Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 24. oktober 2017, 19:43

Forfatter: Michael Hermansen

marker partition som aktiv

Jeg tænker, at du skal prøve med at slette alle partitioner på disken og oprette én ny som drev H: Umiddelbart ser det ud som om, at der stadig ligger noget OS relateret data på disken som øvrige partitioner. Det har jeg i hvert fald selv oplevet tidligere som værende et problem ift. at et andet OS skal læse partitionen

søndag, 15. oktober 2017, 15:08

Nysamlet PC, Går i bios hele tiden

Direkte ind i BIOS plejer at have en sammenhæng med, at den ikke registrerer nogen form for boot enhed overhovedet. Heller ikke en SSD/HDD. Kan BIOS se de installerede diske?

torsdag, 12. oktober 2017, 09:07

Tweak.dk tester Intel i5-8600K Coffee Lake

Citeret fra "MacGarlic" Synes det er No go. Skyldes mest min tanke om Intel i første omgang har brugt lidt for mange penge i forbindelse med nye CPUer. Og er stadig lidt for dyre. Og så Synes jeg det at lancere z370 er selvmål.. os med z170 og z270 føler lidt det er at pisse på os. Da z370 sjovt nok ikke er bagud kompatibel.. så man er tvunget til en måske kommende BIOS update hvis man vil den nye cpu Der kommer aldrig en BIOS update, som vil gøre Z170- og Z270 bundkort kompatible med Coffee La...

tirsdag, 10. oktober 2017, 14:25

Hjælp til køb af gaming computer

Du skal starte med at skrive et budget

lørdag, 30. september 2017, 17:02

Har jeg en Bottleneck ?

Det gør Sven som oftest, selvom det essentielt ville være nemmere at rådgive direkte i tråden. Så folk slipper for at læse en guds velsignelse af tekst. Ydermere er der ikke meget fidus i at linke til en side, der i over 24 timer har været nede, og som stadig ikke er oppe.

tirsdag, 26. september 2017, 21:42

Intel Core i9-7980XE rammer 6100 MHz

Med LN2 køling er der virkelig mulighed for at presse de nye og hidsige processorer til det alleryderste, og det er der selvfølgelig også nogen, der har forsøgt sig med Intel Core i9-7980XE. Læs resten HER!

lørdag, 16. september 2017, 11:09

Har jeg ødelagt mit grafikkort?

Citeret fra "Razorblade" Tror ikke der sker noget ved at sætte pci-e stikket i bundkortet, det er jo 12 volt til både mb og gfx, med mindre der er byttet rundt på + og - Ikke for at være fræk, men har du tændt for kontakten bag på psu'en, kender et par stykker der har lavet sådan en fejl 40 Som der allerede er blevet svaret, så er der byttet rundt på ground og fase i CPU- og PCIe strømstikket, så selvom der er 12 volt til dem begge to, så vil du stadig riste dit hardware, hvis der bliver byttet...

fredag, 15. september 2017, 10:03

Test af ASUS Zenith Extreme X399

Det er ikke mange dage siden vi bragte jer det første danske review af AMD's ThreadRipper 1920X processor. Nu er tiden kommet til at vi vil gennemgå det bundkort vi brugte til vores test. Nærmere betegnet skal vi i denne test kigge på Zenith Extreme X399 bundkortet fra ASUS og se nærmere på nogle af de features og teknologier der gjorde at det netop var det bundkort vi valgte at parrre med vores ThreadRipper processor! Læs testen HER!

onsdag, 23. august 2017, 20:13

ryzen og gammel psu

Og hver af de logiske cores har hver to tråde, hvilket giver systemet, tadaaaa, 50% flere tråde at bruge af, hvis det bliver nødvendigt. "En 1.5 TB harddisk har ikke 50% mere data men plads"? 50% mere i forhold til? Hvis vi snakker en 1 TB, så har du ret, men det er en højst unødvendig sammenligning.

tirsdag, 18. juli 2017, 11:53

Købes: MB til ddr3 ram og i7 cpu.

En i7 CPU er lidt et vidt begreb Hvilken CPU er der tale om?

mandag, 17. juli 2017, 10:51

TEST: EL33t Elite v2 Black gaming chair

Vi skal i dag have besøg af El33t og deres Elite v2 Black, som er deres nuværende topmodel inden for gamingstole. Læs med i dagens test for at få en anmeldelse af gamingstolen, og hvorfor ergonomien er så vigtig for dig, når du sidder foran skærmen. Læs testen HER!

mandag, 5. juni 2017, 20:16

Test af Plantronics BackBeat Fit

Vi tager med dagens test endnu et hop forbi vores seneste udvidelse på Tweak.dk, test af fitnessudstyr. Udvalget af producenter indenfor fitnessudstyr vokser med raketfart, og vi tager et kig på et headset, som har vundet stort indpas på markedet, Plantronics BackBeat FIT. Om det lever op til vores forventninger, sætter vi fokus på i testen af Plantronics BackBeat FIT headsettet. Læs test af Plantronics BackBeat Fit HER!

lørdag, 3. juni 2017, 12:37

COMPUTEX 2017: Vi besøger Cooler Master

Cooler Master har været med til at sørge for, at jeg kan få mad og drikke mens jeg er i Taipei og er naturligvis også selv tilstede så jeg var forbi deres stand i Nangang Hallen for at se hvad de havde taget med til Taipei af nyheder. Heldigvis var der faktisk en del nyt på vej fra Cooler Master. Læs mere HER!

lørdag, 3. juni 2017, 12:36

COMPUTEX 2017: Besøg hos MSI!

Jeg rundede MSIs presse event den anden dag, men der kom de kun omkring deres nye gaming laptops, og jeg var ikke i tvivl om, at de gemte mere end det i ærmet. Derfor flagde jeg dem et besøg i Nangang hallen for at se, hvad de ellers havde taget med til Taipei. Der var både grafikkort, X299 bundkort og underholdning at finde. Læs mere HER!

fredag, 2. juni 2017, 16:03

Corsair Concept Zeus oplader via musemåtten

Personligt synes jeg, at det er vældig smart. Om man sidder med ledning i musemåtten kan da være ligegyldigt, eftersom du jo køber delene som et sæt. Du bruger den jo alligevel kun, når du sidder ved din PC. Til gengæld slipper du for ledningen i musen, og du slipper for at skulle skifte batterier. Det kan kun blive tommel op herfra

søndag, 28. maj 2017, 20:08

ASUS fremviser X299 lir!

Om det er en fejl 40 fra ASUS side, skal være os usagt, men derfor skal vi da ikke være dem, der ikke fremviser den slags guf for vores kære læsere. Læs mere HER!

lørdag, 27. maj 2017, 17:16

Hjemmesider kender min placering - placering slået fra i Chrome.

Det er vedtaget ved lov, at de skal informere tydeligt, HVIS deres side anvender cookies. Det har aldrig været på tale, at de skal bede om tilladelse Det er vist der, filmen er knækket på et tidspunkt. Når du så fortsætter med at bruge siden, bliver cookies installeret.

fredag, 12. maj 2017, 10:27

For Honor/Ghost Recon Voucher

Efter lidt retardo fra min side af fik jeg også min key til Ghost Recon Wildlands til at virke, og spillet er nu i gang med at downloade Så er der da endnu et nyt spil til testbænken, når der skal rodes med tests af grafikkort

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.