Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 31.

tirsdag, 25. oktober 2016, 17:31

Forfatter: chrbast

Kontor / Mid gamer PC

Hej Tweaker, Jeg har lige behov for lidt hjælp til at bedømme komponenterne på dette build. PC'en primært bruges til surf, kontor og lidt gaming af SimCity og måske Civilization 6. GIGA GA-B150-HD3P S1151 B150/ATX (GA-B150-HD3P) Intel Core i5 6500 tray Cryorig M9i Kingston ValueRAM DDR4-2133 DC - 8GB KVR21N15S8K2/8 x2 Fractal Design Define S Black Samsung 960 EVO 256 GB - M.2 NVMe Corsair RMx Series RM550x 550Watt (CP-9020090-EU) MSI GTX 750 OC 1GB - i overskud fra et andet build.

onsdag, 20. januar 2016, 16:31

Windows 10 Hjælp

Hej Min egen windows 10 installation fylder omkring de 19 GB, så kan du selv afgøre om det er meget eller lidt Og hvis du opgradere kan du vælge i mellem om du vil lade windows 7 filerne ligge, i tilfælde af at du inden for den første tid skulle få brug for at rulle windows 10 tilbage eller at lade windows 7 totalt slette under installationen af windows 10.

onsdag, 6. januar 2016, 21:03

Brændende varm efter 15-20min og lukker ned

Citeret fra "sorensen84" Tak for jeres svar, men tror det bliver en ny Kan I så anbefale en bærbar, som er rigtig billig, som bare skal bruges til at skrive på. Den må gerne kunne køre fuld hd til film også, men så bliver den nok meget dyrere? Synes det er svært at finde en, som passer. Måske I har nogle bud. Hvor stor må den maksimalt være eller hvor lille - sådan tommer mæssigt?

onsdag, 6. januar 2016, 11:35

Fejl-diagnosticering

Jeg ville nok ikke både have det ene og det andet som forbindelse til routeren, det kan give nogle sjove ting i forhold til ping på spil blandt andet. Det bedste er at vælge - tror jeg. En mulig forklaring på de udfald du oplever, kan måske være i forbindelse med at der anvendes en mikroovn i husstanden.

tirsdag, 5. januar 2016, 14:25

Fejl-diagnosticering

Dit problem med skærmen, lyder til at være relateret til grafikkortets driver - men for at finde ud af det, bliver du nok nødtil at teste med en anden skærm, eller at afinstallere driveren, der seneste er installeret Problemet med nettet det lyder som et hardware problem i mellem de to stik, du sætter i stikkontakterne - uden at du må hænge mig op på det. Det kan måske også være Ethernet-porten i enten routeren, zyxel-enhederne eller pc'en den er gal med. Et alternativ kunne være at få et netkor...

tirsdag, 5. januar 2016, 10:03

Første saml selv pc til gaming - hvad synes i?

Hvis du ikke skal bruge optisk drev, så vil jeg anbefale dig at tage et fractal design s i stedet for r5, da det er op til et par hundre billigere.

tirsdag, 23. juni 2015, 22:24

Saml selv pc - hvad kan gå galt?

Det vigtigste er nok at huske at du skal være jordet og helst slet ikke samle den på et gulvtæppe, da det danner statisk elektricitet når man går på det ellers som de andre siger, så er det lige ud af landevejen.

søndag, 7. juni 2015, 15:27

[LUKKET] Vind med be quiet! og Tweak.dk!

Jeg skal vinde denne be quiet! Straight Power 10 600 W fordi den skal være livlinen til mit kommende build der skal bringe mig ind på gaming fronten, efter et længere fraværd, fordi der kun har været budget til en laptop på SU'en!

tirsdag, 28. april 2015, 10:06

PC build.

Hvad skal du bruge maskinen til? Kun spil eller også videoredigering?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.