Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 197.

mandag, 4. maj 2009, 17:27

Forfatter: mondo

Hardware HD dekodning

"The requested URL /Media-Player-Classic-Home-Cinema- was not found on this server." ÆV Men det kan være Google vil være min ven *edit Måske det ville være ne god idé at bruge hele linket

mandag, 4. maj 2009, 16:54

Hardware HD dekodning

Jeg har forsøgt den afspiller før, men det er ikke lige lykkedes mig at finde den indstilling eller det codec den skal stå på for at få det til at virke? Hvad skal man ændre til hvad, og hvorhenne i indstillingerne ligger det?

mandag, 4. maj 2009, 16:14

Hardware HD dekodning

Jeg har fornylig sat et Radeon 3450 kort i mit medicenter da det havde problemer med at vise nogle HD film uden at hakke. Det er ældre hardware (AMD64 2ghz) så jeg vil gerne have at grafikkortet skal tage noget af læsset. Jeg kan bare ikke rigtigt få det til at fungere. Jeg kan ikke lige finde nogle indstillinger i Catalyst control centre der siger noget om det. Mediecentret kører Windows 7 build7000. Håber i kan hjælpe mig. Jeg gider ikke lige smide flere penge i systemet da det ikke bliver bru...

mandag, 29. september 2008, 18:58

TDC router og FTP

Jeg har forsøgt at forwarde alle porte. Jeg har også fulgt guiden på siden, men jeg får samme resultat..? Nogle der kan anbefale nogle andre ftp programmer der måske kan omgå problemet (jeg bryder mig ikke om Filezilla)

mandag, 29. september 2008, 17:12

TDC router og FTP

Hej Jeg har nogle problemer med at sætte en ftp server op over TDC's router. Det er en Netgear VCG824G, trådløs router. Jeg bruger programmet Bulletproof FTP server. Når jeg opretter en bruger konto kan jeg se at folk logger på, men hos dem går den bare i stå efter de har indtastet brugernavn og adgangskode. Over lan fungerer det problemfrit, så jeg antager at problemet er routeren. Når de logger på får jeg beskeden "x has entered passive mode" Jeg har forsøgt at forwarde port 20 og 21, alle por...

onsdag, 30. juli 2008, 23:36

arctic cooling

Jeg har også smidt en Accelero S1 på mit kort. Jeg har så sat de blæsere på man kan få til hvilet kører super godt. Selv ved 12v kan man ikke høre dem, og de holder kortet på ~37 grader idle og ~48 load (på en varm sommerdag) Det er super køling til super pris Eneste problem er at der ikke er køling med til kondensatorne, så hvis du oc'er kan man ikke skrue så højt op for shader frekvensen... (har også et Sparkle 8800gt)

onsdag, 19. marts 2008, 20:50

8800GT "full screen video"

Hm, nu er det lykkedes mig at få det til at virke, men jeg kan bare ikke få farver på. Jeg har et s-video colorfix-kabel da jeg har et ret gammelt fjernsyn. Med mit 7590gt var der ingen problemer med farverne, men nu kan jeg kun få farver på hvis jeg bruger rivatuner til at reloade forceware driverne. Problemet er bare at når jeg kører dualview fryser systemet og jeg kan kun resette? Any thoughts?

mandag, 17. marts 2008, 23:56

Damn, det er da dumt. Det var ellers en af de fedeste ting ved nVidias kort :/ Hm, det er da meget irriterende, men hvis det er eneste mulighed må jeg leve med det. tak for hjælpen

mandag, 17. marts 2008, 23:15

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af et Sparkle 8800GT. Det er også med den "sære køler" som beskrevet i en anden tråd. Jeg kommer fra et XFX 7950GT XXX, så det er et dejligt ydelsesboost. (får ca 12k i 3dmark06 uden oc) Mit problem er bare, at jeg ofte kører diverse videoer over på mit fjernsyn, med den funktion der hedder "full screen video", hvilket jeg syntes er genialt, eftersom man kan browse videre, og samtidig se det man nu har bestemt sig for på fjernsynet. Men denne funktion kan je...

lørdag, 1. marts 2008, 11:39

dplan.dk

Hey Vi er en gruppe nørder der holder et super netparty i påsken, nærmere bestemt 21-23 marts. Vi har masser af fede præmier, og ikke kun i almindelige konkurrencer. Det er måske et lidt anderledes party, men vi holder det for 12 år i år og regner med omkring 100+ deltagere. tjek dplan ud, og se om det er noget for jer *edit Jeg skulle måske lige sige at partiet afholdes i 4293 Dianalund

onsdag, 20. februar 2008, 19:16

Hvilke ram til OC

Jeg har et par af dem her Cell Shock 2gb Og de clocker ganske fortinligt. Så dem kan jeg varmt anbefale. De koster dog stadig lidt: Edbpriser

onsdag, 20. februar 2008, 14:57

Flotteste Kabinet

Jeg er ikke så meget til alt for flashy kabinetter med plexi låger og blinkende neonlys (kald mig bare konservativ : ) Jeg er derimod meget glad for Cooler Masters kabinetter fordi de har en høj kvalitet og deres design er oftest rigtigt flot, og relativt simpelt. Lian Li er også fede! Jeg havde tidligere et CM Stacker som jeg var rigtigt glad for, det fylder desværre alt for meget så jeg har skiftet til et CM Centurion 5. Hvis jeg skulle have noget andet, så er jeg vild med designet (også indve...

søndag, 10. februar 2008, 17:44

Hvilket micro atx bundkort??

Det kan jeg så heller ikke lige huske

søndag, 10. februar 2008, 17:30

Er 7600 GT (agp) overkill til min pc ?

Du kan oprette en forespørgsel inde under køb/salg forumet, der er helt sikker nogen som kan hjælpe dig der

søndag, 10. februar 2008, 17:12

Hvilken Thermalright køler ?

Jeg har selv en Ultima 90, og den er ganske tilstrækkelig til mig, men når der er så lille prisforskel ville jeg også gå efter den store, da den trods alt er bedre

søndag, 10. februar 2008, 17:01

Computeren er ikke noget problem da et 7600GT efterhånden er et lidt aldrende kort. Jeg kender ikke lige kravene til Fifa08, men et 7600GT er laaangt hurtigere end et mx440 Så uanset hvad du spiller burde der være en verden til forskel

søndag, 10. februar 2008, 16:45

Nej, der virker ganske passende. Det burde den sagtens kunne trække.

søndag, 10. februar 2008, 16:41

Hvilket micro atx bundkort??

Citeret Har kigget lidt på det her fra msi http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385037 Jeg har sat et tilsvarende i min svigermors comp, og det er en ganske lækkert board, men jeg har ikke leget med oc på det, for det er hun ikke så meget for

søndag, 10. februar 2008, 16:18

Desktop folder

Jeg har fundet ud af det nu Jeg tænkte mere på om der ikke var en indbygget funktion i windows hvor man kunne gøre det, men det er ligegyldigt nu...

lørdag, 9. februar 2008, 22:42

Desktop folder

Hej Jeg vil gerne flytte min desktop folder til en anden mappe (på et andet drev), men jeg kan ikke lige finde ud af hvordan jeg gør. Jeg har forsøgt windows help, men den hjælper mig slet ikke. Jeg kører XP Pro UK Nogen der ved hvordan?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.