Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 4. april 2017, 19:45

Forfatter: Ostebaronen

Tweak og SSL

Besøger man Tweak.dk hvor man skriver https:// i stedet for http:// får man en gabled side uden billeder og stylesheets. I og med at Chrome samt andre browsere bliver mere og mere aggressive mht. at advare brugere om sider ikke er sikre, så foreslår jeg at Tweak kraftigt overvejer at lige få fikset sådan et certifikat. Det er _gratis_ at anskaffe sig et certifikat med CA'er såsom LetsEncrypt, så der er ingen grund til ikke at gøre det. Ligeledes har Tweak login, hvor lige pt. overføres login opl...

torsdag, 14. april 2016, 20:02

TEST: AUNE X1s

Det er vidst et kendt problem det med den løse volumenknap. Det jeg tror der sker er at den bliver rystet løs ved forsendelse. Jeg har selv haft X1s på besøg og der strammede jeg bare penol skruen og så var alt som det skulle være. Dejlig lækker DAC/Hovedtelefonforstærker som giver vildt meget bang for the buck. Meget bedre valg end mange lydkort eller lign, da den kan benyttes med laptops og andre enheder.

lørdag, 28. november 2015, 17:29

s:Samsung 850 EVO SSD - 500GB (SOLGT)

Har du flere, hvordan ser SMART info ud på dem?

lørdag, 17. september 2011, 15:30

Spørgsmål til vind et valgfrit grafikkort til 1000 dkk konkurrencen

Citeret Oprindeligt indlæg af X3N4T3 Citeret Oprindeligt indlæg af Ostebaronen Jeg synes personligt også at konkurrence formen har været helt forkert og lagde op til at der blev spammet. Det tager jo ingen tid at scrape en masse producenters hjemmesider hvorefter man bruger en macro script til at poste på forumet. Du skulle bare vide, jeg brugte mindst 5 timer på at sidde og copy paste fra producenternes sider Men hvis i klager over at det var nemt, hvorfor så ikke selv gøre det? Som du nok kan...

lørdag, 17. september 2011, 14:43

Spørgsmål til vind et valgfrit grafikkort til 1000 dkk konkurrencen

Jeg synes personligt også at konkurrence formen har været helt forkert og lagde op til at der blev spammet. Det tager jo ingen tid at scrape en masse producenters hjemmesider hvorefter man bruger en macro script til at poste på forumet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.