Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 632.

fredag, 21. august 2009, 20:58

Forfatter: Claes

Dansk AION legion søger members :)

Citeret Oprindeligt indlæg af origin Jeg er helt sikkert frisk når det udkommer til den tid Hvis, jeg må være den lidt passive spiller, er meget social, men gider ikke raide konstant og hele tide, og er imod ventrilio i mmos.. har jeg aldrig brugt og aldrig haft brug for i min tid hehe.. Har smidt en ansøgning på jeres forum.. Det lyder godt Jeg kan se du allerede er blevet accepteret, så velkommen ombord Som skrevet på vores forum, går vi også meget op i det sociale. I bund og grund handler de...

fredag, 21. august 2009, 20:15

Citeret Oprindeligt indlæg af Silasblume Hvad handler det omtalte spil om? Og hvad ligger prisen på? Det er et mmorpg fra NCsoft. Prisen ligger på 50€, hvorefter der betales et månedligt beløb i samme stil som WoW. Du kan læse mere om det her: http://eu.aiononline.com/uk/ Der er simpelthen for meget til at jeg har tid til at skrive det her Men et utroligt underholdende spil. Og jeg kan kun anbefale det for dem, som nyder at spille mmorpg'er.

fredag, 21. august 2009, 19:11

Jeg og nogen kammerater har valgt at starte en dansk legion, på Elyos siden. Og som enhver anden nystartet legion, mangler vi selvfølgelig members . Som det står til lige nu, er vi ca. 10 members. De står dog ikke alle anført på websiten endnu, da den næsten lige er blevet færdiggjort Men skulle det have interesse for dig og dine venner at spille sammen med ligesindede danskere, så kan i tjekke os ud på www.dazedNamused.eu ;-) Håber at en spiller eller to kan lokkes til Det er en enestående chan...

mandag, 10. november 2008, 01:21

Udsalget fortsætter! S: 8800GTS + PSU, m.m.

Jeg er ret interesseret i RAM'ene. Jeg tjekker lige hva der står på bankkontoen.

mandag, 13. oktober 2008, 07:14

HDD problemer :( Hva skal jeg gøre?

Citeret Oprindeligt indlæg af Johnny Harddiske koster næsten ingen penge, jeg ville helt sikkert købe en ny og lægge alting over på. Jeg ved ikke om det evt kan være virus? Jeg fandt ud af det! Tilsyneladende var windows mit problem. Finder det nok fejl, skifter den til en langsommere mode - uden at spørge eller gøre opmærksom om det overhovedet. Ved at skifte mode til den gamle, virker den fint igen! 70mb/sec dette løste mit problem (I tilfælde af at folk på google søger efter hjælp til samme ...

mandag, 13. oktober 2008, 04:05

HDD problemer :( Hva skal jeg gøre?

Hej twakere. Jeg har fået et problem med en computer der er ca. ½ år gammel. Et par dage efter installationen af windows, begynder den at sagtne farten på både downloads, kopiering og udpakning af filer. Spil kører også dårligere og dårligere. Jeg kører windows XP 64bit og havde før i tiden 32bit, men blev træt af at jeg ikke kunne udnytte mine 4GB ram. Jeg havde kun brugt 32bit i 1½ måned, men der var der ikke nogen problemer. Jeg mistænker harddisken, fordi det kun er programmer på D:\ drevet ...

søndag, 31. august 2008, 12:38

Andre som spiller Lineage 2

Citeret Oprindeligt indlæg af Judge Hey alle sammen Gider ikke lige til at oversætte det jeg har skrevet så smider det bare på engelsk Har lavet min egen server og syntes i skal tage et kig Kigger nok ikk herind forløbelig så i kan kontakte mig på forumet eller på min msn (l2avalon@hotmail.com) http://www.l2avalon.com We are a new started server with many new things to offer, that you dident see before. We made a new underground city "Atlantis" were you will be able to buy new big clan halls. A...

søndag, 31. august 2008, 12:26

Wotlk trailer

Mener i virkelig det? Der sker jo intet i den film. Den er fandens flot, som altid når blizzard laver dem, men der sker nada. Jeg tror kun det er fordi I VIL have at den skal være vild.

torsdag, 22. maj 2008, 15:12

AoC - Classes and Server

Jeg blir rogue på fury serveren

søndag, 18. maj 2008, 10:13

Ja så skete det...

Jeg kan godt li at trådens navn hentyder til at det var en selvfølge at du fik fat i den

torsdag, 15. maj 2008, 05:31

Dansk AOC guild (55 medlemmer)

Det lyder som et fedt guild. Har i planer om at opføre byer osv? Og kan man se hvilke classes folk vælger?

tirsdag, 13. maj 2008, 01:01

Age of conan Eller wow ?

Jeg er en aoc'er

mandag, 5. maj 2008, 17:55

Mutilate eller Combat i MH/BT?

Grunden til at vi ikke svarer, er fordi det virkelig er jordens største noob spørgsmål. Derudover er du ikke værd at bruge tid på.

tirsdag, 22. april 2008, 22:27

Age of Conan

Jeg er selv med i betaen.. og det kommer til at sparke så meget røv. Til ham der sagde AOC var free, det er det langt fra.

torsdag, 17. april 2008, 23:27

Guildmaster hacked

Citeret Oprindeligt indlæg af Alex Citeret Oprindeligt indlæg af Claes Der er ingen der kan hacke blizzards servers.. hvis der var, så havde serverfilerne nok været stjålet og solgt til højestbydende. Jeg tror bare det er din guild-master som har været for dum. Han ved sikkert godt hvordan han har misted sin account, men han vil nok ikk så gerne dele det. Selvfølgelig kan man hacke blizzards servere (ikke at jeg kan!) alt kan hackes! Men ja selvfølgelig er det ikke tilfældet her, han hare bare ...

torsdag, 17. april 2008, 18:50

Guildmaster hacked

Der er ingen der kan hacke blizzards servers.. hvis der var, så havde serverfilerne nok været stjålet og solgt til højestbydende. Jeg tror bare det er din guild-master som har været for dum. Han ved sikkert godt hvordan han har misted sin account, men han vil nok ikk så gerne dele det.

tirsdag, 15. april 2008, 05:08

Så er sommerferien bestilt, hvor skal i hen ?

Druktur i allanya! Vi skal ned og fyre den af i landsholdstrøjer og jyllandsposten kasketter

lørdag, 12. april 2008, 20:58

Mærkelig mail ang wow

Hold nu op med at tro på den gutter Den har været i omløb mange mange gange. Der har endda været en måde man ku sende den rundt og der så stod at afsender var noreply@blizzard.com, hvilket er den rigtige måde. Den drillede jeg vennerne med i tidernes morgen Lidt lissom dengang man ku skrive: /w ens-vens-navn (masse mellemrum) You are speaking to GameMaster (indsæt tilfældigt navn). It has come to our attention that you have been using 3rd party programs to gain superior power. You will be banned...

fredag, 11. april 2008, 12:32

Afhængig?

En af mine venner snublede over et trappetrin og da han lå på jorden råbte han: "Damn jeg hader IRL lag!"

tirsdag, 8. april 2008, 03:00

Hvor meget gold har i?

Citeret Oprindeligt indlæg af guGGe Citeret Oprindeligt indlæg af Claes Citeret Oprindeligt indlæg af Noller det er 310 nej. Kun hvis du ligger i toppen af arena gruppen til din battlegroup kan du få lov at få et 310% mount. De findes vel stadigvæk? Har måske 500-1000g, da jeg er pvp'er og gider ikke farme penge da jeg ikke skal bruge dem til andent end enchants EDIT: Da jeg VAR pvp'er spiller ikke mere Hvad i alverden mener du? Ja selvfølgelig findes de! Det var da det jeg sagde?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.