Søg i resultater

Søg i resultater 1-7 af 7.

mandag, 28. august 2017, 10:00

Forfatter: skandshus

3 hurtige spørgsmål omkring fysiske problemer ved gaming!

Det har intet med hans skole at gøre. han er ved at markeds undersøge til egen virksomhed

mandag, 7. august 2017, 09:10

wifi diagram

Der kræver man har wifi før man kan scanne

onsdag, 14. juni 2017, 17:00

Tidsbegrænsning af internetforbrug

Citeret fra "Axlon" Det er endeligt sjovt så kloge andre på mine børn. Dette er det 3. forum hvor jeg har stillet dette spørgsmål, og hvergang ender det med alle dem uden børn eller med småbørn eller piger skal spille kloge på mine børn og prøve at fortælle mig hvordan jeg skal opdrage mine børn, eller fortælle hvor elendig forældre jeg er. Nu tænkte jeg at jeg spurgte i et teknisk forum, og håbede så på at jeg måske kunne få en teknisk løsning på det tekniske spørgsmål jeg startede med, men åb...

onsdag, 14. juni 2017, 11:57

Citeret fra "Axlon" Citeret fra "skandshus" Hvad er årsagen til at man/vi/i ikke løser det via samtaler med børnene? nu har jeg efterhånden set så mange forældre søge de her mulighedern, og jeg har også hørt de erfaringer fra forældre som "lykkedes" med projektet. læg mærke til "lykkedes" det tiltag de tog lykkedes, men samarbejde og sammenholdet med børnene røg helt af fløjten. Hvorfor SKAL problemer med teknik løses med mere teknik? vold mod vold....løser heller ikke vold. Det kan nemt gøres....

onsdag, 14. juni 2017, 11:53

Citeret fra "SvenBent" Citeret fra "skandshus" Hvad er årsagen til at man/vi/i ikke løser det via samtaler med børnene? nu har jeg efterhånden set så mange forældre søge de her mulighedern, og jeg har også hørt de erfaringer fra forældre som "lykkedes" med projektet. læg mærke til "lykkedes" det tiltag de tog lykkedes, men samarbejde og sammenholdet med børnene røg helt af fløjten. Hvem siger der ikke har vaeret en samtale? Der er ikke altid boern foelger hvad der er blevet aftalt. hvis det var...

tirsdag, 13. juni 2017, 13:40

Hvad er årsagen til at man/vi/i ikke løser det via samtaler med børnene? nu har jeg efterhånden set så mange forældre søge de her mulighedern, og jeg har også hørt de erfaringer fra forældre som "lykkedes" med projektet. læg mærke til "lykkedes" det tiltag de tog lykkedes, men samarbejde og sammenholdet med børnene røg helt af fløjten. Hvorfor SKAL problemer med teknik løses med mere teknik? vold mod vold....løser heller ikke vold. Det kan nemt gøres. Køb noget ordentligt udstyr og ikke noget sk...

lørdag, 10. juni 2017, 22:19

Indstille Jensen Lynx 5000 router til Hiper?

Citeret fra "911" Jeg er yderst tilfreds med mit Hiper fibernet - men Zyxel's skod routere.....not so much... Jeg har derfor flået lommeulden op, og indkøbt en Jensen Scandinaviua Lynx 5000 router, som skal træde ind i stedet for den leverede router. Det er denne router: http://www.jensenofscandinavia.com/product/lynx-5000-2/ ...og jeg ved at den skal indstilles til noget "Vlan 101" men nu er manual og alt andet pløjet igennem uden at finde noget der bare ligner? Routeren er spritny, så selvføl...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.