Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 883.

torsdag, 22. juli 2010, 15:13

Forfatter: Nice2u

K: PS3 Fat

Søger en PS3, helst Fat modellen. Er ligeglad med ridser osv, bare den stadig virker og ikke er totalt smadret. Ser helst at den kan sendes, medmindre den kan afhentes i Odense-området.

lørdag, 30. januar 2010, 15:13

Kreatin og protein pulver

Citeret Oprindeligt indlæg af S.STAACK Hej, lige for at bryde ind i tråden, så er jeg også begyndt at træne igen efter en lang pause og jeg har set lidt på denne anbefaling: http://www.kreatin.dk/protein-kreatin-hvad-er-forskellen/ Altså de anbefaler denne blanding: "Whey proteinpulver og Mikroniseret Kreatinpulver" Er der nogen der kan sige god for det? Og hvordan finder jeg ud af hvor meget jeg skal tage? Personlig er jeg en høj tynd fyr (1,88cm/70kg), hvor fedt er en by i rusland, og jeg kun...

tirsdag, 12. januar 2010, 09:45

SV: SV: S: GTA IV - Episodes from Liberty City

Citeret Oprindeligt indlæg af jonasthomsen Stadig til salg?? Ja, har det stadig liggende

tirsdag, 5. januar 2010, 12:20

Steam sale færdig :( hvad har i købt :)

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Det gør jeg skam også min ven, det er hvad de skriver på steam og derfor det jeg forholdte mig til. Og hvad skal jeg bruge det link til? Hvis du nu kigger ordentligt efter inde på Steam, kan du se at der står "Release Date: 29 Mar 2005". Den anden dato er bare den dag hvor spillet blev udgivet på Steam.

lørdag, 26. december 2009, 19:47

Hestemaske

Er der nogen herinde der ved hvor disse hestemasker sælges? Skal muligvis bruge en til nytårsaften, så jeg leder efter en dansk onlinebutik, eller evt. en kostumebutik i/omkring Odense der sælger dem. Jeg har søgt på google, men har ikke haft held med at finde nogen, udover i engelske og norske butikker.

tirsdag, 15. december 2009, 12:41

S: GTA IV - Episodes from Liberty City

Det er kun blevet spillet fra harddisken, så skiven er i meget god stand, faktisk som ny. Ingen ridser. Original manual og kort følger naturligvis med. HBO: 150,- pp

torsdag, 26. november 2009, 11:12

Playstation 3 med 2 Spil

Du har PM EDIT: Mistet interessen, sælger er åbenbart ikke til at få fat i alligevel.

torsdag, 5. februar 2009, 22:10

Hvad sker der lige for de gule sider?

Ja, brugte våben. Hvad er der galt med det?

onsdag, 4. februar 2009, 22:15

Old School (og/eller) Små Sjove Lan-spil

Unreal Tournament 99 Aliens vs Predator 1

fredag, 23. januar 2009, 16:39

Perker eller perle?

Han siger helt klart perle, er ikke i tvivl. Man kan høre at endelsen i det ord han siger, ikke stemmer overens med endelsen i ordet "perker".

fredag, 23. januar 2009, 16:24

!wfdi's handel med nice2u

Så fik jeg spillet tilbage igen i dag med et klistermærke på hvor der står "adressat ukendt". Bagpå kan jeg dog se at det er blevet sendt til en Eva Pedersen i Langeskov, selvom jeg har skrevet 7430 Ikast med store blogbogstaver. Jeg har sendt min far ned på posthuset med brevet, for at få snakket med dem om det svineri, da han er utrolig god til sådan noget, og så håber jeg spillet kan blive sendt afsted i dag, så du har det i morgen. Jeg er ked af at det her er sket, har aldrig selv været ude ...

torsdag, 22. januar 2009, 23:07

Har du været nede hos det lokale posthus og spørge om de har den liggende? Det kan jo være at den ikke har kunne komme igennem brevsprækken, eller der ikke har været plads til den i postkassen. Og siden du bor i 5B, har du så spurgt personen i 5A om han/hun har modtaget brevet i stedet for dig?

torsdag, 22. januar 2009, 18:30

Jeg sendte jo også spillet til den adresse i Ikast som du gav mig! Så slap dog lige af, kan godt forstå du er sur, da du ikke har modtaget spillet endnu, men lad dog være med at male fanden på væggen. Der er kun gået to dage, så har du tænkt på at det måske er posten der har kludret i det? Jeg har selv en del gange prøvet at få breve der ikke engang var adresseret til mig. Jeg står fast ved at jeg har sendt spillet, tirsdag den tyvende, jeg har endda vidne på det, og jeg nægter at sende pengene ...

torsdag, 22. januar 2009, 17:20

Jeg sendte spillet i tirsdags, samtidig med at jeg sendte BF2 til sisyphos herinde fra, og så det selv blive lagt ned i postposen efter at have betalt for porto. Jeg lod dog mærke til at den adresse du gav mig, ikke stemmer overens med den adresse der står skrevet på noten der fulgte med de 125 kr som du sendte mig. Du gav mig en adresse i Ikast, men der står du bor i Silkeborg

torsdag, 22. januar 2009, 10:04

Sisyphos handel med Nice2u

En god, nem og hurtig handel. Sisyphos overførte pengene med det samme, ingen problemer der!

tirsdag, 20. januar 2009, 16:48

S: Spil (GTA IV, CoD 4, mm.)

Citeret Oprindeligt indlæg af !wfdi har du sendt spillet afsted Nice2u ? Ja, du må undskylde jeg ikke lige fik skrevet til dig før, var i skole. Pengene blev først overført i dag, men har fået afsendt spillet, så du skulle meget gerne have det i morgen.

søndag, 18. januar 2009, 14:59

Fallout 3. Steam.

Efter den seneste patch kræver det at man har Games for Windows - LIVE 2.0 installeret, ellers kan man ikke køre spillet. Du kan hente det her

søndag, 18. januar 2009, 14:52

S: Spil (GTA IV, CoD 4, mm.)

Citeret Oprindeligt indlæg af Susperia Byder de 100 for gta4 Du har PM

søndag, 18. januar 2009, 14:45

Opdatering om Bubbi

Citeret Oprindeligt indlæg af Foxx god bedring..... og lær at se dig for Kan så til hans forsvar sige at Nyborgvej er en meget trafikeret vej, især på vej ind til centrum. Kører selv en del der til og fra arbejde om morgenen, heldigvis før og efter der er myldretid, men oplever mange gang folk der kører alt alt for stærkt, folk der ikke holder tilbage for cyklister og fodgængere ved lyskryds, folk der kører over for rødt, osv. Folk kører virkelig råddent på den vej, især i myldretiden. Men god ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.