Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 43.

fredag, 19. august 2011, 14:37

Forfatter: Foton

Skal det være muligt at købe og sælge online accounts på Tweak.dk?

Nej synes ikke der skal være et forum til det. Mange har solgt deres account i diverse spil, og senere fortrudt, og meldt det til GMs, som så i nogle tilfælde har givet den tilbage til dem. Dvs de har fået penge for deres account, og fået den account tilbage. Ved godt langt fra alle ville gøre det, men nogle vil, og ærligt, hvis du gerne vil spille et spil, køb det, start fra bunden, så lærer du det også meget bedre at kende, samt dine characters abilitys. Folk køber kun accounts fordi de er for...

fredag, 13. maj 2011, 17:53

SV: Allods Online

Jeg har prøvet det, kan ikke huske hvad det var jeg rollede, men flot spil, dog kunne jeg ikke connecte til det ret ofte, samt jeg skulle køre manuel DNS for at kunne spille det. kom vist aldrig videre end lvl 8-10. Og så hut jeg visker var der noget med at jeg lige pludselig skulle betale for at lvle up, det fik mig til at quitte. Jeg ledte efter et gratis og fornøjeligt MMO hygge spil, hvilket det også lignede i starten. Hvis tingene har ændret sig kunne jeg evt finde på at prøve igen.

fredag, 13. maj 2011, 16:31

Sacred 2 Loading Crash

Hejsa folkens.. sad og læste om at sacred 3 er under udvikling, så tænkte jeg ville starte lidt sacred 2 igen. MEN både før og efter update (ikke expansions, kun regulære updates) lige så snart jeg har startet spillet op, kommer den og viser hvad hardware jeg har, samt smider en random joke, og derefter crasher spillet. Jeg kører Win 7 fuldt opdateret, og resten af mit hardware kan sagtens trække det, da jeg har spillet det før. Nogen der har en ide, eller lignende problemer? Windows fejl info: ...

fredag, 31. december 2010, 16:51

Creative Fatal1ty Gaming Headset MK II ISSUES...

Hej jeg sad og ledte efter et godt nyt headset her op til jul og efter anmeldelsen af dette Headset fra tweaks side ønskede jeg mig dette "Creative Fatal1ty Gaming Headset MK II " og fik det. Prøvede det juleaften, spillede fantastisk, og har brugt det hver dag siden, men jeg skulle ikke længere end til den 26. december før jeg fik problemer. Lige pludselig cutter lyden i venstre side, og jeg kan ikke få den tilbage. Jeg har prøvet det samme nu på 3 forskellige problemer, det lader som om at det...

onsdag, 15. december 2010, 21:37

Vi smider en RIFT VIP kode på højkant

Hvaa mangler vi egentlig ikke en trækning?? skulle da have været fredag d. 10 dec... og den 17.

lørdag, 11. december 2010, 00:22

Skør Ide, Need Help !!

Jaa interessant.. Hvis det virker og der ikke dannes kondens ville det jo være genialt, sad og kiggede lidt efter asetek´s tower køler de lavede for nogle år tilbage, men de henvender sig desværre ikke til almindelige mennesker ret meget idag. Men det var sådan en seperat pumpe ting der kunne smide koldt tørt luft ind i en server rack, men så vidt jeg husker også bruger til en gamer comp. Så det her var nu for at lave min egen udgave. Kan altid sætte filtre i for at tage evt regn dråber, og ande...

torsdag, 9. december 2010, 17:42

Skør Ide, Need Help !!

Der var da lidt at tænke over.. Ja ved godt man skal fandme passe på med kondens, det har jeg heller ikke lyst til at få i mit kabinet, for så er der noget der siger Pooof før eller senere. Ved max load bliver det ca 93-94 grader, når blæseren kører ved 85%, den larmer af H til når den kommer igang. Problemet lige nu er at jeg har et meget lille værelse, og her bliver hurtigt VARMT så enten skal vinduet stå åbent hele tiden, eller også skal jeg have fundet en anden måde at få tilføjet lidt ekstr...

onsdag, 8. december 2010, 22:15

Skør Ide, Need Help !!

sad og overvejede nu her hvor der er så skide koldt og mit grafikkort har det varmt herinde, om man kunne rigge en slags pumpe eller noget til, så man kan blæse kold luft ind i kabinettet frem for at have vinduet åbent på vid gab. Ideen går lidt sådan her: Jeg har dette kabinet "Thermaltake Spedo VI90001W2Z Sort Alu" så tænkte at rigge en slange eller noget til den store kabinet køler, slangen skal så gå til en pumpe/suger ting som står så den har adgang til "koldt" frisk luft udefra. Pumpen (la...

onsdag, 8. december 2010, 22:03

hehe ja kan du selvfølgelig Men tænkte de andre i LAN nok ville blive trætte af du gamede det hele tiden i know, sorry.

onsdag, 8. december 2010, 20:55

Hehe læs lidt på deres Beta forums, der er mange der har døjet med at FPS dalede efter lidt tid, eller konsistent haft lav FPs. Det har bare ikke været tilfældet ved mig. Det har kørt super fint, som jeg også har postet på beta forums. Prøv i samme res som mig og så se hvad der sker. Sucks med dit LAN og beta weekend Og mener ikke det 5870 yder lige så godt som et 295. Så skal du vist op i 5970, jeg kan selvfølgelig tage fejl.

onsdag, 8. december 2010, 17:04

Citeret Oprindeligt indlæg af X3N4T3 Citeret Oprindeligt indlæg af Foton Grafikken er ualmindelig god i spillet, masser af nice effekter, du kan se rigtig langt, og bank alt i max ser det fandme flot ud. Det vil understøtte DX11 når det udkommer i Marts 2011 (det er officiel release date indtil videre), og det jeg nåede at spille var der ikke rigtig nogle store bugs. hvert i fald ikke for mig. En lille kommetar til det.. Du kan vel ikke sætte ALT i max ? Min stationær kan køre det på medium ca....

tirsdag, 7. december 2010, 17:16

yay jeg fik random inv til denne weekends Beta event, så fik da prøvet spillet. Virker sq ret nice, lader til at det kunne jeg helt sikkert blive hooked på.. Ja på en del områder ligner det WoW, men de random RIFTs der åbner sig er sq fede Grafikken er ualmindelig god i spillet, masser af nice effekter, du kan se rigtig langt, og bank alt i max ser det fandme flot ud. Det vil understøtte DX11 når det udkommer i Marts 2011 (det er officiel release date indtil videre), og det jeg nåede at spille v...

søndag, 5. december 2010, 18:34

Hvilket GTX 460??

okay fantastiske gode svar indtil videre. Lyder til at der er nogen der er lidt MSI gale Men det er da fair nok. Ja køling er vigtigt, noget jeg også priotere meget højt i mit system, desværre er mit gtx295 en djævel til at blive varm. Tja hvis det er det om det, må jeg jo se om jeg kan lære at lege lidt med OC. Det var godt nok aldrig planen fra start af, men skal da prøves så. Ellers smid endelig flere indlæg.

lørdag, 4. december 2010, 16:18

Hvilket GTX 460??

Renegger, den MSI Version du snakker om med den twinfrozr køler, er det den der hedder HAWK? Den har nemlig Dual Køler, og så er der Cyclone som har 1 KÆMPE køler på.

lørdag, 4. december 2010, 13:25

Hvilket GTX 460??

Hej alle i tweakere, nu sidder jeg endelig og skal opgradere min comp lidt, og som jeg har skrevet i et tidligere indlæg var planen 2x GTX 460 i SLI og så bruge mit GTX295 til PhysX alene. Jeg synes virkelig jeg har læst test, reviews, osv på stort set alle, både her på tweak, men også hos "fjenden" Jeg er ikke ude efter et standard kort, jeg vil foretrække et der er Factory OC, da jeg ikke selv clocker. Men spørgsmålet er så, hvilket af de kort der er på gaden er hurtigst? Jeg gamer i 1680x1050...

fredag, 3. december 2010, 19:34

Oohh nice, sad og prøvede at finde ud af hvor pokker man kunne få en beta key fra. Har oprettet sccount, og RIFT ser sq da for fedt ud. Nice grafik, og at der er random events Weee. Så håber da jeg har en chance, selv om den nok er lille. Vinder jeg ikke så tillykke til den heldige vinder. Peace

tirsdag, 31. august 2010, 14:36

Sli og Crossfire og andre spørgsmål...

Meget er sagt her så jeg nøjes med at kommentere grafikkort delen. Gainward 460 GLH er et suverænt godt kort, ikke specielt dyrt, og hvis du vælger intel og senere sli rykker det rigtig godt igennem. Der ligger en rigtig god test af det på Tweaktown.com tag og kig på den, se hvad kortet kan. http://www.tweaktown.com/reviews/3450/ga…_sli/index.html Der ligger også en test hvor de har OC det. Pøj Pøj

tirsdag, 31. august 2010, 14:29

Hjælp til Kabinet og harddisk

Coolermaster kabinettet ser fint ud, de laver generelt gode kabinetter til fornuftige penge så det ville jeg gå efter. Hvad angår harddiske, seagate har også lavet nogle rigtige gode harddiske, dog kender jeg ikke deres hi-performance serie, men hvis du skal have en hurtig harddisk og det ikke skal være en SSD vil jeg foreslå en WD Velociraptor 36 GB (hvis kun til windows) så kører det så godt som det kan. Stort set kun SSD er bedre.

tirsdag, 31. august 2010, 14:25

Nyt GFX, GTX 460

Hvis du vil have et gtx 460 vil jeg foreslå du går efter deres Gainward GLH (goes like hell) edition. Det koster det samme, virker med msi afterburner, og yder fantastisk.

tirsdag, 31. august 2010, 14:14

SV: Hjælp til Kabinet og harddisk

Du får ikke ret meget godt kabinet til 500 kr. jeg synes du skal overveje det pris niveau hvis dette er muligt. Hvad angår harddisk hvis det er til windows, så overvej en Velocirapter (Vestern Digital) eller prøv at kigge på de nye SSD harddiske. De er forholdsvis dyre, så en 36GB velociraptor kunne være et godt alternativ. Held og lykke med det.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.