Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

tirsdag, 16. februar 2016, 22:14

Forfatter: Carlsen

Leder efter et godt gammeldags RPG spil

Klart Fallout 1 eller 2, hold kæft dem har jeg brugt mange timer på i tidernes morgen

onsdag, 19. august 2015, 06:37

Maskine død

Det var strømforsyningen

mandag, 3. august 2015, 07:18

Maskine død

Kabler er OK - alletiders at kunne teste PSU'en, det prøver jeg i aften. Tak for tippet

søndag, 2. august 2015, 22:52

Maskine død

Hej Tweak, Jeg købte for et lille år siden en brugt desktop computer, som er helt død. Har ikke de nøjagtige specs i hovedet, men det er noget i den retning her: 2600K CPU, ASUS P8(something) PRO MB, 8GB RAM, CORSAIR 750W PSU, NVIDIA 580GTX I går aftes skulle jeg starte den op, men absolut intet skete. Normalt er der to LEDs på bundkortet - den ene rød, den anden grøn - de lyser -altid- så længe der er strøm på, uanset om maskinen er slukket, på standby eller kører. Der er heller ikke liv i dem....

torsdag, 5. marts 2015, 11:48

2A USB lader

Hej, Jeg leder efter en god 2A USB lader, er der nogle her der har en anbefaling? Den skal primært lade om natten, så jeg ikke specielt vild med en 'alternativ' kinesisk lader fra eks. Fasttech, som hverken er CE godkendt eller noget som helst - selvom det er fristende.

onsdag, 18. februar 2015, 11:25

K: 2 stk Vandkølehoveder til GTX 580

Hej, Jeg er interesseret i 2 stk vandkølehoveder til GTX 580 kort. Gerne hel-dækkende, men ikke et krav.

torsdag, 12. februar 2015, 11:24

Skærmbeskyttelse - er det noget værd?

Vi har en 3 år gammel iPad som ungerne primært har brugt. Den har et skærmcover der blev købt til den i sin tid, samt et lettere vulgært kæmpestort lyserødt polueuretan cover - og tro mig, den har været igennem lidt af hvert. Havde den ude af alt beskyttelsesgrejet for et par måneder siden for at give den en grundig rengøring (hvilket jeg fortrød jeg ikke gjorde oftere, føj) og den ser simpelthen ud som ny. Derudover tvivler jeg på at den havde fungeret overhovedet, hvis det ikke havde været for...

torsdag, 5. februar 2015, 08:45

Anbefaling af 120mm blæsere, samt forhandler

Hej Lars, Tak for det - ja det var lidt dovent ikke selv at kigge efter - tror jeg snupper 2 stk af denne her: http://www.coolerkit.dk/shop/noctua-nf-s12a-uln-4413p.html Meget fikst at Y-deler og det hele følger med.

torsdag, 5. februar 2015, 08:34

Anbefaling af 120mm blæsere, samt forhandler

Hej folkens, Jeg har et Fractal case som jeg gerne vil have monteret to ekstra 120mm blæsere i. Det er et krav at de er relativt støjsvage (omkring 17dB) og for guds skyld ingen LED lys. Synes jeg kan huske at Papst blæsere var 'the shit' da jeg gjorde en del i computere i sin tid, men meget kan jo have ændret sig. Har I nogle anbefalinger? Hvis I kan anbefale en god forhandler til blæsere, kabler osv. ville det også være alletiders. Takker.

lørdag, 20. december 2014, 14:30

Grand Theft Auto 5 ved at være klar til PC

Det bliver sgu lækkert! Ser frem til at prøve det i første-person.

lørdag, 20. december 2014, 14:27

SLI?

Tak for svarene. Det lyder da til at SLI godt kan være noget bøvl. Umiddelbart så jeg det som en relativt billig opgradering. Et 580GTX går for 800kr brugt (sikkert 700kr handlet) - hvorimod et 970GTX står i 2700kr. Jeg følger klart argumenterne mht. strømforbrug, men synes stadig det gav mening at få noget lignende 70% (et fjernt fanget bud) ydelsesforbedring på grafiksiden for 800kr. Men hvis SLI ofte ikke er ordentligt understøttet, så er det sgu nok ikke den optimale løsning

fredag, 19. december 2014, 23:48

SLUT: Mini-julekonkurrence på Tweak.dk!

Det skal jeg da fordi jeg for første gang i snart fem år har fået en stationær maskine igen og mangler en fan-styring!

fredag, 19. december 2014, 23:34

Vind masser af præmier i vores 4. advent julekonkurrence 2014

Det var sidste år, hvor min ældste datter (12 år) spontant kaster op sig lige som vi har sat os til bordet. Efter hun er kommet sig og har lagt sig på sofaen (vi sidder stadig og spiser) sker det samme pludselig for den mindste datter (som er 2) hvorefter vi snart ikke ved om vi skal grine eller græde - men det blev en kanon juleaften.

fredag, 19. december 2014, 23:25

SLI?

Halløj folkens, Jeg var et tidligere fast inventar på sitet her, indtil min behov mht. computere ændrede sig og interessen for selve hardwaren døde ud. Computerspil foregik på konsol istedet og min gamle stationære maskine blev bygget om til et mediecenter, som senere blev afløst af et Apple TV. Sådan er livet vel. Konsollen er nu også blevet pensioneret og jeg fik lyst til at købe en stationær maskine igen til at spille lidt på i ny og næ, lave CAD arbejde og alt det andet man nu ellers bruger ...

mandag, 27. april 2009, 15:17

S: Garmin eTrex (Håndholdt GPS)

Citeret Oprindeligt indlæg af Fragman hmmm er det kun til at cache gps kordinater eller er der noget navigations software i den ??? ville være perfekt til at montere på scooter eller mc til længere ture. Den kan desværre ikke bruges til navigering på veje, sorry.

mandag, 27. april 2009, 14:50

Citeret Oprindeligt indlæg af hfriis hvor mange satelitter kan den kommunikere og med hvilken præcision kan den angive position, og der nogle tilslutningsmuligheder? usb bluetooth, så man kan lægge koordinater ruter ind osv... http://www.garmin.dk/products/specifications/3/40

torsdag, 23. april 2009, 14:27

Halløj, Har en Garmin eTrex håndholdt GPS til salg. Helt perfekt (og billig) til f.eks. geocaching. Den fungerer upåklageligt, der medfølger manualer og et sæt AA batterier Nypris er 700kr. HBO 350kr.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.