Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 81.

mandag, 3. februar 2014, 14:12

Forfatter: kerovan

på afbetaling

Afbetaling er pr definition noget lort, da du næsten altid ender med at betale meget mere en hvad varen koster. Men hvis det endelig skal være så sats på elgiganten da de ofte køre med 60mdr rentefri afbetaling. Så betaler du kun prisen og ingen renter! Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

lørdag, 1. februar 2014, 22:08

Køler til CPU

Jeg har lige købt Cooler Master Hyper 212 Evo sammen med mit nye grej. Den får gode anmeldelser rundt omkring, og så koster den næsten ingenting http://www.komplett.dk/cooler-master-hyp…cpu-kler/657097

søndag, 27. oktober 2013, 10:38

UV-filter - Hvilken betydning har det?

Ved godt det er et meget gammelt indlæg. Men lige en hurtig info: et UV filter har ikke rigtig noget at sige mere mår vi snakker digital kameraer. Grunden til dette er at sensoren idag er beskyttet med et lille UV filter. Og derfor har det ingen effekt at monterer et filter mere, andet end det kan beskytte frontelementet på objektivet. Man brugte UV filter meget før digital kameraer fordi de gamle analog kameraer ikke havde filtet indbygget. God Søndag :-) Sendt fra min iPad et eller andet sted ...

onsdag, 23. oktober 2013, 16:24

Spørgsmål til NAS

DynDNS, brugte det selv for år tilbage da jeg havde en FTP server og min IP var dynamisk. Det fungerede helt fint. Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

torsdag, 10. oktober 2013, 17:21

Spørgsmål til NAS

Citeret Nu har jeg modtaget den med 3 tb WD red. Er der ikke en hurtigere måde, hvorpå jeg kan få mine filer over end ved at uploade fra computeren? Har en stor ekstern, som skal tømmes i NAS'en. Du kan connecte til din NAS med et FTP program. Det overfører væsentlig hurtigere end Windows copy. Det gjorde jeg da jeg skulle overføre fra en WD Ekstern harddisk til min Netgear NAS. Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

fredag, 27. september 2013, 06:19

Hjælp til valg af NAS server

Citeret Den skal gerne kunne hente bittorent og webserver også hvis det er mugeligt jeg ved ik om en NAS kan det men uploade ting som youtube vidieoer Netgear's NAS kan også hente torrents og Nzb. Man installere bare en App på den så henter den løs. Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

fredag, 27. september 2013, 06:17

R9 290x hvad synes i?

Citeret Citeret fra "SenZer" Det lyder som om at nogen mener at hvis man ikke køber det nye amd så kan man ikke spille BF4. Jeg har ingen planer om at skifte kort. især ikke når jeg ser nogen af mine venner som har AMD hvor de har massive driver problemer. Det er sgu sjovt som der er en masse mennesker, der har en masse venner som har et allerhelvedes problem med AMD drivere, Jeg har haft ATI/AMD kort siden Matrox holdt op med at lave 3d kort og har aldrig haft store problemer med en eneste dri...

onsdag, 25. september 2013, 20:48

Hjælp til valg af NAS server

Netgear RN102 har jeg lige købt for nyligt. Gav 1000kr hos komplett. Plads til 2 diske, har smidt 2x3 TB i min og det spiller skide godt. Virkelig nem at sætte op og nem at betjene. Den kan helt klar anbefales. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=781685 Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

søndag, 1. september 2013, 10:40

The Simpsons: Tapped out

Kerovan_dt@yahoo.dk Adder lige jer andre Sendt fra min iPad et eller andet sted i Capital Wasteland

onsdag, 24. april 2013, 19:11

Frozen Tundra - mit tj07 mod (done)

Funny story. Jeg var hjemme og pudse vinduer hos dig idag, for jeg så nemlig dit kabinet stå på bordet og tænkte, det har jeg da set et sted på nettet :-) Og må sku sige at det ser fandme nice ud irl :-) Sendt fra min skrivemaskine i skyttegrav Nr 18. Via Tapatalk.

torsdag, 18. april 2013, 12:54

Tapatalk virker igen her på Tweak.dk

Endelig :-) tak gutter :-)

tirsdag, 2. april 2013, 19:08

Opdateret Tapatalk

Citeret fra "Pinky" Tapatalk virker ikke. Vi er i dialog med Tapatalk om at få problemet løst, Ok. Så venter vi bare på det kommer op og virker :-)

tirsdag, 2. april 2013, 18:19

Opdateret Tapatalk

Andre end mig der har problemer med at logge ind via Tapatalk ?

mandag, 25. februar 2013, 11:35

Har du en WD Elements Desktop 2TB?

Jeg har sådan en. Og min fulgte der et strømkabel med og et sort USB/MINI-USB mener jeg det hedder

lørdag, 9. februar 2013, 11:32

Vind en Dell S2330MX Ultra-Slim skærm

Ikke det mest prangende men det virker :-)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.