Søg i resultater

Søg i resultater 1-20 af 1.000. Der er endnu flere resultater, omdefiner venligst din søgning.

mandag, 20. juli 2015, 15:59

Forfatter: Zpike

Windows 10 får Mainstream support indtil 2020

Sjovt, jeg tænkte det samme. Jeg læste forleden at Windows 10 ville blive det sidste Windows ever, man ville blot opdatere det løbende...

søndag, 12. april 2015, 16:31

Snart bliver det muligt at betale sig fra YouTube reklamer

Man kunne jo også bruge ad blocker. Hvis en side som You-tube ikke kan tjene penge uden at lave bruger betaling, så er det nok nogle forkerte mennesker som sidder på posten.... Det nægter jeg at tro på.

onsdag, 17. september 2014, 19:05

Trådløst netværk

Super. Tak for svar, Så bliver jeg fri for alle de latterlige kabler.

søndag, 14. september 2014, 12:13

Trådløst netværk

Er der ingen af I 8 som har hentet der har et bud på dette??

søndag, 14. september 2014, 09:00

Trådløst netværk

Hej hej. Jeg har købt mig en ny forstærker med lan indgang som står placeret ved mit fjernsyn som ligeledes har lan indgang. Problemet er at jeg har ikke lyst til at trække et kabel rundt + bakke i loftet på hele stuen for at få den tilsluttet. Kan man købe en form for accesspoint som kan fange min router trådløst som jeg kan placere ved fjernsyn/forstærker og jeg så derved kan tilslutte med lan kabel? Jeg har lavet en lille tegning for visuelt at fortælle hvad jeg mener

lørdag, 5. april 2014, 18:06

Qone8 søgemaskine

Jeg fandt 3 filer under roaming mappen som løste problemet. IE synes jeg fungere fint for mig, så hvorfor ændre på det :-) Jeg takker for respons.

lørdag, 5. april 2014, 09:52

Qone8 søgemaskine

Ingen af disse metoder virker. Som jeg skrev så ligger den ikke inde under add-on. og det hjælper ikke at resette under fanen avanceret. Ved du om den kan fjernes med AVG free eller Avast??

lørdag, 5. april 2014, 08:26

Qone8 søgemaskine

Hej. Jeg har været så heldig og få ovenstående opstartsside på min EE og kan ikke fjerne den. Jeg kan ikke se den under hverken indstillinger / tilføj fjern som mange af diverse "qone8 remove manually" søgninger på Google.dk eller siger man burde kunne. Er det en virus skanner der skal til eller malware cleaner der skal til?? Jeg synes bare med malware cleaners, dem har jeg generelt ikke særlig god erfaring med. Er der en som kan give et prej??

fredag, 19. oktober 2012, 17:39

K: Min. 2 TB Harddisk

Hej. Jeg søger en harddisk på minimum 2TB 3.5" Behøves ikke at være den hurtigste, da den alligevel skal bruges som USB da jeg har tabt min nuværende. Skriv hvad i har liggende.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.