Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 3. juli 2017, 14:26

Forfatter: celfa

Gamle Tweak.dk brugere

Uh det er ved at være lang tid siden Dato for registrering: torsdag, 31. marts 2005, 20:07 Jeg har dog ikke været aktiv herinde de sidste 5+ år da jeg ikke synes at forummet længere har den kvalitet som den havde engang.

torsdag, 22. januar 2015, 15:28

Forslag / råd til gamercomputer

Jeg tror du kan få en crucial mx100 256 gb ssd til 750 kr. ca. Det er nu en del sjovere end en 7200rpm disk.

søndag, 4. januar 2015, 15:01

Ny bærbar til den gamle

Tja når man kigger på maskiner til 2000 kr. så er der ikke så meget at diskutere. Maskinen er fin til office pakken og at surfe lidt rundt på nettet, så hvis det er det eneste formål er det jo fint. Men forvent ikke at det er en raket hvis i begynder på mere krævende opgaver. Man kunne overveje at smide en SSD i den, da det nok vil gøre at den føles hurtigere.

lørdag, 20. december 2014, 22:09

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Den klassiske hvor ens lille fætter river skægget af "julemanden" Det er altid lidt sjovt når de selv gennemskuer den.

lørdag, 20. december 2014, 21:59

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Jeg er ikke særlig stor tilhænger af julen, så det bedste jeg ved er når vi rejser sydpå med familien henover jul og nytår. Folk er så stressede og det er alligevel så kunstigt, så 14 dage med sol og sand strand er at foretrække

mandag, 15. december 2014, 17:55

Hjælp til Ny pc

Til den ældste af dem vil jeg nok gå efter noget lignede det jeg selv lige har haft købt Cpu: i5 4690K og den kan uden problem oc's til 4,5ghz uden at det giver problemer med temperatur og stabilitet Køler: Cooler Master Evo212 Bundkort: Asus Z97-A Graffikort: Gigabyte GTX970 G1 Ram: Crucial Ballistix 2x4GB Strømforsyning: XFX PRO550W - MX100 256GB Kabinet: Fractal Arc Midi R2 Skærm: Asus VG248QE Det burde kunne klares så rigeligt inden for budgettet. Skulle gerne kunne laves til under 11-10 kil...

tirsdag, 9. december 2014, 19:01

Fan Control: Fractal Design R5 vs. Asus Z97 Pro Motherboard

Det er op til dig selv Jeg mener kun Define R5's indbyggede controller kan klare 3 blæsere? I dit Asus bundkort, kan du i bios lave kølings-profiler. Dvs. at du selv kan bestemme hastigheden på blæserne afhængigt af temperaturen. Jeg har valgt at sætte 3 af min blæsere på blæserstyringen, så jeg selv kan styre dem og sætte dem på max ved fx. gaming eller andre energikrævendeprocessor. Mine resterende 3 blæsere og cpu køler, bliver styret via bundkortet. Her har jeg lavet profiler således de får ...

søndag, 7. december 2014, 21:15

BSOD på X99 platform

Er den OC'et(overclocked)? Og ja, kan du ikke se hvad dine temps er efter du har spillet i et stykke tiden(inden du får BSOD). Du kan fx. bruge det her program: http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

tirsdag, 2. december 2014, 20:46

Raspberry PI - jeres erfaring og projekter

Havde også min kørende med RaspBMC, det fungerede egentligt ok. Jeg fik sat den til at bruge min online cloud server som et eksternt drev. Efter lidt OC og et par køler profiler på pi'ens chips, så streamede den 1080p stortset flydende. Der kunne være et udfald meget sjældent, men det tror jeg skyldtes mit valg af cloud hosting. Derudover har jeg brugt en anden pi til afspille musik via spotify (Pi MusicBox). Jeg har dog fået skiftet den ud til fordel for noget der hedder "Gramofon", det er mege...

tirsdag, 2. december 2014, 10:42

Vind masser af præmier i vores 2. advent julekonkurrence 2014

En ASUS VG248QE mere Jeg kunne godt én mere, det ville pynte gevaldigt på mit skrivebord.

tirsdag, 2. december 2014, 10:40

3xProlimatech Blue Vortex 14 140mm blæser Kunne godt bruge noget mere airflow i mit kabinet, så jeg kan OC lidt mere.

tirsdag, 2. december 2014, 10:39

Det kunne være lækkert hvis en preorder af GTA 5 til PC lå under træet

fredag, 28. november 2014, 00:45

Hjælp til ny gaming PC

Der er jo black friday lige nu, så der er lidt tilbud at få efter. Kunne fx. være : Intel Core i5-4690K til 1299 kr. https://www.komplett.dk/intel-core-i5-4690k/826588 MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB PhysX til 2595 kr. https://www.komplett.dk/msi-geforce-gtx-…gb-physx/824861 MSI Z97 GAMING 7, Socket-1150 til 1099 kr. https://www.komplett.dk/msi-z97-gaming-7-socket-1150/815058 Evt. spar lidt penge og nup et ASUS Z97-AR - Black, Socket-1150 til 799 kr. https://www.komplett.dk/asus-z97-ar-bla...

torsdag, 27. november 2014, 21:51

Spædningsfald når køleskab slår til/fra

Citeret fra "HerrMansen" Jeg har godt nok aldrig været ude for at et køleskab har skabt så mærkbart et spændingsfald - En støvsuger måske...og dér kun nok til at en lampe flimrer kort. Burde køkkenet ikke have sin egen gruppe alligevel? Lyder... fishy Det er faktisk værst når kompressoren slukker, der falder spændingen til under 200V.

mandag, 24. november 2014, 16:10

Citeret fra "noxon" Den burde afhjælpe problemet ja, kommer dog an på hvor voldsomt spændingen dropper. Men så kan du jo benytte dig af returretten. Men som de andre nævner, få en til at kigge på det! Ifølge boligselskabets elektriker så er det helt normalt at der kan opstå spædningsfald og stigninger ved når fx. et køleskab starter op, da den trækker en enormt stor effekt i opstarten. Jeg prøver med den spædningsregulator, og håber at den kan håndtere min computer og skærme Virker den, så skal...

mandag, 24. november 2014, 09:08

Jeg regner med at hive fat i min udlejer. Men de løser næppe problemet nu og her. Jeg tænker at den Automatic Voltage Regulator er et forsøg værd?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.