Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 14. april 2017, 19:27

Forfatter: Rasmus66

Hvor mange medlemmer har Tweak.dk?

Snart 10 års jubilæum på det her forum for mit vedkommende Var meget aktiv førhen herinde, og det er lidt synd at se at aktiviteten på forummet er faldet så meget.

onsdag, 1. marts 2017, 22:06

S: I7 6700K og MSI Z170 M5 bundkort [SOLGT!]

Citeret fra "Wiking" Medfølger der stock køler og har du evt en harddisk du gerne vil sælge med Alle I7 6700K bliver solgt som tray uden box køler så nej den har jeg ikke Har dog en ældre Arctic Freezer I30 til at ligge, der kan følge med. Og nej har ingen harddiske til at ligge

onsdag, 1. marts 2017, 20:32

S: I7 6700K og MSI Z170 M5 bundkort [SOLGT!]

Sælger disse to ting. I7 6700K 4.8 GHz på AIO XTU stabil 5.0 GHz med single stage XTU stabil http://hwbot.org/submission/3409376_rasm…700k_1708_marks Maks hastighed jeg har kørt med på single stage er 5.2 GHz. Den skal deliddes for at kunne køre hurtigere ind det. MSI Z170 Gaming M5 Fejlfrit og opdateret til nyeste bios. Kasse med alt tilbehør medfølger Fælles for begge ting er at de er købt d. 1-12/16 hos Proshop og kvittering haves. Sælges helst samlet. Første der byder 2500 for det. De...

fredag, 29. marts 2013, 22:48

Hvilken Internetudbyder har du?

Købte en 4G forbindelse hos 3 for lidt over en måned siden. Har ikke haft nogen problemer overhovedet og hastigheden er meget acceptabel

lørdag, 2. februar 2013, 19:18

Core2DUO ATX-Mini - MB, CPU, RAM og SATA controller

Lidt mere info på stumperne ville være rart.

mandag, 24. december 2012, 23:46

Har i fået nogle gode julegaver

Bell MAG 1 open face hjelm til rally. 1500 kr i kontanter City gavekort på 300 kr Hugo Boss deodorant Jeg er vældig tilfreds med årets høst

mandag, 24. december 2012, 16:20

Alka boks 2012 - Erfaring?

Nu ved jeg godt at alle siger at Gjensidige er billige og gode, men synes du skulle tage og ringe til Top Danmark og høre hvad de kan komme med af tilbud. Har min almindelig hverdags bil plus min rally bil forsikret hos dem. Min hverdags dyt er en lille Peugeot 106 1.4 model flad med 75 hk og den koster mig 5300 kr om året i ansvar. Jeg har bil fra da jeg blev næsten 19 og er 21 år nu så synes bestemt ikke jeg kan klage over prisen. Og min rally bil koster mig 5000 kr om året i ansvar og selv ik...

torsdag, 11. oktober 2012, 20:03

Grafikkort sendt med DHL

DHL plejer nu ikke at være de værste, men det grafikkort er da godt nok blevet mishandlet Bliver spændende og se om de så overhovedet vil give erstatning.

fredag, 28. september 2012, 12:18

bugs on the screen

Hvis de er brændt fast så er der ikke andet at gøre ind at vente og håbe på at de falder ned på et tidspunkt.

fredag, 7. september 2012, 08:26

Overclocker MSI mb ligeså godt som andre?

Citeret fra "Inderhaten" Synes bare nogle gange man læser at den ene producent er bedre når det kommer an på oc? Det kommer helt an på hvad det er for et bundkort. Begge producenter laver jo low budget bundkort hvor strømforsyningen til processoren ikke er verdens bedste. Men både MSI og Asus er helt klart de to store drenge når det kommer til OC bundkorts. Har skiftet meget i mellem Asus og MSI selv, men det suverænt bedste bundkort jeg har ejet var et MSI Big Bang Xpower det kunne bare alt do...

torsdag, 6. september 2012, 22:14

Overclocker MSI mb ligeså godt som andre?

Ja de overclocker præcis lige så godt. Det som sådan ikke bundkortet der sætter grænsen det er din processor.

onsdag, 5. september 2012, 17:59

Jeres Baggrund

tirsdag, 4. september 2012, 08:05

S: HEC-Win 550 watt strømforsyning

Citeret fra "Lobber" byder 175pp Der er allerede blevet budt 200 kr afhentet på Hwt. Og respekter venligst HBO den er der for en grund

mandag, 3. september 2012, 20:53

S: HEC-Win 550 watt strømforsyning

Har en rigtig fin 550 watt Hec strømforsyning til at ligge. Den er med følgende stik 1x 8 pin ATX 1x 4 pin ATX 1x 24 Pin ATX 2x 6 Pin PCI 4x SATA power 6x Molex Ganske hæderlig strømforsyning der både er meget støjsvag og ret så effektiv. Der medfølger intet andet ind strømforsyningen. HBO: 200 kr Slå til pris 350 kr Den befinder sig i 8600 Silkeborg og kan afhentes eller sendes på købers regning. Køre også på Hwt

lørdag, 1. september 2012, 19:56

Defekt ram sokkel?

Hvis du har en rolig hånd så kan du prøve at tage en lille skruetrækker og vippe alle pins det kvarte af en anelse op. Det er lidt risikabelt, men har selv haft succes med det. Men hvis det heller ikke virker så er det memory controlleren i din cpu der er ved at dø.

lørdag, 1. september 2012, 11:38

Defekt ram sokkel?

Som alleredet skrevet så prøv at tag processoren ud af socketten og sæt den i igen. Det hænder at der opstår dårlig kontakt på nogle af de pins nede i socketten. Hvis det ikke hjælper så prøv at leg lidt med forskellige volt indstillinger på ram og qpi/dram Har selv oplevet flere gange på R3E bundkortene at problemet kan ligge der.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.