Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 77.

lørdag, 3. december 2016, 09:48

Forfatter: soerensn

Ny cpu

De fleste ved jo ikke hvad de har behov for. De ved bare de vil have noget der er nyere end det de har. Det svarer #2, #3 og #4 jo fint på. Man får svar som man spørger

søndag, 30. oktober 2016, 18:10

Nyt grafikkort

til 1440p 144 Hz skal du bruge GTX 1070 eller højere, men så er du på +3000kr

søndag, 30. oktober 2016, 10:14

Nyt grafikkort

Hvilken opløsning spiller du i? men til omkring 2K, er GTX 1060 bedste bud af de 3 du nævner

torsdag, 20. oktober 2016, 09:41

Opgradering af computer

6600K hvis du vil overclocke og have en CPU på +4Ghgz (burde nå omkring 4.5Ghz med en god køler) 6500 hvis du ikke vil overclocke og så max kan nå 3.6Ghz.

søndag, 16. oktober 2016, 18:39

Opgradering af computer

Som de andre siger så skift PSU + køb nyt kabinet hvis du vil have et nyt. en 550Watt PSU er også mere end rigeligt hvis du ikke har planer om mere end 1 grafikkort. Kabinet er lidt en smagssag. købt noget med USB3 stik og mulighed for god køling.

søndag, 16. oktober 2016, 17:09

Opgradering af computer

Har du prøvet at geninstallere windows + nyeste drivere til bundkort+grafikkort for at se om det løser dit genstart/frys problem? Hvilken PSU har du? Og hvad er temperaturen på din CPU? (find noget software på nettet der kan aflæse din CPU temp) Citeret fra "zaruni" Jeg har pt også et andet problem (hvilket også gør jeg vil skifte nogle dele ud) og der er at computeren til tider genstarter eller fryser, jeg har en mistanke og at det enten er strømforsyningen eller overophedning?

lørdag, 13. august 2016, 18:19

Forslag til saml selv eller færdig bygget gamer com

[url]https://www.komplett.dk/product/896398/hardware/saml-selv-pakkeloesninger/saml-selv-pcer-intel/pc-i-deler-rx470-edition#[/url]

søndag, 7. august 2016, 19:28

Dyr pc, sløv til grafik - HJÆLP!

Går ud fra det er RAW billeder du bruger i lightroom? Har du generet 1:1 previews af dine raw billeder inden du går i gang med redigering af dem? Lightroom er ikke god til at udnytte +4 kerner på CPU'en det gør den kun i nogle af sine få arbejdsgange (fx at eksporterer billeder til .jpg). Men det gør jo ikke din CPU dårligere, den skyder bare gråsporve med kanoner. Har du prøvet at slå GPU acceleration til og fra i Lightroom for at se om det gør nogen forskel? Til sammenligning bruger min CPU (I...

onsdag, 6. juli 2016, 13:22

Internet fra Hiper

Hos mig krævede Hiper 1mdr + den resterende måneds regning betalt, 6 dage før min forbindelse gik i luften. Tror de fleste ISP'er kræver pengene forud for din internet periode. Om det lige lander 6 dage før eller på selve etablerings datoen går jeg ikke så højt op i. Bare det virker når det skal -og det gjorde/gør det hos mig.

søndag, 12. juni 2016, 11:46

AMD Zen - Nogen der overvejer den nye CPU?

Ydelsen på en Zen skal ligge omkring en Intel I7-6800K eller højere for at gøre den interessant. Det giver jo ikke mening hvis en 8 kernet Zen cpu skal konkurrere med Intels Desktop CPU'er med 4 kerner på performance. Pris er jeg ikke så bekymret for, der er AMD jo billigerer end Intel

lørdag, 28. maj 2016, 07:47

Internet fra Hiper

Fik Hiper 100/25Mbit internet over kabeltv i mandags. Det fungerer som det skal. Det bliver målt til 113/29Mbit på diverse hastighedstest sider. Jeg har også min egen router men bruger den netgear router Hiper leverer med, da den kan alt det jeg har brug for. Den har dog kun plads til 2 klienter på kabel. Har ikke haft brug for at snakke med Hipers kundeservice da mit internet virkede som det skulle på etableringsdagen. Men efter hvad jeg har læst mig til på trustpilot og hipers facebook lyder d...

onsdag, 18. maj 2016, 07:11

Opgradering af PC

Hvis en skærm har den rigtige indgang til GTX1070 så passer den (kan give et billedet) Hvis du skal spille på et GTX1070 på den skærm og vil have det uden hakkeri, så kommer det an på skærmens opløsning, hvilke grafikindstillinger du sætter i spillet og og hvor hurtigt grafikkortet er. Nu højere opløsning skærmen kører med, nu større grafikkort behøver du Nu højere grafik indstillinger du vil køre med i spillene nu større grafikkort skal du gå efter Du kan se her hvor hurtige de forskellige kort...

onsdag, 18. maj 2016, 06:50

Opgradering af PC

Dit grafikkort er ligeglad med hvilken skærm det skal arbejde sammen med. Skærmen skal bare have den rigtige indgang (VGA/DVI/Display Porrt) som dit grafikkort. Vælg den skærm du har brug for og vælg derefter grafikkortet der passer til skærmen-ikke omvendt. Citeret fra "Xzolity" Citeret fra "soerensn" Hvis dine spil hakker er du begrænset af dit gfx-kort, ikke af din skærm. En større skærm med højere opløsning vil kræve endnu mere af dit grafikkort. Citeret fra "Xzolity" Min skærm kan jo ikke e...

tirsdag, 17. maj 2016, 20:27

Opgradering af PC

Hvis dine spil hakker er du begrænset af dit gfx-kort, ikke af din skærm. En større skærm med højere opløsning vil kræve endnu mere af dit grafikkort. Citeret fra "Xzolity" Min skærm kan jo ikke engang køre en Full HD opløsning - hvilket vel begrænser min opløsning i alle spil og dermed også begrænser mit grafikkort?

fredag, 6. maj 2016, 23:16

Problem med windows 7 install fra USB

Der er 2 USB2 porte bagpå ifølge MSI https://www.msi.com/Motherboard/Z170A-GAMING-PRO.html#hero-specification brug en af dem Citeret fra "casanoDK" Mit bundkort er et MSI Z170A Gaming Pro. Jeg tror umiddelbart ikke at der er nogle usb 2.0 porte på dette bundkort. Nogle som kan hjælpe ? Mvh. Sebastian

lørdag, 30. april 2016, 22:28

Pc build budget 5-6000kr

Citeret fra "Zarqua" Hej. Efter tidligere post om et build og PSU kom ind i debatten søger jeg en der kan poste et selvbyg til et budget der hedder 5-6000kr. Hvis det overhovedet kan lade sig gøre. Håber at nogen kan poste et build de selv ville vælge til de penge På forhånd tak Så folk skal selv gætte sig til hvad du har brug for af computer, hvad du bruger af styresystem, programmer, spil, musik, streaming, syvkabale, - you name it? og hvad dele din computer skal bestå af (skærm? styresystem?...

mandag, 18. april 2016, 22:33

Ny Vandkøling

[url]http://www.hardocp.com/article/2015/11/12/raijintek_triton_aio_loop_liquid_cpu_cooler_rev2_review/#.VxVEA0chEeE[/url] Citeret fra "Raziel" Nogen som har nogen erfaring med den køler, eller tilfældigvis set nogen benchmarks på den?

torsdag, 14. april 2016, 09:18

vil det være billigere at bygge selv?

Til det bundkort er et Micro-ATX kabinet fint https://www.happii.dk/Kabinet?f~kabinett…i-itx-micro-atx Citeret fra "Alex6998" super tror vi ender med at købe den sidste posted!! tak for hjælpen har gjort det så meget nemmere!! SIDSTE spørgsmål, ville det være muligt at få et mindre kabinet? og hvor småt må det være? for at der er plads til bundkort og grafik kort

søndag, 10. april 2016, 11:37

gamer pc til en på SU

Ahh.. Men de var heller ikke mange øre værd de Intel kølere Men jeg ville ofre mere end de 93 kroner på en luftkøler. Fx den Enermax ETS-T40F-RF til 286kr. Men igen det afhænger jo af hvad man vil opnår tenp/støjmæssigt. http://www.hardocp.com/article/2015/10/2…/2#.Vwojb0chEeE

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.