Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 390.

lørdag, 15. august 2015, 08:48

Forfatter: Stormeren

Hjemmelavet microskop til en Note 4

Citeret fra "Mads Pedersen" Ville du evt. være interesseret i at lave en billedgennemgang og poste her på Tweak.dk? Behøver ikke at være noget vildt, bare lidt billeder og tekst I må gerne tage artiklen som den er, og lægge den op hvis I vil.

lørdag, 15. august 2015, 08:44

Hjemmelavet microskop til en Note 4

Hejsa Har lavet en lille guide over, hvordan man kan tage optikken fra et digitalkamera, til at lave en holder som kan omdanne ens mobil til et microskop. Måske I kan bruge den til noget? mvh Rasmus aka Stormeren http://rrc-designs.dk.linux4.atznet.dk/p…ems/mobiloptik/

onsdag, 1. juli 2015, 21:08

Hjemmelavet sandblæsningsboks

Hej moddere Jeg er kommet til at lave en sandblæsningsboks. Allerede da jeg startede med at casemodde for 15 år siden manglede jeg sådan en boks, så har et stykke tid godt kunne tænke mig muligheden for at kunne sandblæse kabinetdele og andre ting. Men sandblæsningskabiner er ret dyre og forholdsvis små. Derfor besluttede jeg mig for, at bygge min egen sandblæsningsboks, og satte følgende krav til min boks 1. Skal være lavet af primært restprodukter for at holde prisen nede 2. Skal være stor nok...

søndag, 31. august 2014, 20:58

En lille hyldest til Android. Hjemmelavet i træ og med lys

Citeret fra "MichaelH" Haha, HerrMansen :-P Så lærte De noget nyt ;-) Men igen... Sælger du den Android figur? Alt er vel til salg hvis prisen er den rigtige

søndag, 31. august 2014, 16:39

Citeret fra "Mario" Sælger du af det? Jeg synes ikke, det fremgår af hverken FB eller hjemmeside sælger som udgangspunkt ikke det jeg laver

søndag, 31. august 2014, 16:15

Citeret fra "Mario" Damn, det ser lækkert ud! Sådan én kunne jeg godt bruge herhjemme Citeret fra "Mario" EDIT: Jeg har lige snust lidt rundt på din FB side (https://www.facebook.com/pages/Stormeren/93343621961?fref=ts), og jeg må sige, at du er vanvittigt dygtig! Det ser skidegodt ud! Er det en hobbyting, eller noget du gør "for a living"? Citeret fra "Mario" Damn, det ser lækkert ud! Sådan én kunne jeg godt bruge herhjemme EDIT: Jeg har lige snust lidt rundt på din FB side (https://www.facebo...

søndag, 31. august 2014, 15:58

Citeret fra "Pinky" Du kan ikke linke til et billede hos dropbox det er desuden ikke et "rigtigt" billede link brug evt peecee.dk hmm, det fandt jeg ud af. Men det hele ligger i dropbox link

søndag, 31. august 2014, 15:51

Arbejder i en kommune hvor har man været så inkompetente, at udskifte alt windows hardware med Apple og give alle iPads som nyt arbejdsredskab. Det må jo selvfølgelig kalde på en modreaktion fra en Windows og Android tilhænger som undertegnet. Så her er min nye hjemmelavede maskot til min arbejdsplads, hvor jeg skal sidde og arbejde. Link til alle billederne #mce_temp_url#

torsdag, 30. januar 2014, 17:41

Software løsning på tilbage knap på iPad

Som Android bruger er det pænt irriterende at bruge en iPad, når man er vant til den tilbageknap som sidder ved siden af home rigtig meget, specielt når man surfer på dette. Kan man få en app som kan lægge en knap nederst i hjørnet af skærmen, sådan at man kan bruge en iPad på næsten samme måde som en Android hvad det angår, sådan at man ikke skal trykke alle mulige forskellige steder på skærmen alt efter hvad man nu har gang i, når man gerne vil tilbage til forrige side/funktion, men har et fas...

søndag, 15. december 2013, 10:51

Glowing Mushroom lampe

Hejsa Som stor tilhænger af Elder Scrolls Skyrim har jeg lavet mig inspirere til at lave lampe. Den er dog ikke en kopi af de normale blå glowing mushroom, men af en af de hvide svampe man tit ser nede i grotterne. Har brugt otte RGB dioder med indbygget farveskifterchip på. Jeg har så ladet den få strøm fra en USB port, så den kan stå ved siden af computeren når jeg spiller Skyrim Her et link så I kan se effekten. Jeg får ihvertfald lyst til at bruge dette lys i min computer i fremtiden. http:/...

fredag, 6. december 2013, 21:46

Android på en iPad

Hejsa Vi skal snart have Apple som det nye arbejdsredskab på mit arbejde, og det stinker lidt hvis man er passioneret Android og Windows mand som jeg. En MacBook pro kan man jo formaterer og lægge Win 7/8 på, så det er ikke noget problem, men det er det med iPad'en. Har I erfaring med eller set nogen guides til hvordan man kan lægge Android på en iPad. Har ikke haft held med at finde andet end Android themes indtil videre.

tirsdag, 29. oktober 2013, 22:27

Plexiglas guides

hehe, den var god Citeret fra "Fragman" Citeret fra "Stormeren" Citeret fra "Thy-laser" thums up for det gode stk arbejde skal helt sikkert prøve den med acetonen i mit firma Mange tak. Bare husk at Acetone er organisk opløsende, og derfor opløser hjerneceller. Gør det enten udenfor eller under god udluftning. ellers ved du hvorfor de kommende svar er lidt korte m8

onsdag, 18. september 2013, 20:38

Plexiglas guides

Citeret fra "Thy-laser" thums up for det gode stk arbejde skal helt sikkert prøve den med acetonen i mit firma Mange tak. Bare husk at Acetone er organisk opløsende, og derfor opløser hjerneceller. Gør det enten udenfor eller under god udluftning.

tirsdag, 23. april 2013, 12:35

Forudser dyster fremtid for Apple

Tilbage i efterårsferien 2012 spåede jeg, at Apple inden 2020 kun ville være en 1/4 værd af den værdi de var på deres højeste punkt i 2012. Årsagen til dette er, at salget af ipods går tilbage pga. udbredelsen af smartphones, de har tabt smartphone markedet, er i gang med at tabe tablet markedet og på computer markedet har de altid kun været et niche produkt. Med den fart deres aktie går ned af nu, så sker det måske allerede i 2014.....vildt

søndag, 3. marts 2013, 09:53

Hvordan fastgøres akrylplader til kabinettet?

Du kan ud over tape også lime eller popnitte dem på. Hvis du vælger lim, så brug tokomponent epoxylim. Ellers kan du nitte dem fast. Lav lavede for nogle år siden denne guide, hvor du kan se hvordan man kan bruge nitter, hvis du vælger denne løsning. http://www.rrc-designs.dk/article_view.php?id=97

søndag, 3. marts 2013, 09:13

Plexiglas guides

Hejsa Casemoddere Jeg har lavet to guides omkring hvordan man limer plexiglas, samt hvordan kan lave sin egen plexiglasbøjer. http://www.rrc-designs.dk/article_view.php?id=163 http://www.rrc-designs.dk/article_view.php?id=165 Håber I kan bruge dem. Hilsen Stormeren

fredag, 7. september 2012, 17:04

Hjælp til lyddæmpning

Hejsa Jeg har lavet en artikel for et par uger siden, omkring hvilke materialer man kan bruge til lyddæmpning, samt hvor effektive de er. Men så jeg at Mona havde oprettet en tråd om hvor effektiv plexiglas er til lyddæmpning, så nu får I svaret her. http://www.rrc-designs.dk/article_view.php?id=161 Mvh Stormeren

onsdag, 29. december 2010, 10:46

Projekt sneSTORMEREN

Citeret Oprindeligt indlæg af dwmc sidder man ikke lige højt nok på den der? men fedt at se at det virker.. Jo lidt måske. Men det skyldes det er en cykel jeg har brugt som udgangspunkt. Skulle jeg lave den selv helt fra bunden af, ville jeg også prøve og lægge tyngdepunktet lidt lavere.

tirsdag, 28. december 2010, 22:18

Projekt sneSTORMEREN

Citeret Oprindeligt indlæg af madz Ser fedt ud,men fodhvilerne bør laves om,du mister noget balancestyring ved at ha dem så langt fremme,ville placere dem ca over boxen,og gøre dem lidt smallere.Et rizerstyr evt med lidt kortere frempind kunne også hjælpe på kontrollen Jeg synes nu det hele sidder fint. Kun styret ville jeg gerne have haft lidt højere. Men fodhvileren sidder som den gør, da det er sat der i forhold til fodbremsen. Ville ikke efter min mening være optimalt at sætte den under bok...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.