Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 881.

mandag, 7. marts 2005, 16:32

Forfatter: b_ball

RE: kan man teste sin Internet-forbindelse?

Her: http://www.internetkvalitetsguide.dk/Str…ed_Download.asp

onsdag, 19. januar 2005, 23:20

Virtuel Hosting. Nogle anbefalinger?

Jeg benytter danhost og de er rigtig gode!

torsdag, 11. november 2004, 20:40

RE: Netværks driver til Compaq Presario 2100

Som jeg kan se det er det min netværkscotroller der ikke er instaleret rigtigt... Hvad gør jeg?

torsdag, 11. november 2004, 20:35

Netværks driver til Compaq Presario 2100

Jeg har formateret min bærbar. Min hjerne er dog gået helt i sort og jeg kan derfor ikke finde ud af hvilek netværks dirver jeg skal bruge. er der nogle der kan hjælpe? Produkt navn er Presarion 2100 2166ea

tirsdag, 7. september 2004, 22:20

hva sys i ?

godt gået!

mandag, 9. august 2004, 21:17

HP design

Citeret Oprindeligt indlæg af FonZi synes siden minder lidt om denne .. Den er sq også ret fed i både design og indhold mest denne :lame:

søndag, 20. juni 2004, 20:36

Åh, at arbejde --- *GAAB*

puha jeg ahr også en del arbejde.. Både som webdesigner og som pedel... Jeg skal møde kl 6 imorgen... træls...

søndag, 20. juni 2004, 00:20

Webdesigner søges :)

Citeret Oprindeligt indlæg af Fed7haS jeg er lige i beslutnings fasen hehe vil lige bruge weekenden til at tale med folk og se på alt det forskælige Fed7haS hvis jeg stadig kan nå det så er jeg også frisk... www.n-design.dk

torsdag, 17. juni 2004, 20:26

RE: Gratis / billig CMS udbydere???

Citeret Oprindeligt indlæg af Carsten_DK Til idrætsforening søger jeg en ISP, hvor man selv kan redigere indholdet direkte på websitet... Det skal helst være sådan, at der kan gives tilladelse til kun at redigere i enkelte sider, f.eks. skal fodboldafdelingen kun kunne redigere i deres egen, og ikke i håndboldafdelingens... Til nu, har vi brugt jubii´s Tripod, men der er for ofte problemer og alt for meget nedetid... Det skal være meget enkelt at redigere, da det er "almindelige" mennesker, der...

søndag, 6. juni 2004, 18:04

lidt "Photoshop Skills"

Citeret Oprindeligt indlæg af Bubbi Ye.. Fandt nyheden inde på Filmz.dk... Forresten.. Ingen af de billeder i din post virker her... Tror ikke man kan deeplinke til deres billeder.. De virker først når man har været derinde.. de virker fint her... Fuck de er fede!!!

onsdag, 2. juni 2004, 15:05

basing med solfanfer

Citeret Oprindeligt indlæg af Alaza Når jeg tænkte Tweak fest var det nu heller ikke så meget for at score, men for at møde folk herinde. Kunne da også stå på lidt LAN, hvis nogen kunne husere så mange mennesker. hehe også noget i den stil jeg kunne forstille mig :] ville sgu ikke score nogle twekere fordi: 1. jeg er ikke bøsse 2. Jeg har verdens dejligste kærste

onsdag, 2. juni 2004, 14:50

basing med solfanfer

Citeret Oprindeligt indlæg af Alaza Jeg er da 100% på en Tweak fest, hvis nogen ligger inde med en pool af den kaliber der. hehe tro selv på i kan få nogle piger/kvinder med tweaker fest = bøsse fest det er gaz og i kan ta det kan i Det er sq også hyggeligt at sidde et par fyre sammen og grill osv. og nyde en kold øl eller 15

tirsdag, 1. juni 2004, 22:01

Eksamen

Jeg har været oppe i fysik og engelsk (fsa) kom op i "fedt" i og fik 9 det er sq ok og i engelsk fik jeg kun 8 men det var min lære der var en nød.. han har også sagt undskylg og at jeg skulle have haft 10 hvis det ikke var for ham :lame: :dots:

tirsdag, 1. juni 2004, 16:01

Grafiker/designer søges

Jeg kan da også godt hjålpe... du kan kontakte mig på msn eller e-mail: kontakt@n-design.dk (det er også min msn)

mandag, 31. maj 2004, 19:40

Farve til min scooty.

hel mat sort er også cool!

mandag, 24. maj 2004, 17:21

Hvem har scoret deres lærer?

vi har en musik lære på 24... hende ville jeg da gerne ende i sengen med hun er sq hot

lørdag, 8. maj 2004, 16:31

RE: Ikke for de sarte, truckfører Klaus...

Citeret Oprindeligt indlæg af Bagekartoffel Kan vi downloade denne film på en eller anden måde højer klik på dette link og tryk "gem distination..." http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/STA…DERERSTEA-1.wmv

tirsdag, 20. april 2004, 22:35

Jyder ??

Denne tråd er for lame... Jeg vil lave en ldit sjov sammenligning: Mennesker er som m & m`s, vi er forskællige udenpå (farver, sprog osv.) men vi er ens inden i... Så hvorfor gå så meget op i hvordan vi snakker, ser ud osv. når vi alle er mennesker inden i?? (håber jeg da i er!!) Jeg vil også sammenligne alle de der har skrevet lame postes med m & m`s for de har sq ligeså meget hjerne som en m&m... igen MEGA lame tråd... -til en admin: LUK NU DEN TRÅD!!! nok en masse stavefejl men jeg er mega tr...

mandag, 19. april 2004, 16:57

Superjump !

hmm det er da ikke så svært... 1. forsøg:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.