Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 372.

fredag, 23. marts 2007, 07:45

Forfatter: ChoSimba

Bruger du briller?

Bruger også selv kontaktlinser.. -2,25 og - 1,75 --> men når jeg skal til en synstest igen, vil jeg næsten vædde på at det er blevet værre igen

tirsdag, 13. marts 2007, 09:39

Hvor er Tweakeren fra?

Katharina, 18 år, fra Nordborg, går på Statsskolen i 3.g (i Sønderborg)

torsdag, 1. marts 2007, 18:50

hvor meget SU har i modtaget her igår?

Jeg har også fået det normale beløb på 1627

torsdag, 1. marts 2007, 14:40

Deo der holder længe?

Jeg bruger en aloe vera stick. Det kan godt være den er et par kroner dyrere end normalt, men den er større og holder længere, og så kan du sagtens bruge en parfume også deo sticken ikke dufter af noget næsten..

mandag, 22. januar 2007, 16:45

Tweak's mobiler

Jeg har en samsung E530

lørdag, 25. november 2006, 12:27

Hvad ønsker du dig så i år?

Citeret Originally posted by Hardstyler Citeret Originally posted by ChoSimba Citeret Originally posted by Hardstyler Citeret Originally posted by ChoSimba Hmm, ønsker mig ikke det store i år, jeg synes listen bliver mindre og mindre for hvert år?! Armbåndsur Sengetøj Tøj hva med en mindre dum bror? Jeg er egentlig ret godt tilfreds med den bror jeg har men det er jeg ikke? Såer det jo godt han ikke er din bror

fredag, 24. november 2006, 12:58

Citeret Originally posted by Hardstyler Citeret Originally posted by ChoSimba Hmm, ønsker mig ikke det store i år, jeg synes listen bliver mindre og mindre for hvert år?! Armbåndsur Sengetøj Tøj hva med en mindre dum bror? Jeg er egentlig ret godt tilfreds med den bror jeg har

torsdag, 23. november 2006, 15:07

Hmm, ønsker mig ikke det store i år, jeg synes listen bliver mindre og mindre for hvert år?! Armbåndsur Sengetøj Tøj

onsdag, 22. november 2006, 19:47

Fyrværkeri

Har intet - og køber intet! Gider ikke bruge penge på det! Spild af penge - dem kunne man bruge på alt muligt andet godt!

tirsdag, 21. november 2006, 16:41

Hvordan scorede du din Kæreste?

Før var vi gode venner. Det udviklede sig så til noget mere. Hmm, hvem der scorede hvem?! Tjah.. det er vidst 50/50

torsdag, 31. august 2006, 16:15

Fars lille guldklump.

Også et tillykke herfra.. Den ser virkelig skøn ud!!

torsdag, 31. august 2006, 16:12

hvad skal du hedde ?

Hmm.. Ulma_Lommefif

torsdag, 3. august 2006, 13:19

Gyldent håndtryk....

LOL! Må nok indrømme at jeg trak på smilebåndet da jeg læste den, selvom man jo næsten kunne gætte sig til slutningen..

onsdag, 19. juli 2006, 17:22

Personen bag brugeren

Tjah, mig fra min fødselsdag

onsdag, 19. juli 2006, 17:08

En om utroskab

Haha fed nok!

onsdag, 19. juli 2006, 17:07

Ekstrem varme i Danmark for tiden

Jeg har været på arbejde til kl. 14, og efter det har jeg bare siddet på værelset ved compen! Herinde er der bedst

tirsdag, 18. juli 2006, 15:08

Hvilke parfumer / deo ting bruger i?

Tjah jeg har da lidt forskelligt: DKNY Be Delicious Naomi Campbell: Paradise Passion Nothingless Hugo Boss: Deep Red Amor Amor

tirsdag, 4. juli 2006, 20:14

Tyskland - Italien

Holder ikke rigtig med nogen, men det kunne da godt ske Tyskland banker Italien

tirsdag, 4. juli 2006, 09:25

Hvilket mobil abonnement har i?

Jeg har Telia Express. Det har jeg haft i 4 år nu.. Og for mig virker det godt! Jeg sender stort set kun sms'er, ringer kun en sjælden gang. Så det er det abonoment der bedst kan betale for mig...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.