Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 291.

lørdag, 5. september 2009, 10:45

Forfatter: Keder

Wii hdmi/dvi/vga

Hi guys Jeg kunne godt tænke mig at koble min wii til min 24" Samsung skærm....problemet er bare at skærmen kun har hdmi-, dvi- og vga-indgang - hvilket Wii´en jo så ikke kan matche i udgang Jeg antager hdmi og dvi er udelukket? Men hvad med vga? Jeg har set komponent til vga på nettet, jeg kan bare ikke finde dem i nogle fysiske butikker. Så to spørgsmål: kan Wii´en overhovedet køres igennem en vga indgang (jeg ved godt lyden skal klares ved siden af)? Hvor kan man købe sig et komponent til vga...

torsdag, 4. juni 2009, 22:34

Valg på søndag

Citeret Oprindeligt indlæg af Yonzie Jeg har brevstemt, og det blev et Nej til tronfølgeloven af følgende grunde: * Jeg håber på en "Danmark går ikke ind for ligestilling OMGWTFBBQ!!!!!1!111oneone" forside på EB eller Se og Hor, gerne tilsat passende mængde harme fra en pro-ligestilling-i-kongehuset journalist (eller bare for at gøre noget ud en storm i et glas vand) Pænt mærkeligt at besvære sig med at brevstemme, når man tydeligvis ikke tager emnet seriøst.... Citeret * Jeg bliver meget overr...

torsdag, 4. juni 2009, 22:21

HJÆLP!!!!!!!!!!!!

Citeret Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha Citeret Oprindeligt indlæg af Bullfaegter Citeret Oprindeligt indlæg af Keder Citeret Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha Virkelig genialt at opretteen bruger bare for at få klokken at vide Du kan vel lige så godt få linket til er det fredag så vi ikke for en tråd imorgen også http://erdetfredag.dk/ Og NEJ det er ikke fredag endnu Det er seriøst en af de fedeste sider jeg nogensinde har set! Arh, okay, så bruger du vidst ikke så meget tid på internett...

torsdag, 4. juni 2009, 22:17

SV: Foreslag til White- & blacklisten

Noget der kunne være supersmart var hvis man automatiserede det...og så hæftede oplysningerne fast på profilen. Dvs. hvis man indførte en feature hvor sælger og køber kunne give hinanden + eller - direkte på vedkommendes profil - lidt ligesom det foregår på Ebay. Jeg aner ikke noget om programmering eller fora-software...så det skal sikkert vise sig at være komplet umuligt. Men i det tilfælde af det er muligt er der sikker en af de kloge hoveder herinde der har hørt om det...eller måske kan gøre...

torsdag, 4. juni 2009, 22:10

HJÆLP!!!!!!!!!!!!

Citeret Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha Virkelig genialt at opretteen bruger bare for at få klokken at vide Du kan vel lige så godt få linket til er det fredag så vi ikke for en tråd imorgen også http://erdetfredag.dk/ Og NEJ det er ikke fredag endnu Det er seriøst en af de fedeste sider jeg nogensinde har set!

torsdag, 4. juni 2009, 22:08

Citat leg... play along..

Citeret Oprindeligt indlæg af dasjap Der ingår noget med prins i den engelske title. Kunne det være noget med "tyvenes prins"? Mit bud er Robin Hood - med Costner og Freeman

lørdag, 30. maj 2009, 13:41

Vaskebjørn bed penis af mand

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Jeg synes ikke der er meget legende over en mand der opfører sig så dumt. Syntes da manden opførte sig legendarisk dumt Vaskebjørnen er også lidt en legende i min bog

torsdag, 28. maj 2009, 20:34

Hvor mange timer om døgnet sover du?

26.... Jeg har skåret tre dage væk (mandag, tirsdag og onsdag - altså de kedelige dage) fra min uge, så jeg har mulighed for at få sovet igennem

torsdag, 28. maj 2009, 20:32

Smarte IT titler ?

Citeret Oprindeligt indlæg af dna Der er da rigtig mange eksempler hvor det er uddannelsen, der i mere eller mindre grad bestemmer titlen. Medicin, tandlæge, håndværkerfagene, skibsofficer, sosu, sygeplejerske, betjent osv. Der hvor uddannelsen ofte ikke bestemmer titlen er universitetsuddannelser som når man læser, dansk, matematik, filosofi, o.lign. Og så er der måske en del inden for IT og marketing, men det er fordi man har hentet så mange titler fra udlandet som ofte i bund og grund dækker...

torsdag, 28. maj 2009, 20:27

Smarte IT titler ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky Citeret Oprindeligt indlæg af Keder Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky uddannelsen bestemmer da ikke titlen i den virksomhed man arbejder i? Ikke nødvendigvis.... Men stillingen bestemmer som regel titlen og uddannelsen bestemmer som regel stillingen Det er vist kun inden for de mest trationelle fag det gælder! Jeg kender ikke ret mange hvor uddannelsen bestemmer titlen på deres arbejde. Det gør der i mod deres stilling. Det modsiger jeg jo teknisk set helle...

torsdag, 28. maj 2009, 17:07

Smarte IT titler ?

Citeret Oprindeligt indlæg af Pinky uddannelsen bestemmer da ikke titlen i den virksomhed man arbejder i? Ikke nødvendigvis.... Men stillingen bestemmer som regel titlen og uddannelsen bestemmer som regel stillingen

torsdag, 28. maj 2009, 17:06

SV: Smarte IT titler ?

Citeret Oprindeligt indlæg af trixzion Hey.. Hvad kan man bruge som titel.. Istedet for salgs assistent ? Noget der lyder lidt smartere :=) Hvad skal du bruge det til? Hvis det er for at imponere damerne kan du lige så godt kalde dig direktør - den titel er ikke beskyttet. Hvis det er til dit CV tror jeg ikke der er noget at hente ved at opfinde en eller anden fancy titel... Dem der ansætter folk kender alle tricks´ne og kan ganske udemærket godt lure at du "bare" er sælger. Men hvis det betyde...

torsdag, 28. maj 2009, 11:17

Kraftige magneter

Citeret Oprindeligt indlæg af woyer I skal have tusinde tak. Keder -> Jeg skal til at bygge nogle nye højttalere. Smider magneterne i baflen, betrækker med 0.3cm ahorn finér, smider så nogle magneter i frontstoffet - og så skulle det gerne blive hængende. Okay.... Ja det er knap så ophidsende som hoverboards og tidsmaskiner... Men alligevel okay fedt Held og lykke med projektet... Ebay er i øvrigt også et bud. Der kan man købe ret billige magneter.

torsdag, 28. maj 2009, 10:46

Den første bøde og klip i kortet

Citeret Oprindeligt indlæg af keand Heh, det var sku da bad luck. Har stemt på det 2. kørekort. Har aldrig fået et klip. Da jeg var 18, skulle jeg fra Struer til Herning for mester. Han havde lige fået ny bil, en peugeot 307cc. Jeg fik lov at tage den nye bil, med betingelse om at jeg skulle være i herning inden klokken 11. På det tidspunkt var klokken omkring 10.20 så jeg havde lidt småtravlt. Kørte cirka halv 11, så kunne godt se at jeg skulle køre hurtigt. Turen gik fint, vil tro at jeg hold...

torsdag, 28. maj 2009, 10:43

SV: Kraftige magneter

Er jeg den eneste der er så nysgerrig at jeg gerne vil vide hvad magneterne skal bruges til? Jeg forestiller mig noget med en tidsmaskine i kælderen eller evt. et hoverboard

torsdag, 28. maj 2009, 10:40

SV: Den første bøde og klip i kortet

Første kørekort og ingen klip.... Har kun fået én bøde (blev bonget for at køre 58 hvor man måtte køre 50). Men det hænder da jeg "kommer" til at køre lidt for stærkt. Så jeg har ærligt talt kun hån til overs for dem der får både bøder og klip i samme rate som vi andre skifter undertøj. En ting er nemlig at man er så dum at køre for stærkt (som jeg selv må indrømme at være). En helt anden ting er at man er så snotdum, at man bliver taget for det og endda så tit at man får taget kortet.... Jeg ha...

torsdag, 28. maj 2009, 10:33

SV: kopier billeder til ens blog ?

Citeret Oprindeligt indlæg af NiEn hej, er det lovligt at kopier billeder fra feks apple, intel, nvidia produkter og bruge på ens egen blog / hjemme side ? Kun hvis apple, intel og nvidia tillader det

torsdag, 28. maj 2009, 07:18

Vaskebjørn bed penis af mand

Citeret Oprindeligt indlæg af baloo Troede sgu den tråd var død. Legender dør aldrig! I den forbindelse vil jeg lige opfordre til at ham gutten bliver tildelt årets Darwin-Award!

torsdag, 28. maj 2009, 07:16

Rå styrke.

Citeret Oprindeligt indlæg af Braindead Det eneste grund til at Ronnie Coleman ikke skulle kunne gøre det, er at han simpelthen vejer for meget kontra sine muskler. Styrke er det sidste manden mangler - 1T benpres, 225kg bænkpres, 180kg dumbbell bænkpress. Har lige tjekket ham på wikipedia - han er pænt vild! Men tilbage til emnet.... I princippet burde han vel være i stand til det...sådan du ved i princippet Når Coleman er i konkurrenceform er hans fedtprocent garanteret lige så lav, hvis ikke...

torsdag, 28. maj 2009, 04:36

Citat leg... play along..

Citeret Oprindeligt indlæg af vanto er det ikke dum dummere eller hvad den nu hedder med jim carrey?? edit må man citere serier??? Jo Dum og Dummere Tror godt man må citere serier.... Der står ihvertfald ikke noget om at man ikke må

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.