Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 194.

onsdag, 9. april 2014, 12:44

Forfatter: Fr0Zen//pwe

S: 2styks 6950s med vandblokke

Hey Tweak Jeg skal snart til at hive mit system fra hinanden, og derfor så er det på tide at sælge mine 6950. -Det ene er et reference kort fra msi der har fået en fullcover EK vandblok og en hvid backplate. -Det andet er et nonref kort fra club3d med en fullcover EK vandblok og en custom hvid backplate. begge kort er købt brugt og er derfor uden kvitt. De har været OC. Hvis i vil se kortene så kig i min worklog her worklog! De sælges helst samlet til HBO1000kr + porto //PWE

torsdag, 5. december 2013, 16:41

det groveste setup jeg har set for nylig

Det ser fedt ud. layoutet er ikke lige til at smide acryl rør i, det kræver en hel del arbejde...der er nok en grund til at min rig ikke er oppe og køre...

torsdag, 5. december 2013, 13:57

Undersøgelse af jeres erfaringer med Kølesystemer

Hey Tweak jeg står og skal skrive SRP om computeres kølesystemer og til det skal jeg bruge jeres hjælp/erfaringer så hvis i gider smide et par minutter til at besvare det her så ville jeg være glad Undersøgelsen //PWE

torsdag, 26. september 2013, 08:08

Asus Maximus V Extreme og 2700k

come on Tweak er der ikke nogen der har en 2700k, 2600k eller 3770k alt afhængig af chipen så er jeg villig til at gi 1800kr

torsdag, 19. september 2013, 12:33

IOS 7 hvad synes i?

jeg er virkeligt ikke glad for det, det er forvirrende med alle de nye farver og swipes - jeg hader swipes...

tirsdag, 10. september 2013, 21:00

Bump 3770K kan også godt bruges

fredag, 30. august 2013, 14:41

Hey Tweak.dk jeg står og mangler en 2600k/2700k og et Asus Maximus V Extreme Z77 Prisen må vi tage der efter. så kom glad //PWE

torsdag, 4. juli 2013, 09:28

Frozen Tundra - mit tj07 mod (done)

Citeret fra "fmadsen" Den er fandme fed ! Godt lavet ! Citeret fra "Pinky" Det ser da rigtig godt ud Jeg takker. Der vil komme yderligere opdatereingere senere. Jeg har startet et projekt hvor jeg modder et corsair 500r til luftkøling. Hvis i vil se mere så poster jeg ting på min facebook side Mods By Fr0Zen//PWE

onsdag, 19. juni 2013, 13:49

Jeg overvejer at ladevære med at med at opdatere denne log videre da der ikke er nogen der læser den. //Pwe

mandag, 6. maj 2013, 15:18

OC hvilken cpu er bedst ? hvad med gfx ?

en 965 er næm at oc men den smider meget varme af sig,

mandag, 6. maj 2013, 12:27

Ny ASRock Z87 serie af bundkort på vej

de flinke folk på Gamers arena på facebook har billeder af mange haswell bords

søndag, 5. maj 2013, 16:55

Its been a while but that’s life with school and family, this will be the final pictures (until I get my aluminium) I have learned a lot and improved my basic skills like sanding and painting etc. I like to think that I can be a good modder but I don’t think I’m good enough to ask for sponsors or even help for that matter, not that I don’t want it but having a professional obligation to a company is not my thing (for now) well enough blabbering, here are the final specs: · AMD 955BE @ 4,1ghz 260...

søndag, 28. april 2013, 12:53

forgæves søgen efter motherboard

jeg har hvad du mangler http://www.tweak.dk/forum/board2-koeb-sa…andet-hardware/

fredag, 26. april 2013, 20:27

100hz fjernsyn 100 fps i spil?

det kan du ja, men der er en del imput lag..

torsdag, 25. april 2013, 10:02

jeg fik en pakke igår fra Coolerkit.dk i pakken er mit nye res fra Alphacool og noget hvid masterkleer tubing there it is meget klar acryl alle delene et fint diskret Alphacool logo på bunden klar til montering og så lavede jeg lige nogle flere snit i motherbord bakken //Peter Wibe Enevoldsen

onsdag, 24. april 2013, 21:23

Jeg ved det og det reddede min dag totalt

tirsdag, 23. april 2013, 11:42

vandkølings project

at blande metaller er ligemeget bare du har en ph på 7 i din væske.

søndag, 21. april 2013, 21:05

My AX760I from Corsair arrived yesterday Nothing to see here :p There it is  Getting to the good stuff nice corsair packaging Getting there All the cables, they are pretty good however it would have been easy for corsair to sleeve it all the way to the connector. And then having the heat shrink go on to the connector. The unit itself with the fully modular interface  Now I´m trying to figure out how to use the cables and the extensions I have in conjunction as I only have 2 PCIe cables and...

søndag, 21. april 2013, 21:01

Nej lige nu vil jeg bare have lavet interiøret lækkert så kommer resten senere

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.