Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

torsdag, 16. november 2017, 13:26

Forfatter: HerrMansen

Tweak.dk tester ASRock B350 og X370 Gaming ITX/ac

Udvalget af specielt mindre bundkort til AM4 platformen har været lidt på den forsigtige side, da der ikke var mange der turde spå om Ryzens success. Men nu er ASRock ude med ikke bare et, men to mITX bundkort med den velkendte Fatal1ty branding – Men er der reelt tale om to forskellige bundkort, eller bare kløgtig marketing? Læs hele testen HER

onsdag, 15. november 2017, 19:04

Salgspris for pc

Uden at vide mere om standen på de lidt ældre dele, vil jeg også mene at vi ligger i området omkring de 3.000 på en god dag.

onsdag, 15. november 2017, 15:53

S:100 % lydløs Streacom computer.

Har du prøvet vores Facebook gruppe? Der er lidt mere rækkevidde. https://www.facebook.com/groups/1582464221969327

torsdag, 9. november 2017, 21:49

Spørgsmål vedr. opdateringshastighed på ny skærm

Det kan sagtens spille sammen - Dog mener jeg du bliver nødt til at køre spil på 144hz skærmen i Fullscreen (Ikke borderless fullscreen) for at få lov at køre med de 144hz, i stedet for 75hz, som den anden skærm dikterer.

tirsdag, 7. november 2017, 22:47

Hjælp mig :- Byg selv gaming pc, budget 20-30.000 kr

Et problem med et AIO kort er så bare risikoen for at pumpen står af inden for et år eller to, og man i så fald skal ud i noget alternativ køling. Jeg er helt enig i at 30 kilo er alt for meget at smide i en PC, medmindre du virkelig brænder for nogle specielle løsninger såsom SLI eller et reelt vandkølingsloop (som typisk vil løbe op i en 5-6000k for sig selv, men så også giver virkelig god køling)

søndag, 5. november 2017, 21:17

Søger hjælp til opgradering

Det bedste I kan gøre er at kigge spillet igennem selv og lave en hurtig bedømmelse på hvor flaskehalsen ligger - Dog vil jeg advare at PUBG er uhyggeligt dårlig optimeret, og kræver en forholdsvis seriøst maskine for at få en god, stabil ydelse. Her er en hurtig guide der viser hvordan I får et overlay op i spillet, så I kan se om det er CPU eller GPU der er på 100% ydelse, og hvor den anden lidt "keder sig" i sammenligning. https://www.youtube.com/watch?v=n6qAoDquTgo Jeg ville ærlig talt overv...

søndag, 5. november 2017, 21:09

Need for speed payback pakker

Hvis du scroller lidt ned på siden herunder, kan du se at du ikke får alt "reelt" content med i Standard edition. Kan dog ikke finde nogen information om denne Platinum udgave, men kender jeg EA ret er det kun den dyreste udgave der har en chance for at have "season pass" DLC med i prisen. https://www.origin.com/dnk/en-us/store/n…edition#compare

fredag, 3. november 2017, 17:29

OnePlus 5T beholder jackstikket

Hahaha den får vi da lige fikset med det samme!

fredag, 3. november 2017, 10:41

Gennemgang af af M.2 NVMe med Kingston KC1000 - Tweak.dk

Ser meget fornuftigt ud Hymn. Dit bundbræt understøtter både SATA og NVME baseret M.2.

onsdag, 1. november 2017, 10:37

Destiny 2 et par ting jeg gerne ville vide.

Citeret fra "emilpapis93" For bare lige at understrege det er et dårligt spil https://www.youtube.com/watch?v=dhewJSqCDks 78% er allerede skredet efter 3 uger?! Understreger bare min pointe. Der findes intet MMO du kan færdiggøre på 2 uger. Ud over.... hvert eneste MMO siden WoW mens man venter på mere content? I alle de år jeg har spille WoW har de fleste i mit guild nået loftet længe inden første reelle content pack udkommer.

tirsdag, 31. oktober 2017, 15:25

Søger hjælp til byg selv computer - budget 10.000-11.000

Det er ikke så meget hvad du sparer ved at bygge selv, i forhold til at få bedre dele til samme penge - f.eks. en strømforsyning af et bedre mærke, eller RAM med lidt højere frekvens. Du er med andre ord ikke så meget offer for butikkens dækning af indkøbspriser. Når det så er sagt er Topdata buddet, som Emil har fundet et rigtig godt tilbud, og med kvalitetsdele hele vejen rundt.

mandag, 30. oktober 2017, 20:41

Destiny 2 et par ting jeg gerne ville vide.

Citeret fra "emilpapis93" Du bliver ved med at sige det er et MMO som om det minder det mindste om WoW. Quest er 100% forskelligt, mappet er heller ikke en stor bane som WoW, WoW benytter sig af forskellige områder der gør dig i stand til at variere dem du kæmper med. Vigtigst af alt. Det er ikke en korridor som det her spil! Lad nu være at lave den sammenligning. Hvis det skal sammenlignes med nogle spil så kan jeg jo lige nævne nogle for dig: Global agenda, firefall og the division. Det er fa...

mandag, 30. oktober 2017, 17:24

K: Lavprofil grafikkort GTX550TI - 780TI - gerne bedre

Citeret fra "Switz" Jeg har et sprit nyt uåbnet evga gtx 1070 til en pris på 3000 kr. 695 under markedspris. ... Som er lavprofil? Der står der jo faktisk i trådtitlen

søndag, 29. oktober 2017, 20:33

nyt GFX eller vente?

Nu skriver du intet om hvilket kort du sidder med pt. så det er lidt svært at sige. Jeg nyder dog personligt mit 1080, som sagtens kan trække 60FPS i langt de fleste titler ved high/ultra i 1440P

søndag, 29. oktober 2017, 20:19

S: Razer Blade 14" 2016 GTX970M 6GB VRAM

Right... så ingen EU reklamation. Held og lykke med salget dog

fredag, 27. oktober 2017, 19:46

Hvor H... køber man swiftech h240 x2 prestige

Afgifter, fragt samt problemer hvis du forventer reklamation på den senere.

fredag, 27. oktober 2017, 19:16

Acpi Bios error

Her er hvad jeg ville prøve. 1. Checke at du har den senest mulige udgave af BIOS til dit bundkort. Der kan være problemer med RAM support på nogle kort der er lavet før RAM er udkommet. 1a. Flash BIOS med et USB stik hvis der er en BIOS. 2. Lave et USB stik på mindst 4GB med Microsoft's Media Creation Tool, hoppe ind i BIOS og slå UEFI Secure Boot fra under Boot (skal over i CSM eller hvad din BIOS nu kalder det). Hive alle harddiske undtagen den systemet skal ligge på fysisk fra kabelmæssigt i...

fredag, 27. oktober 2017, 10:50

kan nogen hjælpe mig

Her tænker jeg nu bare på gode gamle MemtestX86. Fast inventar på min diagnose USB Stik.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.