Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

søndag, 29. juli 2012, 15:22

Forfatter: HuleFanden

Problemer med at tænde computer

Jeg prøvede at formatere den i går, det gik den i stå med en meddelelse om at harddisken formentligt er beskadiget. Hjælper det stadigvæk at resette bios? Og hvordan gør man det? Jeg er desværre ikke en haj til bios.

lørdag, 28. juli 2012, 15:17

Billede her: http://peecee.dk/upload/view/377013 http://peecee.dk/upload/view/377014

lørdag, 28. juli 2012, 15:07

Jeg fandt lige en faktura fra dengang 2093638 Asus P5K-E/WIFI-AP, Intel P35, LGA775 2 995,20 1.990,40 2056049 Intel Core 2 Quadro Q6600, BOX, LGA775 2 1.559,20 3.118,40 750775 NEC AD-7173, DVD±RW, Black 2 199,20 398,40 2081677 ThermalTake Soprano DX, Window, Black 2 712,00 1.424,00 999999 Montering, med emballage 2 360,00 720,00 820211 Corsair CMPSU-620HXEU, 620Watt 2 713,60 1.427,20 270473 Revoltec 3.5" Fan Speed Controller, Blac 2 136,00 272,00 270152 Revoltec CCFL 31cm, Twin-Set, Green 2 55,2...

lørdag, 28. juli 2012, 14:24

Hej alle Jeg har ikke brugt min stationære computer i nogle år, da jeg ikke har haft tid. Nu har jeg imidlertid tid til at få den tømt for data, men da jeg sluttede den til i dag virker den ikke. Jeg når end ikke ind i Windows før jeg får en meddelelse om en disklæsningsfejl. Hvad kan det skyldes? Og hvad gør jeg herfra? Computeren skulle gerne stå i min SIG. Computeren virkede fint sidst jeg brugte den for lang tid siden.

søndag, 18. december 2011, 20:43

Kandidatafhandling i Amerikanske Studier

Hvis du skriver om lobbyisme synes jeg du skal se på dette link: http://www.youtube.com/watch?v=QN_kt97w7Wg Linket forklarer meget simpelt hvorfor lobbyisme bliver utroligt magtfuldt - og hvorfor der satses mange penge.

tirsdag, 30. august 2011, 00:22

Hvad stemmer du til folketingsvalget?

Citeret Oprindeligt indlæg af jacobask Citeret Oprindeligt indlæg af HuleFanden Da sagen kørte i medierne lovede Helle, at hendes mand ville betale dansk skat. Dette løb hun fra, da interessen for sagen forsvandt. Hendes mand er jo det bedste eksempel på hvad den socialdemokratiske politik vil gøre ved Danmark - de dygtige vil søge derhen at arbejde, hvor det er lønsomt pga. lav skat. Og du vil have at han skal betale skat i 2 lande eller hvordan? Som sagen stod var han så lidt i danmark at han...

søndag, 28. august 2011, 21:18

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Helle gemmer sin millionærmand væk under valgkampen http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/d…icle1609051.ece Nu er jeg ikke meget for at forsvare Helle, men der er jo altså ikke noget ulovligt i at hendes mand betaler skat i Schweitz. Han er væk fra Danmark mere end 182 dage og er derfor skattepligtig i landet hvor han arbejder i stedet for Danmark. Det er ganske almindelige skatteregler som gælder ham og dig og enhver...

søndag, 28. august 2011, 00:26

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Sjovt at se hvor skævt fordelingen er her på tweak.dk kontra på landsplan så er der nok noget om at det primært er kvinder der stemmer på Helle. En anden mulighed er, at flere på Tweak end i befolkningen har en indsigt i økonomi der svare til 1g samfundsfag eller derover.

lørdag, 27. august 2011, 00:49

Jeg er - og stemmer - Konservativ(e)

torsdag, 25. august 2011, 23:04

Steve Jobs stopper som chef hos Apple.

Citeret Oprindeligt indlæg af BPM tror jeg desværre ikk du skal regne med, jeg tror jeg dropper idéen om at jeg skulle have en MacBook Pro efter det sidste jeg har hørt og læst om deres storhedsvanvid, det jo totalt latterligt... Fordi da Apple var en lille virksomhed uden et reelt marked, der var Microsoft og andre konkurrenter jo søde til at byde Apple velkommen og forære dem en markedsandel? Jeg forstår ikke at folk har ondt i røven over Apples succes.

onsdag, 17. august 2011, 21:20

Hvad ville du gøre ved patentloven, hvis det stod til dig?

Spændende diskussion. Jeg mener generelt - hvilket jeg også oplever i mit arbejde - at immaterialretten i al almindelighed kunne trænge til nogle ændringer. Når det er sagt, så er det et utroligt svært område at regulere. Hvad angår patenter, så tror jeg ikke at en total afskaffelse ville fremme udviklingen - tværtimod. Og jeg tror at en periode på 6 måneder vil hæmme forholdsmæssigt mere end den gavner. Hvis vi antager følgende; Virksomhederne søger at udvikle en ny teknologi. Virksomhed A har ...

mandag, 8. august 2011, 13:27

Falsk markedsføring hos yousee?

Citeret Oprindeligt indlæg af dkwolf Citeret Oprindeligt indlæg af HuleFanden Juraen arbejder med et princip om "god markedsføringsskik" - grænsen mellem direkte løgn og hvad det er acceptabelt er altså flyttet i retning af, at en delvis sandhed godt kan ulovlig i henhold til juraen, hvis den ikke reflekterer "god markedsføringsskik". Om markedsføringen er falsk kan jeg ikke vurdere, men noget kunne i hvert fald tyde på, at de er i et grænseområde. Det syntes jeg ikke helt det er, de vil nemt k...

mandag, 8. august 2011, 10:06

Falsk markedsføring hos yousee?

Juraen arbejder med et princip om "god markedsføringsskik" - grænsen mellem direkte løgn og hvad det er acceptabelt er altså flyttet i retning af, at en delvis sandhed godt kan ulovlig i henhold til juraen, hvis den ikke reflekterer "god markedsføringsskik". Om markedsføringen er falsk kan jeg ikke vurdere, men noget kunne i hvert fald tyde på, at de er i et grænseområde.

onsdag, 20. juli 2011, 13:53

Hvor kan jeg finde den danske immigrations test?

Citeret Oprindeligt indlæg af Renegger Vil da ikke sætte mig imod at man skal gøre noget for at blive en del af et samfund, men mener bare ikke at et skema med 200 spørgsmål kan afgøre det Det er jeg enig i, men jeg mener sagtens at et minimalt kendskab til samfundet kan være en del af det.

tirsdag, 19. juli 2011, 23:11

Hvor kan jeg finde den danske immigrations test?

Citeret Oprindeligt indlæg af Dare_Devil Citeret Oprindeligt indlæg af Renegger Ved bare ikke hvor vigtigt det er at vide de ting egentlig.. Man kan jo tydeligvis godt fungere som en del af samfundet uden at kunne svare på de spørgsmål Jah, jeg har en snit på 12,5 fra STX og jeg dumpede Det siger noget om, hvor let det er at få høje karakterer på ungdomsuddannelserne. Jeg fatter ikke al den brok over, at der forventes en minimal indsats af folk der ønsker indfødsret. Det er vel ikke for meget f...

lørdag, 21. maj 2011, 00:27

min mand er kommet hjem

Tillykke. Har du været jæger?

onsdag, 6. april 2011, 17:32

DHF hvor er regnskaberne?

Ja, de har mange af de samme symptomer som resten af den offentlige sektor.

tirsdag, 29. marts 2011, 16:12

Deling af filer overnetværk - stofanet router

Citeret Oprindeligt indlæg af Grus Hvad er det for en router du har fået? CISG EPC3925, kombineret router og modem. Problemet er stadigvæk ikke løst.

fredag, 18. marts 2011, 23:18

Jeg tror du har ret i din betragtning, men i så fald hvad er så løsningen?

fredag, 18. marts 2011, 22:30

Hej Tweak. Før, med min gamle router, kunne jeg se min windows PC direkte i sidebaren i finder, på min mac. Det kan jeg ikke længere, nu hvor der er en stofanet router i husstanden. Jeg ved ikke om der er en direkte forbindelse. Men hvad kan problemet være, og hvordan løser jeg det? På forhånd tak.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.