Don kings Prizefighter Cabelas African Safari Perfekt underholdning til børnene (: Byd hvis i er interesseret. Bud starter ved 700 kr. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis den rigtige pris ikke kommer.

onsdag, 14. september 2011, 14:53

S: Diverse billigt hardware - UBRUGT

133 views, og intet???? Hvis der er en der vil handle hurtigt ryger det hele for 600,-

tirsdag, 13. september 2011, 15:23

S: Diverse billigt hardware - UBRUGT

Hey Tweak Jeg har et par ting som jeg gerne vil sælge, og tingene har ikke været brugt bortset fra batteriet. Byd hvis der er noget der har interesse og så tager vi den derfra 1 stk. Maxtor 80 Gb sata, som er taget ud af pakken men aldrig brugt: 4 * 2GB Ramklodser som er taget ud fra spritnye Macbooks grundet opdatering. standen er aldrig brugt: 1 stk. Dell Batteri som kan bruges til E6400/6400 ATG/ E6500 Laptops. standen er som ny, men brugt: PM endelig får flere billeder. Der kunne ikke være f...

onsdag, 26. januar 2011, 11:22

S: Popcorn Hour

Er denne ligesom en WD HD TV?? - bare bedre? Bare så konceptet ligesom er på plads

lørdag, 22. januar 2011, 13:38

S: Gør et godt køb (Ram-HD-Laptopbatteri)

Hey derude. Jeg har to nye ram klodser liggende, som er taget fra en splinterny Macbook Pro, pga. opgradering af ram i denne. Derfor er de ram til salg helt ubrugte. Ram = 4GB 1066MHz PC3-8500 DDR3 SDRAM - 2x2GB Batteri passer til Dell Lattitude E4600-4610. Er ikke sikker, men tror også det passer på flere af de nyere modeller. Batteriet er et halvt til et helt år gammelt, men fungerer upåklageligt. Det sad i en E4600, som blev kasseret. Batteri nypris: ca. 500,- Ram nypris: 730,- (taget fra Hum...

søndag, 9. januar 2011, 13:11

Wiresless router hopper hele tiden af! WTD?

Firmware version er den nyeste der er. Jeg har kontaktet min udbyder, og han har lavet en fejlmelding på forbindelse, og har givet en uges deadline. Det er lang tid hvis det fortsætter sådan.

lørdag, 8. januar 2011, 19:43

Wiresless router hopper hele tiden af! WTD?

Lige til at starte med, så har jeg købt en Airlink 59300 Wireless Router. Jeg har et problem med routeren. Jeg har statisk ip, som er indtastet på routeren (har indtastet den faste ip jeg har fået fra min internetudbyder). Jeg kører direkte på med kabel, og så er der to på wireless. Problemet er bare at efter 5 minutter hopper nettet af og på. WTD?? Er der noget jeg har glemt at sætte op? Det er ikke til at leve med. Quick help highly appreciated. (:

onsdag, 5. januar 2011, 16:01

SV: SV: S: To stk. Lenovo bærbar

Citeret Oprindeligt indlæg af perH Byder da gerne 1000,- pp for dem. PerH, Har sendt PM til dig. (:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.