Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 132.

søndag, 19. april 2015, 18:24

Forfatter: berchrker

V/S NY!! QNAP TS-869L Turbo NAS 0TB

SOLGT må gerne lukkes hvis nogen ved hvordan

onsdag, 15. april 2015, 11:42

det har du ret i, men jeg har fået den til en favorabel pris så vil hellere sælge den og gøre en anden glad højeste bud pt 3500 på hol.dk lukker auktionen søndag aften kl 20.00 dog udskydes lukningen med 30 minutter hvis der kommer bud mellem kl 19.00-20.00 søndag.

tirsdag, 14. april 2015, 13:38

Hej Alle jeg er så heldig at have en QNAP TS-869L Turbo NAS i overskud, da den nok er overkill til mit behov. den er sprit ny, stadig i kassen, kommer med kvittering og har kun været taget op for at se at alt var i kassen. jeg ved ikke rigtig om der er salg af den slags monstre her på sitet, så vi prøver. giv mig et bud på hvad i mener den er værd og hvis i vil købe den må i også gerne skrive det ved, så får jeg mig besluttet om jeg skal skille mig af med den, eller kalde den mit nye legetøj umi...

fredag, 5. december 2014, 17:24

S: ASUS NVIDIA GeForce GTX 680 2GB

hvor i landet befinder den sig? kan du linke til kortet?

torsdag, 19. januar 2012, 16:05

januar udsalg

racer cykel solgt til asahel tak for handlen

onsdag, 18. januar 2012, 13:18

januar udsalg

Citeret fra "asahel" det er helt ok, vi finder ud af det. skriv hvad du finder ud af i morgen jeg har fået en papkasse fra en cykelhandler, så jeg kan sende cyklen til dig du får lige en pm med detaljer #alle racer cyklen kaldes reserveret

tirsdag, 17. januar 2012, 19:46

januar udsalg

det lyder ok, men så bliver det først når jeg får min cykel hjem, eller før hvis jeg kan få en kasse hos cykel handleren... hvilket jeg undersøger imorgen

tirsdag, 17. januar 2012, 14:21

januar udsalg

Citeret fra "asahel" Jeg bor i KBH, så det skulle nok være forsendelse hvis det er. Det haster ikke, men jeg skal lige tjekke mine finanser inden jeg bider endegyldigt på. Skriver lidt senere. det er helt i orden, nu er den nyvasket og smurt og klar til afhentning/forsendelse, men intet haster den står ikke i vejen da den hænger på væggen i cykelskuret du siger bare til, men jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til at sælge i mellemtiden hvis der kommer et bud nye billeder http://peecee.dk/u...

tirsdag, 17. januar 2012, 12:52

januar udsalg

hvor i landet bor du?? jeg får en kasse at sende den i omkring d 15 februar fordi der ankommer min nye tri cykel så kan den sendes i dens kasse hvis det er ellers kan jeg bringe den mod jylland hvis det hjælper og hvis mere akut kan jeg gå til cykelhandleren og se om han har en kasse den kan sendes forsvarligt i

tirsdag, 17. januar 2012, 10:39

matsui 26" hd lcd tv

vi er i odense, men den kan komme med mod esbjerg langs e20 efter aftale der er budt 350pp på hol.dk lukker auktionen kl 20 i aften

mandag, 16. januar 2012, 18:44

matsui 26" hd lcd tv

højeste bud er 250

søndag, 15. januar 2012, 17:35

matsui 26" hd lcd tv

hej mit lcd tv fra ukendte matsui 26" trænger til et nyt hjem for forhåbentligt ikke bliver lossepladsen det er fra 2007, har ingen synlige ridser, hd tv (1080P), 1 hdmi udgang, desværre ingen mpeg2-4 tunere, så perfekt til børne værelset har en kasse at sende den i hvis det skulle blive relevant giv et bud nuværende højeste er 225 på hwt.dk

søndag, 15. januar 2012, 17:29

januar udsalg

Citeret fra "Dare_Devil" Øv, du er lige en uge for sent ude, ellers havde jeg gerne aftaget Trek'en aflever den gamle ved 14dages returret og gør os begge glade

lørdag, 14. januar 2012, 21:12

januar udsalg

støvfiltre er nu solgt

lørdag, 14. januar 2012, 14:33

januar udsalg

trek er 52cm, men er stor i størrelsen, jeg er 175 (burde skulle have 54-56) men passer den fint prisen skulle gerne ligge omkring 3000kr da den står i så god som ny stand, ny efterset hos cykelhandleren i odense. cyklens nypris incl dæk+fælge er ca 7500

fredag, 13. januar 2012, 23:20

januar udsalg

hvis der er noget på den fine liste der lyder lokkende, så sig endelig til og kom med et bud, alt befinder sig i odense og kan afhentes der eller langs e20 til esbjerg eller sendes mod betaling af porto. der er ingen faste priser så giv et bud og vi ser på sagen da jeg ikke aner hvordan man ligger billeder ind, må i få dem pr email Citybike Sco zero fra 2010 21 udvendige gear med shimano revoshift Rullebremse for +bag 26” punkterresistente dæk med kevlar+ 3mm plastik indlæg i dæk (det tætteste m...

tirsdag, 25. oktober 2011, 15:19

Sodium Lauryl Ether Sulphate til at lave en Lava Lampe..

http://www.bestsles.com/product.asp?gcli…CFcMXzQodvX2BMA hvor mange tønder skal du bruge

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.