Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 10. juli 2017, 15:32

Forfatter: engel

Gamle Tweak.dk brugere

Jeg har vist også været her et par dage eller tre. Dato for registrering onsdag, 19. marts 2003, 17:15 Jeg poster ikke meget længere, men læser stadigvæk altid med hvor jeg kan.

mandag, 24. oktober 2016, 14:52

S: ASUS GeForce GTX 770 OC 2GB (inkl. original emballage)

Hej Da jeg har bestilt nyt grafikkort, sælger jeg hermed mit ASUS GeForce GTX 770 OC 2GB kort. Kortet er i perfekt stand har ikke tidligere været clocket. Kortet er fra februar '14, og der medfølger selvfølgelig al original emballage samt kvittering hvis denne ønskes. Link til kortet: https://www.asus.com/dk/Graphics-Cards/GTX770DC2OC2GD5/ Det befinder sig i 6430 Nordborg, og kan afhentes her hvis ønsket. Ellers sender jeg selvfølgelig gerne på købers regning. HBO: 600 kr Ring/sms gerne på tlf 3...

mandag, 10. oktober 2016, 11:31

iPhone 7

Citeret fra "puma99dk|" Citeret fra "bauner" Jeg overvejer det da, men min 6´er fungere ganske glimrende, så jeg har lidt svært ved at retfærdiggøre en ny - desværre. Jeg går os lidt med tanken om at få en 7 Plus og har en 6 Plus nu, tror det som vil gavne mest er mere ram i smartphonen til tider er den 1gb som er i min 6 Plus lige lidt nok af og til og boosted fra 6 Plus til 6s Plus ved bla. unlocked via touch id er meget hurtigere så tror bla. at 7 Plus er endnu hurtigere. Min 7 Plus er mærkb...

mandag, 26. september 2016, 14:23

iPhone 7

Citeret fra "ShoutingSeeker" Det eneste, der sådan rigtigt skulle være en opgradering til det bedre, er kameraet. Og så meget bedre er kameraet ikke engang, i forhold til 6S og 6S Plus. Jeg har hentet en 7 Plus i fredags, og der er ikke den store forskel på kameraet. Bevares, det er en anelse mere lysstærkt og der er muligheden for 2x zoom (ej digitalt), men det er også snart dét.

tirsdag, 3. maj 2016, 12:15

Hvad laver I når I ikke gamer?

Jeg er ansat som webudvikler/social media tovholder i en stor virksomhed, og har min egen freelancevirksomhed ved siden af hvor jeg tilbyder både webudvikling, design og konsulentbistand ifm digital markedsføring. Derudover styrketræner jeg, kører MTB samt et væld af andre ting. Så jeg kan i perioder godt tænke mig lidt flere timer i døgnet.

torsdag, 12. februar 2015, 10:31

Ny Raspberry Pi 2

Citeret fra "NearBy?" Jeg har kigget meget på den, men synes den 1GB ram er lidt i underkanten.. Men glæder mig til at se hvordan den yder med en 1080 film og Streaming.. Jeg skal udelukkende bruge dem som Streaming og afspiller - så er lidt spændt Som SpRoX skriver, så skal du ikke være bange for at den har 1GB RAM. De gamle med 512MB kan fint afvikle og streame 1080p.

tirsdag, 10. februar 2015, 12:53

Ny Raspberry Pi 2

Jeg skal have en så snart jeg kan se den udgave af Windows 10 den kan afvikle. Hvis det ligner normalt Windows, så er det en no-brainer. Hvis det derimod er noget klamp så man er lige så godt tjent med OpenELEC eller lignende, så springer jeg i stedet over.

mandag, 29. september 2014, 12:14

iPhone 6 eller iPhone Plus?

Citeret fra "Bubbi" Jeg er også overbevist om at det bliver det samme. Det er jo stadig aluminium bagsiden er lavet af. Derfor vil jeg råde mange til at få et cover. Apples egne covers er meget tynde, og giver på ingen måde en stor og klumpet fornemmelse. Jeg har selv købt det mørkeblå lædder cover. En anden ting rigtig godt kan lide ved de covers er at de stikker et par millimeter ud over skærmen. Derfor vil telefonen ikke ligge direkte på skærmen hvis man ligger den med skærmen ned af. Ødelæg...

lørdag, 27. september 2014, 16:50

Citeret fra "Pollux" Tror I den klarer sig bedre uden cover denne gang ? (mht. ridser osv.) Jeg tror det bliver noget af det samme igen, materialet er jo det samme.

fredag, 26. september 2014, 12:59

Jeg hentede min 6'er i morges. Sad i kø fra 5.30 til 7.30, og gik ind som den første til at få deres eneste 64GB Space Gray iPhone 6. Hold nu op hvor er finishen bare lækker med de rundede kanter på skærmen.

mandag, 22. september 2014, 10:50

Enig med Bubbi, det er hamrende ærgeligt at der er den forskel på 6 og 6 Plus med blandt andet kamera og batteri (og desværre flere andre funktioner). Jeg ville rigtig gerne have modellen med det bedste kamera det er en af de ting jeg bruger min telefon mest til, men omvendt så bruger jeg den også under løb/træning hvor den store 6 Plus vil blive alt for stor og tung at have med. Så jeg ender nok med 6'eren da den er noget lettere at have med rundt, og så må jeg tage en lille powerbank med de få...

tirsdag, 18. marts 2014, 12:24

Problemer med Windows 8 og 8.1

Personligt har jeg kørt med 8 siden den ramte RTM, og ditto med 8.1. Begge har været installeret på 2 maskiner, og har absolut ingen problemer haft. Ærgeligt med de problemer du/I oplever.

lørdag, 8. marts 2014, 11:51

Smiler SKATTE far til Jer i år

Så kan de endelige opgørelser hentes. Min passede, så det passer mig glimrende.

onsdag, 5. marts 2014, 12:37

Smiler SKATTE far til Jer i år

Foreløbig siger den cirka 10k retur

onsdag, 5. februar 2014, 12:59

Ny gaming computer - findes der bedre til prisen?

Citeret fra "Sakkura" I så fald virker det system rigtig fornuftigt. Afhængig af hvilken version har Corsair CX600 enten 40 eller 46 ampere på 12V-linjen, som er det der virkelig betyder noget. XFX Core Edition 550W har 44 ampere på 12V-linjen, så det er ikke fordi Corsair CX600 reelt kan levere nævneværdigt mere strøm. Begge strømforsyninger er rigeligt store til det system. Cool, tak. Valget faldt på en CX600M da den kunne købes sammen med de resterende dele til stort set samme pris som tilsv...

mandag, 3. februar 2014, 09:17

Citeret fra "Sakkura" Du kan spare nogle penge med en Core i5, en Core i7 gør i langt de fleste spil ingen forskel. 16 GB RAM er ikke umiddelbart en fordel, men det kan måske godt være det bliver det i løbet af det kommende år eller to. Grafikkortet er fint nok. Du kunne evt. spare en lille smule med et Radeon R9 280X, der er ca. lige så hurtigt. Alternativt kunne du betale noget ekstra for et Radeon R9 290 (med en god køler, f.eks. Sapphire R9 290 Tri-X). Men det burde ikke være nødvendigt hvi...

søndag, 2. februar 2014, 21:21

Hej Jeg er ved at finde delene til en ny gaming computer, da jeg efterhånden er træt af at min laptop ikke længere kan trække nogle spil. jeg er gået ud fra et budget på cirka 7000kr, og har fundet følgende: Corsair Carbide 500R - Black 776,00 kr Corsair CX600 V2 - 600W PSU 495,00 kr Crucial Ballistix SP DDR3-1600 DC - 16GB 1.027,00 kr ASUS GeForce GTX 770 OC - 2GB GDDR5 2.276,00 kr Intel Core i7-4770 Haswell - Box 2.075,00 kr ASUS H87M-E (C2) - Haswell 636,00 kr I alt = 7285 kr Jeg har harddisk...

torsdag, 18. april 2013, 12:15

Spørgeskema, Fagprøve.

Done Held og lykke med prøven.

tirsdag, 23. oktober 2012, 12:21

hvad bruger i af cms ?

Wordpress får også de varmeste anbefalinger herfra. Jeg har selv brugt det i rigtig, rigtig mange år på min egen personlige side (se den via min signatur), og opsat adskillige andre sider løbende med det også. Wordpress' framework er faktisk ikke særlig svært at gå til, hvis du vil gå skridtet videre end bare at style et tema.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.