Søg i resultater

Søg i resultater 1-2 af 2.

lørdag, 18. oktober 2008, 19:45

Forfatter: J88A

SV: Battlefield 2 problem

Citeret Oprindeligt indlæg af J88A haløjsa... Jeg har et problem med battlefield 2, den chrasher i blå skærm når jeg vil spille online. Det er muligt for mig at spille singleplayer eller via lan forbindelse men ikke online.. Når maskinen connecter til serveren går der et øjeblik og så kommer der en blå skærm med en fejlmelding jeg overhovedet ikke kan nå at se før maskinen er igang med at genstartet. Jeg har lige købt en helt ny maskine som består af Asus m3n78-vm Motherbord AMD Phenom 8450 Tri...

lørdag, 18. oktober 2008, 17:48

Forfatter: J88A

Battlefield 2 problem

haløjsa... Jeg har et problem med battlefield 2, den chrasher i blå skærm når jeg vil spille online. Det er muligt for mig at spille singleplayer eller via lan forbindelse men ikke online.. Når maskinen connecter til serveren går der et øjeblik og så kommer der en blå skærm med en fejlmelding jeg overhovedet ikke kan nå at se før maskinen er igang med at genstartet. Jeg har lige købt en helt ny maskine som består af Asus m3n78-vm Motherbord AMD Phenom 8450 Triple-core 2.1 GHz 2 GB Ram Asus GeFor...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.