Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 554.

fredag, 30. december 2016, 17:29

Forfatter: SAL

Musik til fitnessbrug

ja kunne godt være jeg bare skulle finde nogle jaybird igen

torsdag, 29. december 2016, 19:15

Musik til fitnessbrug

HAvde også overvejede beats. men jaah synes godt nok de er dyre. så leder efter nogle brugte men kunne være der var andre gode forslag

mandag, 26. december 2016, 22:57

Musik til fitnessbrug

Hej derude. Jeg står lidt i en sværd situation jeg skal have et nyt (in-ear) headset. dem kan jeg bedst lide at bruge. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge? vil gerne have nogle der virkelig kan spille igennem til ens træning. Har prøvet jaybirds x2 og dem var jeg utrolig glad for. men de gik desværre i stykker. Nogen der har nogle gode forslag? de SKAL have en god bas. Ser også helst det er trådløst med lang batteritid. Lige pt bruger jeg standard headset til min mobil eller beats over ear. me...

tirsdag, 23. august 2016, 19:05

hjælp til bærebar grafikkort

Hej Jeg har en Vision notebook hvor der er et intel hd grafikkort og et ati radeon 5000 serie. hvordan finder jeg ud af hvilket grafikkort den bruger ? for har det som om den bruger intel kortet og ikke det ati som den skal? håber nogen kan hjælpe. tak på forhånd

torsdag, 14. januar 2016, 17:17

FAllout 4 LAG??

Jeg har løst problemet. Jeg downloaded en anden driver til mit kort og det kørte med 80/90 fps med næsten alt på ultra

onsdag, 13. januar 2016, 18:20

FAllout 4 LAG??

Seriøst jeg er træt af det spil... har prøvet alt man! alt er på low. vsync er til i nvidia control panel sat iShadowMapResolution=8 og iPresentInterval=0 både i dokumenter og inde i game folderen. har prøvet at juster forskellige hz på skærmen. og har prøvet at gå ind og sætte fallout 4 til høj priotet. det køre bare af lort lige meget hvad man gør .... lige nu ligger jeg på 8/10 fps

onsdag, 13. januar 2016, 15:29

FAllout 4 LAG??

Jamen tror os kun det er inde i byen jeg får slemme lagg spikes. det er lidt der jeg er stucked jo

tirsdag, 12. januar 2016, 21:27

FAllout 4 LAG??

emil jeg har den der tool. og har trykket alt fra og skruet ned fra alt. køre stadig a lort. og har været inde i nvidia control panal og ændre vsync både til og fra os i spillet. og intet virker. lige nu er jeg inde i en by i fallout og der er jeg lidt stucked med de 15 fps

tirsdag, 12. januar 2016, 13:04

FAllout 4 LAG??

okay må prøve at kigge på det når jeg kommer hjem

tirsdag, 12. januar 2016, 12:30

FAllout 4 LAG??

Har slået alt fra! alt er på low eller slået fra. og har prøvet forskellige opløsninger. det pisse irriterende! det mega godt spil. men svært at spille med så lidt fps

mandag, 11. januar 2016, 20:21

FAllout 4 LAG??

Og det er windows 10 med nyeste driver til grafikkortet

mandag, 11. januar 2016, 20:00

FAllout 4 LAG??

Hej tweakers. Jeg har fået mig fallout 4. men det køre ærlig talt af røv! har prøvet alt nu og køre med 10/20 fps i det og nogen gange højere. og det er med alt på low. har endda prøvet at køre lavere opløsning og det samme sker. har prøvet diverse guides på nettet. men jaa intet virker ? Og min pc burde kunne køre det på ihvert 1080p med alt på low. i5 2500k 4.5 ghz gtx680 8gb ram 2400mhz samsung ssd HJÆLP PLS! tak på forhånd

søndag, 10. januar 2016, 19:27

Upgradering til pc

Det fanme sært men må jo passe ! bare godt det kun er grafikkort man skal skifte men vidste os godt resten af delene havde massere a power endnu Men jeg hælder mest til nvidia kort. da jeg altid har været nvidia fan og kan os se det altid er dem der trækker flest fps i spil når man sammenligner med det amd kort der skulle være lidt så stærkt. Men så spørgsmålet er hvilken producent skal man vælge ? Har altid været mest til asus da jeg aldrig har haft problemer mede denne producent! er der andre ...

lørdag, 9. januar 2016, 23:25

Upgradering til pc

Okay tak Selvom jeg synes det virker underligt da jeg vil mene at mange spil trækker mere end 4gb sammen med resten af de ting der køre i baggrunden og så er der så lidt forskeld fra 4gb til 8gb på den hjemmeside du sendte

lørdag, 9. januar 2016, 20:11

Upgradering til pc

Hm okay.. så må jeg se tiden an og hælder mest til nvidia. så må vente på 970 bliver billigere

lørdag, 9. januar 2016, 17:48

Upgradering til pc

Hej Tweakers Jeg sidder og overvejer at upgrader min pc til de nyere spil så den køre dem fuldt ud. Jeg kan sådan set spille de fleste spil næsten på max men mangler lige det sidste især hvis den skal køre 60 fps. Jeg har problemer med spil som Assassins creed Syndicate. fallout 4 og witcher 3. hvor jeg gerne vil op og trække dem lidt bedre. Køre kun 1080p og har ikke rigtig tænkt mig at køre højere så det skal ikke være noget for dyrt eller overkill. Da jeg ikke spille sindsyg meget mere vil je...

onsdag, 23. september 2015, 17:15

Pc slukker og nu uden skærm billede?

Hej tweakers. I altid så gode til at hjælpe en når man har problemer med sit udstyr så prøver lige og høre inden jeg ofre penge på noget. Jeg sad og spillede diablo 3 på min stationær pc et stykke tid og den har kørt flere år nu uden problemer. Men lige pludselig så slukker den bare med det samme og starter op igen lige efter dog uden skærm billede ? og har ikke kunne få skærm billede på lige siden. har prøvede at tjekke stik og diverse ledningerne. Har ikke rigtig andre hardware at prøve med, d...

onsdag, 2. september 2015, 19:16

Simi gamer bærebar lagger i spil

Hej tweakers. Jeg har købt mig en simi gamer bærebar til skole brug og bruger den også til at spille diablo 3 nogen gange. Men den lagger rimlig meget så man bliver træt af at spille. Og den brude sagtens kunne trække det. har været inde og kigge og ram og cpu bliver ikke brugt overdrevet meget. men harddisken køre på 100% stort set det meste af tiden? kan det være derfor den er så spille sløv i diablo 3? har endda sat alt på low og har sat den ned i opløsning men køre stadig virkelig ringe. Nog...

torsdag, 23. juli 2015, 19:20

60 tommer tv over computeren

FlyingHippo tak for det ! det hjalp! og nu køre musen super! slog nogen a de ting fra i settings på tvet og nu virker det det kørte allerede 60 hz i forvejen det ved jeg godt hvordan man gør tak for det! nu det sku rart at bruge tvet igen ;D

onsdag, 22. juli 2015, 18:24

60 tommer tv over computeren

Hej for et stykke tid siden købte jeg et 60 tommer philips i bilka. og bruger det meget over min pc. Men synes musen køre ret underlig forhold til min 23 tommer skærm ? er det meget normalt eller er der noget galt? Har købt et ordentlig hdmi kabel et af de nye 2.0 mener jeg de hedder som er skærmet. Synes bare det ret træls at musen køre så underlig. Nogen der kan hjælpe? tak på forhånd

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.