Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

onsdag, 5. december 2007, 14:01

Forfatter: fookhar

Hvad er holdningen om dette?

Citeret Oprindeligt indlæg af Slacker En helt anden ting er at jeg ikke forstår hvorfor bands ikke har donationsmulighed på deres side. Så kunne folk da gøre det på den mde hvis de er til det. Men jeg tror faktisk ikke der er andre bands end radiohead der kunne gøre det på den her måde Hvorfor skulle andre bands ikke kunne gøre det?

lørdag, 23. september 2006, 14:00

Højeste crit ever!

Emnet er mere eller mindre ubrugeligt uden screenshots.

mandag, 11. september 2006, 23:16

TBC til Oktober?

Man kan ikke stole en skid på udgivelsesdatoerne på Blockbuster, EB Games, spilpriser.dk osv. De har jo ingen information, som vi ikke har og det er jo kun datoer, hvor de regner med at spillet kommer.

søndag, 3. september 2006, 21:45

Kunsten at spille WoW uden afhængighed?

Citeret Originally posted by købkøb Start din egen raid guild Så kan du stille og roligt starte med at få en stor nok guild til ZG/AQ20 og så MC osv... Det kræver ikke så meget tid i starten... Men kræver mere tid end normale spillere, når guilden kommer igang, så ikke ligefrem en særlig god ide, hvis man vil undgå at blive afhængig

søndag, 27. august 2006, 18:13

RE: Crossrealm Battlegrounds - YEAH!

Ret ligegyldigt hvad folk, som du har læst om, spillet eller snakket med, siger, du kan stadig ikke konkludere at det er sådan, udelukkende efter egen erfaring. På min server var der flere måneder, hvor Horde kun vandt AV et par gange i måneden. Det kommer udelukkende an på hvor gode hold, de forskellige servere har. Hvordan er horde overpowered?

søndag, 27. august 2006, 12:21

Crossrealm Battlegrounds - YEAH!

Der er over fem millioner WoW-abonnenter og så sidder du og skærer samtlige hordes og alliances over en kam, ret svært at tage seriøst.

torsdag, 24. august 2006, 20:57

RE: acc

Citeret Originally posted by Tls og nej man kan ikke ændre navn pa acc har forsøgt. Så fordi du har søgt, er det umuligt?

mandag, 21. august 2006, 22:06

Wow brugt er det muligt?

Citeret Originally posted by DKTiger Citeret Originally posted by fookhar Citeret Originally posted by DKTiger Citeret Originally posted by fookhar Citeret Originally posted by DXC Dumt man ikke kan skifte navn på account så. F.eks. hvis en fyr køber spillet brugt + account. Står det jo stadig i sælgers navn... Du kan jo godt ændre navn, adresse osv., hvilket derved gør at kontoen står i en andens navn. Du kan ændre adresse, tlf, osv. men hvordan vil du ændre dit navn? "If you would like to cha...

søndag, 20. august 2006, 21:20

Wow brugt er det muligt?

Citeret Originally posted by DKTiger Citeret Originally posted by fookhar Citeret Originally posted by DXC Dumt man ikke kan skifte navn på account så. F.eks. hvis en fyr køber spillet brugt + account. Står det jo stadig i sælgers navn... Du kan jo godt ændre navn, adresse osv., hvilket derved gør at kontoen står i en andens navn. Du kan ændre adresse, tlf, osv. men hvordan vil du ændre dit navn? "If you would like to change the name associated with the account, your country, or email address, ...

søndag, 20. august 2006, 16:19

Wow brugt er det muligt?

Citeret Originally posted by DXC Dumt man ikke kan skifte navn på account så. F.eks. hvis en fyr køber spillet brugt + account. Står det jo stadig i sælgers navn... Du kan jo godt ændre navn, adresse osv., hvilket derved gør at kontoen står i en andens navn.

lørdag, 19. august 2006, 14:38

Hvad tror du der skete d. 11/9/01 ?

Læs evt. også Dude Where's My Country, af Michael Moore, deri fremlægges meget af det samme som i Fahrenheit 911, med tonsvis af kildehenvisninger.

fredag, 18. august 2006, 22:34

Wow brugt er det muligt?

Citeret Originally posted by Fragman Citeret Originally posted by fookhar Suk, hvad med at folk rent faktisk undersøgte sagen før de begyndte at snakke om ting de ikke ved noget om? Man må GERNE sælge sin WoW-konto, sålænge alt med spillet, dvs. manual, cover, cder, kontoinformation osv., videregives til den nye ejer. Se afsnit "3. Ownership" her: http://wow-europe.com/en/legal/eula.html snakker ikke om spillet men om selve accounten. Og hvad så? Den må stadig godt sælges.

fredag, 18. august 2006, 18:38

Har folket set Superman Returns? *Mulige spoilers*

Citeret Originally posted by Maverick Efter at have brugt en mindre formue på at hive konen med til King Kong og efterfølgende middag, nægter jeg fandeme at se den film. Blev så skuffet over KK, at selv maden smagte dårligt. Så du vil aldrig se en film i biografen igen? Jeg kan ikke helt se hvad King Kong har med Superman Returns at gøre.

torsdag, 17. august 2006, 22:13

Wow brugt er det muligt?

Suk, hvad med at folk rent faktisk undersøgte sagen før de begyndte at snakke om ting de ikke ved noget om? Man må GERNE sælge sin WoW-konto, sålænge alt med spillet, dvs. manual, cover, cder, kontoinformation osv., videregives til den nye ejer. Se afsnit "3. Ownership" her: http://wow-europe.com/en/legal/eula.html

torsdag, 17. august 2006, 19:03

Har folket set Superman Returns? *Mulige spoilers*

Langt indlæg fra min blog, kan godt forstå, hvis i ikke gider læse det. Jeg havde glædet mig meget til den nye superhelte-film, Superman Returns. Håbede på en film lige så dyb som Batman Begins, hvor, jeg følte, man virkelig kom ind under huden på figuren Bruce Wayne, hvilket gjorde de efterfølgende kampe og begivenheder, langt mere interessante. Det var dog ikke tilfældet i Superman Returns. Det startede dog meget godt, sad med en fantastisk følelse i kroppen, da den legendariske temasang begyn...

tirsdag, 8. august 2006, 19:23

det der WTO program på tv2

Jeg så ikke det i Finland, men derimod deres foredrag i USA og Australien. De foredrag var sgu fede.

lørdag, 5. august 2006, 00:24

Lysblinkene i vinduerne kan lige så godt være alle mulige andre ting. Blinkene kom lige inden tårne(t/ne) faldt, og kunne sagtens have været noget elektricitet eller lignende som kortsluttede/eksploderede/whatever, fordi presset blev større, og større ovenfra. Derudover er det fuldstændig vanvittigt blindt at tro på de videoer. Det kunne jo fx sagtens være computerredigeret og i har ingen anelse om de ting der påståes rent faktisk er fakta eller kan bakkes op af fakta. Citeret Originally posted ...

tirsdag, 1. august 2006, 19:04

Citeret Originally posted by Bentzin Det sås jo tydeligt under "Tegninge -sagen". "DØD over Danmark, Norge, USA og andre lande" kunne dagligt ses på TV i alverdens lande i en periode ! Det var ikke kun en lille gruppe rabbiate og hjernedøde terrorister, der var på barrikaderne. Det var en ret stor del af den muslimske verden ! Visse steder i Koranen bliver vi jo også betegnet som vantro, som enten frivilligt skal konvertere til deres tro eller udryddes. Lidt firkantet udlægning - men dog sand !...

tirsdag, 1. august 2006, 18:58

Citeret Originally posted by FlexQ Bush havde en meget nær ven igennem en del år med efternavnet sadam, han havde sq en kammerat ved navn Bin laden. Så du mener Bush har aftalt med Bin Laden, at han skulle tage skylden? Tror du ikke Bin Laden ville få mere ud af det, hvis han offentliggjorde at USA havde bombet dem selv, eftersom Bin Laden hader USA, og Vesten, temmelig meget. Citeret FlexQ Ved at bombe wtc så tidligt om morgenen ville der være et minimalt tab, og stadig ville det ryste hele ve...

søndag, 30. juli 2006, 22:26

Vis os din hjemmeside!

Jeg har erstattet Mambo bloggen på fookhar.dk, med en fra Blogger.com. Den er utrolig let at konfigurere, med en smule HTML-viden, og har utrolig mange muligheder. Derudover sker der ikke noget ved at slette filerne på ens hjemmeside, for bloggen konfigureres via. Blogger.com, og bruger så FTP-adgang til at ligge siderne over på fookhar.dk, hvilket også betyder man kan flytte bloggen til en ny side på ingen tid. www.fookhar.dk

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.