Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 167.

fredag, 13. april 2007, 22:14

Forfatter: Lenz

Core 2 Due køre den rigtigt ? (hjælp)

Hej Igen, Har nu kørt Cpu-Z og den viser 1197 mhz. Multiplier ligger på x 6,0 men svinger op på 7,0 med jævne mellemrum. Bus speed er 200 så det er ikke så godt. Kan ikke se inde i bios hvor dan multiplier kan ændres så...... den ryger tilbage. Gider ikke til at bøvle med at de skal skifte bundkort. Nemmer at bruge sin retur ret. Lenz

fredag, 13. april 2007, 21:37

Core 2 Due køre den rigtigt ? (hjælp)

Hej, Har købt en færtig samlet pc. hos Pc-Netshop. Bundkort Abit SG 95 sis 662. Abit oplyser at den max kan køre en front speed på 800 Mhz. Cpu som jeg valgte er en core 2 due E6300 (1.8 ghz) med front speed på 1066 Mhz. Vis jeg kigger på EGENSKABER FOR SYSTEM så skriver den at der sidder en core 2 duo E6300@1.8ghz cpu men den viser hastigheden til at være 1.4ghz. Så nu har jeg tænkt på om det bundkort ikke kan køre cpuen op på de 1.8 ghz. Sidder der et klogt hovede som kan regne den ud. Har tæn...

torsdag, 12. april 2007, 22:04

Bundkort bip lyde ?

Tak for det, det var lige det jeg søgte. Hilsen Lenz

torsdag, 12. april 2007, 20:46

Bundkort bip lyde ?

Hejsa, Har lige arvet en gammel spand med en athlon cpu. Der er futtet et eller andet af i den. Bundkortet bipper så ledes biiiip 2 sek. pause biiiip 2 sek. ovs. Er der en der kan huske hvad det betyder eller kender et link til bipenes betydning. Hilsen Lenz

torsdag, 29. marts 2007, 16:35

DOD eller call of duty

Tak for indlæg, Jeg hælder også meget til DODS men er lidt bange for at det vil køre dårligt på min spand. Prøvede lige at spille CSS for første gang i går, og det kørtse sku meget godt. Så vis DODS ikke er mere krævende en CSS så ofre jeg nok de 20$ det koster. Er der flere maps til DODS end i det gamle DOD. Syntes at der bliver kørt meget i de samme maps, gør heller ikke så meget, de er fede nok. Red Orchestra er vis lige lidt for tungt til min Pc, men det ser da fedt ud. Hilsen Lenz

torsdag, 29. marts 2007, 13:27

DOD eller call of duty

Hej, skal have lidt nyt action på steam. Spiller DOD som jeg syntes er meget fedt, har overvejet om jeg skal udvide til DOD sorce eller om jeg skal spille call of duty 1 eller 2. Det er en skod pc jeg har så det må sku ikke være for krævende. Hvor får jeg den bedste action for pengende og der skal jo også være nogler server at spille på !. Hilsen Lenz

tirsdag, 27. marts 2007, 17:35

Word/office skabeloner søges

Hej, Tak for indlæg, har styr på det nu. Hilsen Lenz

søndag, 25. marts 2007, 20:55

Word/office skabeloner søges

Hej, Jeg mangler en skabilon til en Brochure i word. Har søgt noget på nettet, men det koster sku penge. Så var det jeg tænkte på jer !, Er der en der kender en god side med office skabeloner så vil jeg blive glad. Hilsen Lenz

tirsdag, 20. marts 2007, 21:04

Tak

Det gik sku hurtigt. Tak for hjælpen Hilsen Lenz

tirsdag, 20. marts 2007, 20:58

Hjælp til regnestykke

Hej, Skal lige bruge lidt hjælp til at udregne overflade arealet på en pool på 4.7m i diameter. Kan sku ikke huske hvordan. Skal bruge overflade arealet til at beregne hvor stor en solfanger der skal bruges til opvarmning af vandet. Sommeren står jo for døren. Sikker på at den er nem for jer Hilsen Lenz

søndag, 16. april 2006, 22:33

Samle selv netkabel

Ok, så må jeg prøve at kigge der. Lenz

fredag, 14. april 2006, 19:16

Samle selv netkabel

Hejsa, har været inde og kigge lidt hos SHG, men det bliver lidt dyrt vis jeg skal køber tingende hver især. Mangler et link til en side der sælger hele pakker, ved det findes, bare ikke hvor. Lenz

fredag, 14. april 2006, 11:06

Samle selv netkabel

Hej, Jeg leder efter en samle selv netværks pakke med kabel,tang og rj45 stik. Har fundet en pakke med 50m. kabel og tang og stik til 299kr. Men nu kan jeg sku ikke huske hvor det er jeg har set det henne . Har i nogle gode links til buttiker der sælger en komplet samle selv pakke, så bliver jeg glad. Hilsen Lenz

tirsdag, 17. januar 2006, 20:33

Bærbar til max 8k.

@mrflashbag Den Acer ser da meget cool ud til prisen, kan måske lige mangle lidt højre opløsning på skærmen, men det koster jo alt sammen. Tak link. Lenz

tirsdag, 17. januar 2006, 17:56

Bærbar til max 8k.

Citeret Originally posted by Fragman det er onboard.....og derfor ikke godt hvis du vil spille på den...men så igen...til 8000 er det måske svært at finde kraftigere..... Er det bedre en et ati 9700 mobility som sidder i min zepto 4200 Lenz

tirsdag, 17. januar 2006, 11:58

Bærbar til max 8k.

Citeret Originally posted by dna Hej. En anden mulighed er at holde lidt øje med udsalget. I Bilka og Føtex er der faktisk ofte computere i netop den prisklasse, som jeg vil sige er gode køb. Prøv f.eks. at se Bilka-kataloget fra denne uge. HP Pavilion Athlon 64 3200+ Model zv6248. AMD Athlon 64 3200+, 1024 MB DDR RAM, 80 GB harddisk, 128 MB dedikeret ATI Radeon Xpress 200M grafik, DVD +/-RW brænder Dual Layer, 15,4" WXGA High Definition Widescreen TFT, 6-i-1 kortlæser, 10/100 LAN, 56K modem, t...

mandag, 16. januar 2006, 21:21

Bærbar til max 8k.

Hej, Jeg er sat til at hjælpe lidt familie med at finde en bærbar til en 14 årig lømmel til max 8k. Har været inde og kigge lidt hos Zepto, men det er ikke nemt at finde noget brugbart til de 8k. Han skal bruge den til lidt lan så den skal kan trække lidt spil. Har kigget lidt i de forskellige reklamer men mener ikke rigtigt at fundet som jeg vil anbefale. Sidder selv med en zepto 4200 som jeg er meget glad, men de koster lidt for meget for ham. Er der nogle der kan anbefale noget eller skal han...

fredag, 9. september 2005, 10:01

RE: netbutik i tyskland, Samsung LCD købes

kom nu er det rigtig at der ikke er nogle der kan hjælpe

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.