Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

fredag, 30. juni 2017, 13:08

Forfatter: Pyro22

Gamle Tweak.dk brugere

Hvor kan man se hvornår man har oprettet sig selv henne? fandt det: mandag, 17. maj 2004, 21:07 meget sjovt. Jeg have oprettet mig for lang lang lang tid siden og har arbejdet i udlandet i meget lang tid, fik nyt job og stødte på tweak.dk og så en tråd hvor jeg ville hjælpe en eller anden, oktober sidste år. Forsøgte at logge ind og så at jeg havde en bruger, logget ind og har tjekket siden ud hver dag lige siden, synes dog godt der er kan være lidt "tomt" på forummet engang i mellem. fun-fact: ...

torsdag, 15. juni 2017, 09:11

K: Wolfenstein new order (Steam Gift)

Hej ved ikke om du kan bruge dette? Oneplay 70kr her

torsdag, 1. september 2016, 14:13

Vind med Tweak.dk - MSI og Ubisoft

1. Airflow Control Technology 2. 22%

torsdag, 15. oktober 2015, 09:14

Alternativt kabel modem til Yousee

Citeret fra "beamer" Hvad mener du med låst kabel modem. Du kan slå routeren fra (i yousees leverede), og tilkoble din egen router. Ja, på edbpriser.dk under modem og kabelmodem, finder man ikke noget brugbart modem. Mange af de funktioner der normalt er i dette modem er ikke tilgængelige for den normale bruger, prøv at slå dit modem op på netgear

torsdag, 15. oktober 2015, 09:01

Alternativt kabel modem til Yousee

Hej Jeg ville høre om nogle af jer ved hvor man kan købe et godt alternativ til YouSee´s kable modem? Jeg har fundet nogle forskellige modeller på nettet men det ser ud til at disse ikke bliver forhandlet i Danmark eller kan ikke skaffes af komplett, Dustin selvom de forhandler dem. Jeg har hørt kundeservice. FRITZ!Box 6490 Cable FRITZ!Box 6360 Cable AC1900 - Nighthawk Cable Modem Router AC1750 - WiFi Cable Modem Router Er der nogle her som ved hvor man måske kan købe et ordenligt kable modem so...

lørdag, 29. november 2014, 19:57

Black Friday

Citeret fra "jesper101996" Så fik jeg købt mig en Shield Tablet :-) Lækkert tilbud https://www.komplett.dk/nvidia-shield-tablet-8-32gb/820764 Hvad skulle du gi?

fredag, 28. november 2014, 12:31

Black Friday

Citeret fra "jesper101996" Citeret Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "Mads Pedersen" PRoshop og Wupti er nede :/ Wupti er helt nede for mig, mens proshop loader meget langsomt Også her, har kun set lidt tilbud og forsøgt at købe Raspberry Pi Model B+ tilbuddet til 329kr kom helt frem til betaling også fik jeg så en eller anden time-out eller server fejl fra deres side af... DOH!!! Forsøger så igen... uden held... De har sagt at hvis du har problemer med dine ordre skal du bare kontakte der...

fredag, 28. november 2014, 01:23

Black Friday

Citeret fra "jesper101996" Citeret fra "Mads Pedersen" PRoshop og Wupti er nede :/ Wupti er helt nede for mig, mens proshop loader meget langsomt Også her, har kun set lidt tilbud og forsøgt at købe Raspberry Pi Model B+ tilbuddet til 329kr kom helt frem til betaling også fik jeg så en eller anden time-out eller server fejl fra deres side af... DOH!!! Forsøger så igen... uden held...

onsdag, 13. april 2011, 20:37

OCZ Revo Vs. OCZ Revo X2

Overvejer at vente til X68 det er vel en god ide.

onsdag, 13. april 2011, 12:07

OCZ Revo Vs. OCZ Revo X2

Tror jeg køber Revo X2 og bundkort mm. derefter.. Fandt lige dette: http://www.ocztechnologyforum.com/forum/…5-amp-RevoDrive

tirsdag, 12. april 2011, 14:12

OCZ Revo Vs. OCZ Revo X2

Ahh lyder lækkert Ja jeg har købt mig at købe en nemlig.. Har du testet selv før?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.